چرا بعضی پسران مجرد عاشق زن مطلقه می‌شوند؟

۲۲
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گاهی اوقات، اگر از وقت‌گذرانی با زن متاهلی که عاشق شده‌اید خودداری کنید یا اگر در برنامه و شرایط ملاقاتتان تجدیدنظر کنید ممکن است حس خود را نسبت به این زن از دست بدهید.
دلایل عاشق شدن پسران مجرد به زنان مطلقه

گاهی اوقات مردان جذب زنان متاهل می‌شوند و گمان می­کنند که عاشق شده‌اند، اما فقط به این دلیل که شما این احساسات را به یک زن متاهل دارید، به این معنا نیست که می‌توانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به موضوع دلایل عاشق شدن پسران مجرد به زنان مطلقه می‌پردازیم.

دلایل عاشق شدن پسران مجرد به زنان مطلقه

اگر عاشق یک زن متاهل هستید، باید بدانید که در این لحظه ازنظر عاطفی کجا هستید؟ آیا ماندن با او باعث ناراحتی می‌شود؟ وانمود نکنید که هیچ مشکلی وجود ندارد و تقصیرها را بر گردن او نیندازید. باید به این مسئله بپردازیم که چرا فردی را انتخاب کرده‌اید که نمی‌تواند در زندگی عاشقانه شما تمام و کمال حضور داشته باشد؟ در ادامه به این دلایل می‌پردازیم.

مادرها در میزان مهرورزی متعادل باشند

اگر فرد در خانه‌ای بزرگ شود که مهر و محبت در آن وجود دارد و مادر طبق تعریف نقشش با او برخورد کند، دیگر کودک در جوانی به فکر داشتن مادر دوم نمی‌افتد. البته برعکس این موضوع هم صادق است. یعنی مهرورزی بیش از حد مادر که باعث می‌شود جوان‌ها با انتخاب زن‌های بزرگ‌تر و پخته‌تر به دنبال یافتن مادر دوم باشند. البته شاید خودشان هم متوجه این مسئله نشوند و این تصمیم ریشه در ناخودآگاه آن‌ها داشته باشد.

دلایل عاشق شدن پسران مجرد به زنان مطلقه

باورهای شکل گرفته در کودکی از دلایل عاشق شدن پسران مجرد به زنان مطلقه

یکی از دلایلی که یک مرد مجرد جذب خانمی مطلقه می‌شود، این است که بهتر از یک خانم جوان توانایی لازم برای مدیریت یک زندگی را دارد و باتجربه‌تر است. اکثر افراد عموما بدون اطلاعات و منطق و تنها براساس احساس‌شان پیشقدم می‌شوند و تصمیم‌گیری می‌کنند حتی اگر آن خانم بچه هم داشته باشد، می‌گویند مثل بچه خود او را بزرگ می‌کنم. اینها اشتباهات کوچکی نیست و ناشی از باورهایی است که گاهی در کودکی شکل گرفته است. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب تاثیرات بی‌نظیر بوسه بر روابط زناشویی سر بزنید.

پکیجی از تسهیلات

مورد تاثیرگذار بعدی در این انتخاب‌ها توجه به دیدگاه اقتصادی است چون خانم‌های شوهردار عموما ثروت دارند و در برگزاری مراسم عروسی کم توقع هستند. به همین خاطر این مسئله نقش مهمی در انتخاب این زن‌ها توسط پسرهای مجرد دارد. داشتن مجموعه‌ای از این تسهیلات برای هر پسر جوانی یک آرزوی دست نیافتنی است. زمانی که این آرزو توسط خانم مطلقه‌ای که خانه، ماشین و ثروت دارد تامین می‌شود، برای آن‌ها گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

دلایل عاشق شدن پسران مجرد به زنان مطلقه

حس ابراز وجود در میان مردان از دلایل عاشق شدن پسران مجرد به زنان مطلقه

گاهی پسرها تصمیم به انجام کاری می‌گیرند که تا به حال کسی در خانواده آن را انجام نداده است. به‌عنوان مثال با خانمی که ۱۰ سال از خودشان بزرگ‌تر است ازدواج می‌کنند تا سر زبان‌ها بیفتند. این مردها از اینکه همه با آن‌ها مخالفت کنند و در نهایت با قدرت نمایی پیروز میدان شوند، لذت می‌برند. در این پسرها، فشار مضاعف خانواده و علاقه‌مند شدن به زن شوهردار منجر به ازدواج می‌شود. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب از معجزه خوابیدن در کنار همسر غافل نشوید سر بزنید.

