رپورتاژ آگهی

ونیر کامپوزیت دندان با شرایط پرداخت اقساط

۵
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
ونیر کامپوزیت یکی از بهترین راهکارها در زمینه زیباسازی دهان و دندان بوده و از آن به منظور داشتن یک لبخند زیبا استفاده می‌شود.
ونیر کامپوزیت دندان

این روش ترمیم و زیباسازی دندان‌ها، در حال حاضر کاربرد بسیار زیادی داشته و مزایای فراوانی را نیز به خود اختصاص داده است. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال انجام ونیر کامپوزیت بر روی دندان‌های خود هستند. از آنجایی که بسیاری از افراد علاقه‌مند به این روش ترمیم و زیباسازی دندان‌ها، هزینه کافی برای پرداخت یک جا به کلینیک زیبایی و دندانپزشکی را ندارند، امکان ونیر کامپوزیت اقساطی دندان برای این دسته از افراد در مجموعه آتن فراهم شده است. همه چیز درباره ونیر کامپوزیت دندان را در این مطلب بخوانید.

ونیر کامپوزیت دندان ونیر کامپوزیت دندان با شرایط پرداخت اقساط

پس اگر شما هم به دنبال روشی ویژه برای برطرف کردن نواقص موجود در دندان‌های خود هستید اما بودجه کافی برای انجام آن را ندارید می‌توانید از امکان ونیر کامپوزیت اقساطی این مجموعه برخوردار شوید. در این مقاله به ارائه مطالبی در زمینه این روش ترمیمی و اصلاحی دندان خواهیم پرداخت و برخی از مزایا و موارد کاربرد آن را بیان خواهیم کرد .

ونیر کامپوزیت دندان چیست ؟

ونیرهای کامپوزیت دندان، لایه‌ها و یا پوسته‌هایی از روکش بوده که از برخی مواد همرنگ با دندان به وجود آمده‌اند. از این روکش‌ها برای ترمیم و اصلاح رنگ دندان استفاده شده و یا به بازسازی موضعی آن اقدام می‌کنند.

به طور کلی از این لایه‌ها به منظور زیباسازی دهان و دندان و یا برطرف کردن عیوب موجود بر روی آن‌ها استفاده می‌شود. روکش‌ها و یا لایه‌های ونیر را می‌توان از نظر شیوه درمانی به دو دسته اصلی تقسیم کرد که عبارتند از: ونیرهای مستقیم و ونیرهای غیر مستقیم.

در صورتی که تمایل به برطرف ساختن ایرادات جزئی در دندان‌های خود داشته باشید می‌توانید از روش ونیر مستقیم استفاده کنید و روش ونیر غیر مستقیم را در مواقعی به کار گیرید که ایرادات کلی‌تر و یا اساسی‌تر در دندان‌های شما به چشم می‌خورد .

کامپوزیت دندان برای چه افرادی مناسب است ؟

کامپوزیت اقساطی دندان برای بیشتر افراد مناسب و مفید خواهد بود. به ویژه آن‌هایی که از داشتن دندان‌های نامرتب رنج می‌برند و یا دندان‌هایی دارند که بر روی یکدیگر واقع شده‌اند. با استفاده از این روش می‌توانید رنگ بد دندان‌های خود را نیز از بین ببرید و یا دندان‌های لب پر و دارای شکستگی را اصلاح و ترمیم نمایید.

اگر دندان‌های شما بلند بوده و یا کوتاه و کوچکند نیز می‌توانید با استفاده از ونیر کامپوزیت اقساطی نسبت به برطرف ساختن این ایرادات نیز اقدام نمایید .

یکی از مهمترین گروه‌هایی که می‌توانند از مزایای ونیر کامپوزیت اقساطی برخوردار شوند، افرادی هستند که دندان‌های آن‌ها خالی شده است. این افراد می‌توانند با استفاده از این ماده خمیری شکل برای پر کردن دندان‌های خود استفاده کنند.

