رپورتاژ آگهی

درمان در خانه

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خدمات پزشکی در منزل برای آن دسته از افرادی انجام می‌شود که به هر دلیلی می‌خواهند در زمان و هزینه‌ها صرفه جویی کنند.
خدمات پزشکی در منزل

زمانی که صحبت از درمان در خانه و استفاده از خدمات پزشکی در منزل می‌شود یعنی بیمار توسط یک تیم درمانی در خانه تحت مراقبت قرار می‌گیرد؛ این تیم می‌تواند شامل پرستاران، پزشکان و متخصصان باشد. خدمات متنوعی توسط آن‌ها ارائه می‌شود که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به ویزیت پزشک متخصص در منزل، تزریق سرم در منزل، فیزیوتراپی در منزل، نگهداری از سالمند در منزل و… اشاره نمود.

این افراد کمک فراوانی به بیماران و به‌خصوص سالمندان خواهند داشت و به صورت کلی هر فردی می‌تواند از خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری در منزل استفاده نماید.

انواع خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری در منزل

قبل از اینکه به انواع خدمات اشاره کنیم بد نیست که بدانید هزینه‌های درمان در منزل با توجه به خدمات مورد نیاز شما و شرایط‌تان بستگی دارد و البته صرفه جویی در هزینه‌ها جزء یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده از خدمات پرستاری در منزل به شمار می‌رود چرا که هزینه‌های اقامت در بیمارستان یا حمل و نقل را پرداخت نمی‌کنید و هزینه استفاده از خدماتی مثل ویزیت پزشک متخصص در منزل نسبت به مراکز بیمارستانی یا مطب تقریبا یکسان یا حتی کم‌تر است.

ویزیت پزشک متخصص در منزل

ویزیت پزشک متخصص در منزل: ویزیت پزشک متخصص در منزل یکی از خدمات پزشکی است که پزشک به منظور تشخیص و درمان بیماری در منزل حضور پیدا می‌کند و می‌تواند روند درمانی بیمار را آغاز کند و جز یکی از بهترین خدمات برای سالمندان محسوب می‌شود.

تزریق سرم در منزل: خدمات پزشکی در منزل شامل خدمات بسیار گسترده‌ای خواهد بود و به دلیل تنوع آن برای هر فردی قابل استفاده است. اگر تزریق سرم در منزل به صورت هفتگی یا ماهانه دارید نیازی نیست که هر بار به مراکز درمانی مراجعه کنید بلکه به راحتی از این خدمات در منزل بهره‌مند شوید.

اجاره تجهیزات پزشکی: یکی از خدمات عالی و ارزشمندی که توسط مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات پزشکی در منزل نظیر آرین طب ارائه می‌شود اجاره تجهیزات پزشکی است. اگر شما بیماری در منزل داشته باشید که دارای وضعیت خاص و ویژه‌ای باشد و نیاز به دستگاه‌های مختلف و تجهیزات پزشکی داشته باشد قطعاً برای اینکه شرایط مطلوبی را در خصوص درمان فراهم کنید مجبورید هزینه‌های تقریباً بالایی را برای خرید تجهیزات پزشکی پرداخت کنید اما با اجاره تجهیزات پزشکی جایی برای نگرانی باقی نمی‌ماند و به راحتی در مدت زمان‌های مشخص شده دستگاه‌های مورد نیاز را با هزینه‌های معقول اجاره کرده و برای بیمار استفاده می‌نمایید.

فیزیوتراپی در منزل: انجام فیزیوتراپی در منزل برای بیماران مزیت‌های ویژه‌ای دارد و کمک می‌کند تا آن‌ها بدون هیچ دردسری در محیط خانه توسط فیزیوتراپیست برنامه‌های مراقبتی خود را به پایان برسانند.

فیزیوتراپیست در تقویت استفاده از عضلات و مفاصل نقش مهمی دارد و به دنبال آن کمک می‌کند تا بتوانید مجددا از ماهیچه‌های ضعیف استفاده کنید.

مراقبت از سالمند در منزل: مراقبت از سالمند به‌خصوص در شرایط سخت و بحرانی قطعا کار ساده‌ای نخواهد بود و با توجه به اینکه  بعضی از سالمندان نمی‌توانند از خودشان مراقبت و نگهداری کنند و خانواده‌ها بیشتر از گذشته نگران این عزیزان هستند به دنبال یک راهکار عالی خواهند بود که مراقبت از سالمند در منزل به واسطه پرستار یک پیشنهاد بی‌نظیر است.

مراقبت از سالمند در منزل

در ساده‌ترین حالت با مراقبت از سالمند در منزل به خواسته‌های او توجه کرده‌اید و با توجه به نظر او برای فعالیت‌های روزانه و کارهای روزمره‌اش برنامه ریزی نموده‌اید چرا که اغلب سالمندان نمی‌توانند در محیط‌های به جز خانه نظیر خانه سالمندان نگهداری شوند و احساس آرامش و امنیت بیشتری را در خانه خود دارند.

آرین طب

برای دریافت انواع خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل می‌توانید از آرین طب استفاده کنید. همچنین وبلاگ و مقالات پزشکی موجود در سایت این مجموعه به صورت روزانه آپدیت می‌شود تا مطالب و نتایج پزشکی معتبری در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد.

۲ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۲۰ آذر ۱۴۰۱ در ۵:۱۴ ب٫ظ

    باتوجه به اینکه آمار جامعه روبه میانسالی وپیری است در آینده نه جندان دور احتیاج به خانه سالمندان وپرستاران زیادی داریم

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در ۴:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…