رپورتاژ آگهی

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

۱۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
می‌دانیم که تهیه دستگاه تصفیه آب نیاز به شناخت برند‌های معتبر و خرید از فروشگاهی مطمئن که خدمات پس از فروش آن را نیز ارائه می‌دهد دارد.
بهترین مارک دستگاه تصفیه آب

طبیعتا همه ما به‌ضرورت وجود دستگاه تصفیه آب خانگی آگاهیم. در ادامه به معرفی برند مینروا که بهترین مارک دستگاه تصفیه آب است می‌پردازیم. شما می‌توانید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی را از سایت مینروا فیلتر خریداری نمایید.

معرفی برند مینروا

عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا به این شکل است که با فیلترهای پیش تصفیه در مراحل اول تا سوم املاح و مواد درشت آب با قطر بیش از ۵ میکرون را حذف می‌کند. این مواد شامل رسوبات، شن و ماسه، کلر و مواد شیمیایی محلول در آب است. سپس در مرحله چهارم با فیلتر ممبران آمریکایی مارک فیلمتک فرایند اسمز معکوس انجام می‌شود و املاح بسیار ریز آب تا ۰۰۰۱/۰ میکرون حذف و ناخالصی‌های آب تا حد زیادی کاهش می‌یابد. موادی مثل نیترات و نیتریت، آرسنیک، فلوراید، آلومینیوم، باکتری‌ها و میکروب‌ها در این فیلتر به دام می‌افتند. حذف نیترات یکی از مهم‌ترین کارهایی است که دستگاه‌های تصفیه آب انجام می‌دهند. فیلترهای مرحله ۵ و ۶ به ترتیب بوومزه آب درون مخزن را از بین برده و مواد معدنی مفید را به آب اضافه می‌کنند.
مینروا بهترین برند تصفیه آب خانگی است که ساخت تایوان بوده و از فرایند اسمز معکوس برای حذف املاح و ناخالصی‌های آب استفاده می‌کند. این دستگاه آب تصفیه کن تایوانی در حال حاضر پرفروش‌ترین برند در ایران است که شرکت مینروا فیلتر نمایندگی انحصاری آن در تهران را داراست. برند مینروا ۴ مدل آب تصفیه کن زیر سینکی تولید کرده که عبارت‌اند از دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله‌ای آب‌معدنی ساز، تصفیه آب ۷ مرحله‌ای قلیایی کننده، تصفیه آب ۸ مرحله‌ای یووی‌دار فرابنفش و تصفیه آب ۸ مرحله‌ای اکسیژن ساز.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب ، مینروا

بهترین مدل‌های آب تصفیه کن مینروا

  • تصفیه آب ۸ مرحله‌ای اکسیژن ساز:

این دستگاه مشابه دستگاه قلیایی کننده است با این تفاوت که در مرحله هشتم یک فیلتر اکسیژن ساز دارد که سطح اکسیژن آب را افزایش می‌دهد. این امر باعث هیدراته نگه‌داشتن بدن می‌شود و با نوشیدن این آب پوست شاداب‌تر و سرزنده‌تر خواهد شد و انرژی زیادی نیز وارد بدن ما می‌شود و یکی از بهترین و کامل‌ترین مدل مینروا تصفیه آب ۸ مرحله‌ای اکسیژن ساز است. تصفیه آب‌اکسیژن ساز مینروا یک دستگاه کامل و تمام عیار است که هر آنچه از آب تصفیه کن قدرتمند می‌خواهید را برآورده می‌کند. جهت خرید و اطلاع از قیمت تصفیه آب‌های مینروا به وب‌سایت تصفیه مینروا فیلتر مراجعه نمایید.

  • تصفیه آب ۷ مرحله‌ای قلیایی:

از آن جایی که طی فرایند اسمزمعکوس PH آب پایین می‌آید این فیلتر میزان سختی آب را به حد استاندارد و نرمال برمی‌گرداند و خواص زیادی به آن می‌دهد .این دستگاه تا مرحله ششم عملکردی مشابه با دستگاه ۶ مرحله‌ای دارد با این تفاوت که در مرحله هفتم خود دارای یک فیلتر قلیایی کننده است. آب قلیایی باعث جلوگیری از پوکی استخوان و پیری زودرس می‌شود و متابولیسم بدن را نیز افزایش می‌دهد. آب یونیزه یا قلیایی خاصیت ضد سرطانی دارد و اجازه رشد سلول‌های سرطانی در خون را نمی‌دهد چرا که با نوشیدن این آب خون قلیایی شده و سلول‌های سرطانی نیز تنها در محیط‌های اسیدی رشد می‌کنند.

  • تصفیه آب ۸ مرحله‌ای یو‌وی‌دار فرابنفش:

تصفیه آب فرابنفش مینروا تا مرحله هفتم عملکردی همانند تصفیه آب قلیایی دارد اما در آخرین مرحله یک فیلتر فرابنفش بر روی آن نصب‌شده است. این فیلتر یک لامپ یووی درون خود دارد که با تاباندن اشعه ماورا بنفش به آب، تمامی میکروب‌های آن را از بین می‌برد. این دستگاه اغلب برای آب‌های چاه مناسب است که کلرزنی نمی‌شوند. تصفیه آب‌های یو‌وی‌دار یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار هستند که دارای سیستم اسمز معکوس است و بیشترین میزان تصفیه را انجام می‌دهد.

دستگاه تصفیه آب مینروا

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی

شرکت تصفیه آب مینروا فیلتر نمایندگی تصفیه آب مینروا در ایران است که بهترین دستگاه‌ها را همراه با خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله ارائه می‌دهد چرا که خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی از فروشگاه معتبر و اطمینان از اورجینال بودن آن نکته قابل توجهی است.

“شرکت مینروا فیلتر، وارد کننده و عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل در بازار ایران به عنوان مرکز فروش انواع آب تصفیه کن خانگی، به عرضه بهترین و پرفروش‌ترین برندهای آب شیرین کن خانگی به‌صورت تخصصی و ۲۴ ساعته می‌پردازد.

مینروا فیلتر با بیش از ۱۰ سال سابقه تخصصی در زمینه تصفیه آب خانگی بر اساس بودجه و محل سکونت شما، مناسب‌ترین و استانداردترین دستگاه تصفیه آب را با قیمت ویژه معرفی و به همراه خدمات نصب و ارسال رایگان و گارانتی طلایی قطعات عرضه می‌نماید.”

با خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال از مینروا فیلتر خدماتی دیگر مانند ارسال و نصب رایگان دستگاه و تعویض دوره‌ای فیلترها را نیز دریافت خواهید کرد. مشاورین این مجموعه آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۱۰:۴۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در ۷:۱۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در ۸:۳۵ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۴۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۴۸ ب٫ظ

  6. ابراهیمی

    ۱۱ آذر ۱۴۰۱ در ۳:۵۹ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۱ در ۷:۰۱ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۱ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۹ آذر ۱۴۰۱ در ۸:۲۲ ب٫ظ

    خوب

    پاسخ

    • فاطمه امیری

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱ در ۳:۵۷ ب٫ظ

      سپاس.

      پاسخ

    • ناشناس

      ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۴۳ ق٫ظ

    • ناشناس

      ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۴۳ ق٫ظ

  10. ناشناس

    ۹ آذر ۱۴۰۱ در ۶:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…