سرویس دهی بدون قید و شرط

دخترهای جوان بیشتر به همسران‌شان می‌گویند چرا به این خانم نگاه کردی؟ چرا وقتت را صرف من نمی‌کنی؟ اما با اینکه یک زن متاهل هم چنین چیزهایی در ذهن دارد اما کمتر به زبان می‌آورد. این زن‌ها کمتر می‌گویند این کار را بکن و آن کار را نکن. درواقع کمتر دستور می‌دهند و بیشتر کوتاه می‌آیند چون نمی‌خواهند تجربه تلخ قبلی دوباره تکرار شود. در این زندگی عموما همه چیز آماده است. یک سرویس بدون قید و شرط و مسئولیت که متاسفانه پسرهای امروزی خیلی دنبالش هستند.

سرویس دهی بدون قید و شرط

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ گیاه آپارتمانی که به خاک نیاز ندارند! را بخوانید.

۲۲ دیدگاه

  1. رها

    ۲ آذر ۱۴۰۱ در ۹:۰۰ ب٫ظ

    خیلی متاسفم برای دیدگاهتون.هیچ زنی دوست نداره طلاق بگیره.نگاهتون روزیباترکنین.چرایه جوری حرف می‌زنین که انگارزن طلاق گرفته جنایتکار هست وحق زندگی نداره.چرانمیتونه بایه پسرمجردازدواج کنه.واقعامتاسفم .لطفایکم مطالعه داشته باشین.همانطوری که مردی که طلاق گرفته می‌تونه بایه دخترازدواج کنه .زن مطلقه هم حق داره بایه پسرمجردازدواج کنه

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۵ آذر ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۶ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹
      این مطلب موضع خاصی به زنان مطلقه نداشته و تنها دلیل علاقه پسران مجرد به زنان مطلقه را بررسی می‌کند. با انتخاب درست و منطقی تحت نظر مشاور می‌توان اینگونه ازدواج‌ها هم می‌توانند به خوبی انجام شوند.

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۸ آبان ۱۴۰۱ در ۱:۲۹ ق٫ظ

    • ج

      ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۴۰ ق٫ظ

      اتفاقا این زنها خییلی هم خوب هستن و قدر دان ،اینها دیگه نمیآن جرو بحث راه بندازن ،ساخته و پخته هستن ،با این اوصاف مهریه نوشتن های سنگین، ترجیح میدم از این خانمها انتخاب کنم. والله خدا خیرشون بده

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۳:۳۲ ب٫ظ

    حقیقت داره، میشه بعنوان اشکال در روند فکری یا تصمیم گیری پسرا و ریشه یابی هم بهش نگاه کرد چون بعضا مورد خوب دوشیزه ای رو به این خاطر کنار می‌گذارند.

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۸ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۰۱ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹

