انواع بسته‌های فوق العاده ارزان سی پی کالاف دیوتی

۰
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
فروشگاه آسان جم تحت نظارت سازمان صنعت قرار داشته و تمام خدمات را به صورت قانونی و تضمینی ارائه می‌کند.
سی پی کالاف دیوتی موبایل چه ویژگی‌هایی دارد؟

کالاف دیوتی موبایل یکی از بازی‌های دسته اکشن و بتل رویال است که در میان بازی‌های موبایل از طرفداران زیادی برخوردارند. این بازی نیز مثل تمام بازی‌های آنلاین از اعتبار درون برنامه‌‌ای خاصی برخوردار است که به با استفاده از آن بازیکنان می‌توانند از امکانات ویژه بازی استفاده کنند. این پول درون برنامه‌‌ای به سی پی کالاف در ادامه با کاربردهای سی پی و بهترین فروشگاه برای خرید آن آشنا می‌شویم.

سی پی کالاف دیوتی موبایل چه ویژگی‌هایی دارد؟

سی پی همان اعتبار درون برنامه‌ای بازی کالاف دیوتی موبایل است که در کنار درآمدزایی برای شرکت سازنده، امکانات اضافی را نیز در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در صورتی که ویدیوها و کلیپ‌های بازیکنان برتر را در یوتیوب یا سایر پلتفرم‌ها دیده باشید، متوجه می‌شوید که بازیکنان در رنک‌های بالا همگی از اسلحه‌ها و اسکین‌های خاصی استفاده می‌کنند. این اسلحه‌ها، تجهیزات و اسکین‌ها همگی با سی پی تهیه می‌شوند. سی پی به شما کمک می‌کند اکانت مورد علاقه خود را داشته باشید و طوری بازی کنید که بیشتر برایتان جذاب است. علاوه بر این خرید سی پی باعث افزایش قدرت و توانمندی شما در بازی می‌شود.

نکته قابل توجه در مورد کالاف دیوتی این است که برای تهیه هر کدام از تجهیزات و کاراکترها باید تعداد سی پی خاصی پرداخت کنید. علاوه بر این گردونه‌های شانس در این بازی هستند که تجهیزات مختلف در آنها به صورت شانسی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

با هر بار چرخیدن گردونه، شما تعدادی سی پی مصرف می‌کنید که معمولا هر بار تعداد سی پی مورد نیاز افزایش می‌یابد. بنابراین ممکن است با یکبار چرخاندن گردونه به اسلحه یا کاراکتر مورد نظر خود دست پیدا کنید و یا اینکه لازم باشد چندین بار گردونه را بچرخانید.

بنابراین برای تهیه هر کدام از تجهیزات و امکانات داخل کالاف به تعداد خاصی از سی پی احتیاج دارید. برخی از تجهیزات را نیز می‌توانید به صورت رایگان و با گذر زمان به دست آورید. اما اگر عجله دارید بهتر است با خرید سی پی کار را راحت‌تر کرده و به سرعت تجهیزات مورد نظرتان را جمع‌آوری کنید. همچنین برخی از این تجهیزات مثل اسلحه و کاراکترهای لجندری، تنها با خرید سی پی قابل تهیه هستند.

چرا باید سی پی کالاف دیوتی بخریم؟

همانطور که گفتیم خودتان نیز می‌توانید بسیاری از تجهیزات و آیتم‌های کالاف دیوتی را به دست آورید؛ اما برای این کار باید روزها و حتی ماه‌ها مداوم بازی کنید تا بخشی از آنها را باز کنید. همچنین اگر قصد استفاده از اسلحه‌های لجندری و قدرتمند این بازی را دارید، حتما باید از سی پی استفاده کنید. سی پی کاربردهای زیادی در بازی کالاف داشته که در ادامه به بخشی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • ارتقا و به‌روزرسانی آیتم‌های قدیمی
  • افزایش قدرت و ارتقا اسلحه‌های
  • شخصی‌سازی ظاهر کاراکترها، اسلحه و سایر ویژگی‌های بازی
  • خرید بتل پس در هر فصل از بازی و استفاده از جوایز خاص آن
  • ارتقا بتل پس به حالت پریمیوم و پریمیوم پلاس
  • خرید اسلحه‌ها و کاراکترهای لجندری
  • ارتقا ارزش و قیمت اکانت کالاف دیوتی با خرید آیتم‌های لجندری
  • شرکت در گردونه شانس و به دست آوردن آیتم‌های جذاب متعدد
  • کسب درآمد از استریم

بنابراین اگر می‌خواهید یک بازی حرفه‌‌ای را تجربه کنید و یا از بازی برای کسب درآمد استفاده کنید، بهتر است نسبت به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل اقدام نمایید.

