با این روش خانه خود را لبریز از عشق کنید

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دلتان می‌خواهد فضایی روح‌نواز و آرامش‌بخش در خانه داشته باشید؟ دلتان می‌خواهد صمیمیت و عشق را در خانه بیشتر کنید؟ این مقاله را از دست ندهید.
تزیین خانه با شمع

تزیین خانه با شمع می‌تواند به فضای داخلی یک اتاق زیبایی و آرامش ببخشد. شمع‌ها بهترین و رمانتیک‌ترین وسایل دکوراتیو خانه هستند که از دیرباز زیبایی بخش خانه‌ها بوده‌اند. مجله اینترنتی دلتا در این مقاله به معرفی چند راهکار برای تزیین خانه با شمع پرداخته است.

تزیین خانه با شمع را چگونه انجام دهیم؟

شمع با نور و روشنایی زیبایش می‌تواند یک محیط ساده و بی‌روح را به رمانتیک‌ترین و روح‌نوازترین بخش خانه تبدیل کند. استفاده از شمع می‌تواند یک حس عاشقانه و گرما و صمیمیتی خاص به فضای خانه ببخشد. در زیر چند راهکار برای تزیین خانه با شمع را بررسی خواهیم کرد.

تزیین میز

شمع‌های تکی در قفسه‌ها و سطوح: قراردادن شمع‌های تکی در قفسه‌ها و سطوح دیواری، یک نقطه تمرکز زیبا ایجاد می‌کند. می‌توانید شمع‌ها را در شیشه‌های شفاف قرار داده و در قفسه‌ها بگذارید. همچنین می‌توانید آنها را روی میز، کنار تختخواب یا روی دستگاه‌های موسیقی قرار دهید.

تزیین میزها با شمع‌ها و وسایل دیگر: می‌توانید شمع‌های متفاوت را در کنار وسیله‌های دیگر قرار داده و میزها را تزیین کنید. مثلا می‌توانید شمع‌های رومیزی را با گل‌ها، سنگ‌ها، قاشق و چنگال‌ها، یا آینه‌های کوچک ترکیب کنید.

چیدن شمع‌ها روی پله‌ها: اگر خانه‌تان پله‌دارد ، می‌توانید شمع‌ها را بر روی آنها قرار داده و اثری خاص و ویژه در فضا ایجاد کنید. در تزیین خانه با شمع، چیدن شمع‌ها روی پله‌ها یکی از بهترین گزینه‌هاست.

تزیین پله ها

استفاده از شمع‌های عطردار: شمع‌هایی که عطر دارند، علاوه بر تاثیرات زیبایی، بوی خوبی را در فضا ایجاد می‌کنند. می‌توانید شمع‌های عطردار را در اتاق‌های مختلف خانه قرار داده و بوی موردعلاقه‌تان را در فضا منتشر کنید. مثلا می‌توانید شمع‌های با بوی ملایم و آرامش‌بخش را در اتاق‌خواب قرار داده و از شمع‌های با بوی مرکبات و تازه در سالن نشیمن استفاده کنید.

استفاده از شمع‌های دیواری: شمع‌های دیواری که به طور مستقیم بر روی دیوار نصب می‌شوند، یک اثر تماشایی و زیبا را ایجاد می‌کنند. می‌توانید در یک دیوار خالی یا در کنار قاب عکس‌ها و تابلوها، شمع‌های دیواری را قرار دهید تا به فضای داخلی خانه زیبایی و دل‌نشینی خاصی ببخشید.

تزیین دیوار با شمع

از شمع‌های متنوع استفاده کنید: با استفاده از شمع‌های با اشکال و طرح‌های متنوع، می‌توانید فضا را زیبا و متنوع کنید. شمع‌های با فرم‌های هندسی، شمع‌های عطردار یا شمع‌های با رنگ‌های متنوع می‌توانند نقطه تمرکز دیداری در گوشه‌ای از خانه باشند.

استفاده از پایه شمع: می‌توانید شمع‌ها را در قطرهای مختلف و در پایه‌های متفاوت قرار دهید تا طرح‌ها و ارتفاع‌های متنوعی ایجاد شود. این روش معمولا برای تزیین میزهای غذاخوری بسیار مناسب است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۳ مورد از خطرناک‎‌ترین گیاهان سمی در دکور منزل را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در ۷:۴۴ ب٫ظ

    چقدر زیبا، روشن کردن عود هم حس وحال خوبی داردمن دوست دارم

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ در ۷:۳۷ ق٫ظ

    • ناشناس

      ۲۵ تیر ۱۴۰۲ در ۹:۵۰ ب٫ظ

      درود بر مجلهء دلتا

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ در ۱:۳۴ ق٫ظ

    پنل چوبی واقعا ایده خوبیه

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ در ۱۱:۵۳ ق٫ظ

      درود بر شما و ممنون از حضورتون دوست عزیز🌹

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ در ۱:۰۶ ق٫ظ

    • ناشناس

      ۲۵ تیر ۱۴۰۲ در ۹:۵۲ ب٫ظ

      دوستان مارا از نظرات گوهر بار خود بهره مند نمائید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…