      پاسخ

    • محمد مهدی

      ۱ آذر ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۸ ب٫ظ

      سلام با ترویجهای علط کاری کردن زنها بیشتر طلاق بگیرن پسرهای مجرد بی عقل اصلا نباید برن دنبال زنان بچه دار بیوه یا مطلقه بابا کلا خیلی از زنها تشویق میشن به طلاق کسی تمیدونم چرا نمیدونه اینارو اخه هر کشوری کلا باید فرهنگ خودشو داشته باشه اینجا غرب نیست عرف جامعه رو نگهداریم اتفاقا قدیمیها خیلی با عقل بودن که در جامعشون پسر مجرد فقط با دختر مجرد ازدواج میکرده و جامعه ای سالم بوده با فیلمهای تبلیعی غلط در سریال و سیتماهای ایران کلا جامعه خراب و بدتر شده زنهای کشورمونو که میشناسین اصلا همه مردم کشورما با غرب زمین تا آسمون فرق دارن ایتجا هرچقدرم بی اعتقاد باشی بازم به عفتو حیا اهمیت میدیم الان دختران مجرد ببینن مثلا یک پسر مجرد با زن بچه دارو بیوه و مطلقه هست خیلیاشون ممکنه به دوشیزه بودن و دختر بودن اهمیت ندن و براسون بی ارزش باشه واینجوری ممکنه خدا نکرده راه خلاف برن و هی جامعه فاسدتر بشه پسرها عاقل باشن و خونوادهاشون اصلا اجازه ندن به اینجور ازدواجهای غیر عرفی طرف میگه مگه ما گناه کردیم مطلقه یا بیوه هستیم و خودشونم نمیرن طرف مردان بیوه و مطلقه اگه مطلقگی خوبه برن دنبال مردان بیوه و مطلقه مظلومنمایی نکنن شورشو درآوردن کلا در مجازی اینیستا غیره خیلیاشون حتی با اکانتهای مردونه یا ناشناس میان تبلیع کننو الکی بگن من فلان پسر هستم با زن بچه دار و مطلقه ازدواج کردم یا بروع میگن فلان جا پسرها با زنان بچه دار ازدواج کردن اینجوری به نفع خودشون تبلیغ میکنن شرم نمیکنن پسرهای ساده لو را شستشو مغزی میدند چند سال ملتو ایرانو شستشو مغزی میدن که مثلا تابوی ازدواج پسران مجرد با زنان بیوه و مطلقه رو فلان کنید با وقاحت کامل میخان کشورو نابودکنن قرار نیست همه کشورها فرهنگشون مثل هم باشه زن بیوه یا مطلقه برن با مردهای بیوه و مطلقه با شرایط خودشون ازدواج کنن بهتره در یک سایتی کاربرهاش با بی شرمی زنان رو به طلاق تشویق میکنن خیلی دیدم با چشمهای خودم کلا بعضیا وقتی میبینن ازدواج با زن مطلقه و بیوه رو دیگه ممکنه یک مطلقه از ازدواج حتی به عنوان تفریح استفاده کنه چون فرهنگ ما با غرب یکی نیست در غرب خیلیا عرف جامعه را شکستن و آخرش هم هنجنسگرایی و هزارتا انحراف رو هم قانونی کردن انقدر نگین روشن فکری فلان شکستن عرف جامعه روشن فکری نیست نابود کردن فرهنگ کشوره ایرانی باید فرهنگو ادابو رسوم قدیمی خودشو زنده نگهداره انقدر کشورو بی هویت نکنیم از غرب الگو نگیریم اونا از ما نیستن ماهم از اونا نیستیم واینکه زنیکه قبلا ازدواج کرده بچه دار شده یا نشده مجرد نیست یا مطلقه هست یا بیوه مجرد به کسانی میگن که کلا هیچ وقت ازدواج نکرده توروخدا فرهنگ غربیو پاک کنید از جامعه بسه دیگه نمیدونید که کلا دشمن میخاد ایرانو بی هویت کنه نشانه رفته روی فرهنگ کشور و عرف جامعه میدونم همچیو شاید بعضیاهم بهتر بدونن پس عاقل باشیم از فرهنگ غربی الگو نگیریم اونا کلا خیلیاشون به پاکدامنی دختران اهمیت نمیدن و خیلی از دخترانشون از دوران کم سنی هر ازادی دارن ولی ماغیرت داریم مثل اونا نیستیم

      پاسخ

      • الهام الهامی

        ۱۵ آذر ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۹ ب٫ظ

        سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹

        پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۲:۴۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۲:۲۷ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۱:۲۷ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۱:۰۳ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۰ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۰ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۱ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۰ ق٫ظ

  13. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۷ ق٫ظ

  14. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۱ ق٫ظ

    بهیچ وجه درست نبود و مغرضانه وبی پایه بود شاید برای ده درصد درست باشه

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۸ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۰۱ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹

      پاسخ

  15. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۸ ق٫ظ

    علتش اغواگری زن مطلقه است علتش ازدیاد زن مطلقه است تو شش ماهه سال جاری از سه ازدواج یکی از اون منجر به طلاق شده با مملو از زنان مطلقه در سال‌های گذشته که هیچ حمایت اجتماعی نشدن حالا بعضی ها ازدواج کردن بعصی ها دارن به شرایط سلامت شخصی خودشون به زندگیشون میپردازن ولی خیلی خیلی هاشون چون جامعه به چشم خوب نگاه نمیشه بهشون آموزش از خود محافظت کردن ندا رن میان با پسرهای مجرد مانور میکنن با شوهر سابقشان والا پسر مجرد حرفی نداره برای گفتن ما باید در مورد پسرها مجزا بحث کنیم ولی تقریبا یک دام هستنش

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۸ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۰۱ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…