خرید بسته‌های سی پی کالاف

بسته‌های متنوعی از سی پی در فروشگاه وجود دارند که هر کدام از نظر تعداد سی پی و قیمت متفاوتند. بسته‌‌ای برای شما مناسب است که از نظر تعداد سی پی با نیاز شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال اگر تخمین می‌زنید که برای باز کردن یک اسلحه به ۳۰۰ سی پی احتیاج دارید، نباید بسته ۸۰ تایی را تهیه کنید؛ چرا که در این صورت مجبور می‌شوید چندین بسته سی پی خریداری کنید و مجبور می‌شوید هزینه بالاتری پرداخت کنید.

بسته‌هایی که سی پی بیشتری دارند به‌صرفه‌تر هستند و قیمت هر سی پی در آنها کمتر است. بنابراین اگر یک بسته سی پی با تعدادی بیشتر از آنچه که لازم دارید تهیه کنید، ضرر نکرده‌اید و می‌توانید تجهیزات بیشتری تهیه کنید. اما باید از فروشگاهی خرید کنید که بسته‌های متنوعی را ارائه می‌کند تا بتوانید متناسب با نیازتان خرید کنید و بیش از آنچه لازم است هزینه نکنید. فروشگاه آسان جم با عرضه متنوع‌ترین بسته‌های سی پی کالاف دیوتی با قیمت ارزان،  این کار را برای شما راحت کرده است.

نحوه خرید سی پی کالاف

بسیاری از کاربران تمایل دارند که با خرید سی پی تجهیزات کاراکتر خود را افزایش داده و حتی کاراکترشان را عوض کنند و یک کاراکتر متناسب با سلیقه خودشان تهیه کنند؛ اما نمی‌دانند چگونه برای خرید سی پی اقدام کنند. آسان جم یک پلتفرم معتبر و راحت است که خرید سی پی را برای شما عزیزان راحت کرده است و دردسرهای خرید مستقیم را از بین برده است. برای اینکه بتوانید از فروشگاه آسان جم سی پی دریافت کنید کافی است اطلاعات اکانتتان را به درستی در حین ثبت سفارش وارد کنید؛ این کار کمتر از ۵ دقیقه از شما زمان می‌گیرد.

فروشگاه آسان جم تحت نظارت سازمان صنعت قرار داشته و تمام خدمات را به صورت قانونی و تضمینی ارائه می‌کند. بنابراین لازم نیست بابت به اشتراک گذاشتن اطلاعات اکانتتان بترسید و با خیال آسوده می‌توانید به آسان جم اعتماد کنید. مراجعین قبلی سایت آسان جم گواه اعتبار و امنیت آسان جم هستند.

چرا باید برای خرید سی پی کالاف به آسان جم مراجعه کنیم؟

یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل فروشگاه آسان جم است که مزایای بسیاری برخوردار است. در صورت خرید سی پی کالاف از آسان جم دیگر نگران هزینه و امنیت اکانت خود نخواهید بود و در عرض چند ساعت سی پی‌های خود را دریافت می‌کنید. این مجموعه از روش‌های تضمینی برای تهیه سی پی استفاده می‌کند که باعث می‌شود اکانت شما از هر نظر تضمین شده باشد. همچنین در کنار امنیت و معتبر بودن خرید، این مجموعه به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها را برای بسته‌های متنوع سی پی در نظر گرفته است تا شما عزیزان به راحتی از این محصولات استفاده کنید.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که همیشه قیمت پایین نشانه بهتر بودن نیست و نباید به سودجویان امکان کلاهبرداری داد؛ چرا که برخی با پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی مثل سی پی رایگان یا بسیار ارزان اکانت، پول و حتی حساب بانکی شما را در معرض خطر قرار می‌دهند. در مقابل آسان جم با ارائه انواع آفرهای هیجان انگیز، سی پی مقرون به صرفه و اطمینانی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…