مزایای ونیر کامپوزیت اقساطی دندان

در حال حاضر بسیاری از افراد از روش ونیر کامپوزیت برای اصلاح و ترمیم دندان‌های خود استفاده می‌کنند. یکی از مهمترین دلایل موارد کاربرد فراوان این روش برای افراد مختلف، مزایای بسیار زیاد آن است.

قیمت ونیر کامپوزیت اقساطی در کلینیک زیبایی و دندانپزشکی آتن کاملا مقرون به صرفه و مناسب در نظر گرفته شده و نمی‌توان نرخ و رقم ثابتی را برای آن تعیین نمود. چراکه چند عامل وجود دارند که قیمت ونیر کامپوزیت اقساطی را با تغییر و تحول مواجه می‌سازند.

عوارض و معایب ونیر کامپوزیت دندان

ونیر کامپوزیت دندان با بدن انسان ناسازگاری نداشته و لذا از این نظر نمی‌توان عیب و عوارضی برای آن مشخص کرد. در حقیقت عوارض این روش درمانی و اصلاحی دندان، در بیشتر موارد به نحوه مراقبت و نگهداری از آن باز می‌گردد. از جمله مهمترین عوارض و معایب این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد .

کامپوزیت دندان ونیر کامپوزیت دندان با شرایط پرداخت اقساط

شکستن دندان‌های ونیر کامپوزیت شده

شاید بتوان یکی از مهمترین عوارض این روش را همین عامل شکستن دندان‌های ونیر کامپوزیت شده به شمار آورد که این عیب هم به دلیل عدم نگهداری صحیح و مراقبت‌های کافی از ونیرها اتفاق می‌افتد.

توصیه اصلی و اکید دندانپزشکان و متخصصان این حوزه این است که از دندان‌های ونیر شده مراقبت کافی به عمل آید تا با آسیب‌هایی از قبیل شکستگی مواجه نشوند.

یکی از مهمترین این مراقبت‌ها عدم مصرف زیاد غذاهای سخت و خشک است. بنابراین اگر به این روش اقدام می‌کنید بهتر است عاداتی از قبیل تخم شکستن را ترک کنید و یا ناخن‌های خود را نجوید. اما با این حال اگر ونیرهای کامپوزیت دچار مشکل شکستگی شوند قابلیت اصلاح و ترمیم دارند.

ایجاد حساسیت دمایی

این امکان وجود دارد که پس از نصب ونیرهای کامپوزیت بر روی دندان‌های خود دچار مشکل بروز حساسیت دمایی شوید. در این صورت در برابر تغییرات دمایی شدید حساس خواهید شد.

این حالت موقتی بوده و پس از گذشت مدت زمانی کوتاه از بین خواهد رفت. بنابراین و پس از نصب ونیر کامپوزیت بر روی دندان‌های خود از همان ابتدای کار، مواد بسیار گرم و یا بسیار سرد را مصرف نکنید .

تغییر رنگ ونیر کامپوزیت

یکی از مهمترین اصولی که باید بعد از نصب ونیرهای کامپوزیت بر روی دندان‌های خود رعایت کنید، عدم مصرف بیش از اندازه برخی از نوشیدنی‌های رنگ دار و یا دخانیات است. در واقع پس از اجرای این روش، نباید چای زیاد بنوشید و یا در مصرف قهوه افراط نکنید.

چرا که ممکن است بخش‌هایی از لبه‌های دندان‌ها دچار تغییر رنگ شده و جلوه ظاهری آن‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد. پس سعی داشته باشید بعد از صرف این نوع از نوشیدنی‌ها از مسواک استفاده کنید تا دندان‌هایتان به خوبی پاک و تمیز شوند.

شما با مراجعه به دندانپزشکی آتن میتوانید از شرایط پرداخت اقساط بهره مند شوید.

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

۰۲۱۷۷۸۵۲۱۳۶

۰۹۳۷۵۹۴۹۶۲۸

۵ دیدگاه

  1. مریم‌اصغرزاده

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۹ ق٫ظ

    سلام هردندان چند

    پاسخ

    • ناشناس

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ در ۲:۲۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۸ ق٫ظ

    چه خوب!

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۳۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…