وجود این وسیله در هر خانه‌ای ضروری است

۶
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا می‌خواهید بدانید کدام چوب لباسی برای خانه شما مناسب است و در مورد انواع رخت آویز بیشتر بدانید؟ با ما همراه باشید.
انواع رخت آویز در دکور منزل

در خانه‌ها و آپارتمان‌های مدرن که فضای بیرونی آن‌ها تنها به تراس و پشت بام ختم می‌شود، می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین وسایل چوب لباسی است. آویزان کردن لباس‌ها در پشت بام بسیار نامطلوب است و طبقات پایین در آپارتمان‌ها باید پشت بام را کاملا فراموش کنند. در نتیجه باید به سراغ رخت آویزها برویم. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به معرفی انواع رخت آویز در دکور منزل می‌پردازیم.

انواع رخت آویز در دکور منزل

بهتر است از رخت آویزهایی استفاده کنیم که برای ما بسیار مفید هستند و کمترین فضای ممکن را در داخل خانه اشغال می‌کنند. در ادامه به معرفی این چوب لباسی‌ها می‌پردازیم.

رخت آویز دیواری

چوب لباسی دیواری برای خانه‌های کوچکی که در آن‌ها از سیستم گرمایشی استفاده می‌شود و جایی برای پهن کردن و خشک کردن لباس‌ها وجود ندارد، انتخاب خوبی است. می‌توانید آن را روی دیوار بالای شوفاژ قرار دهید و از حرارت آن برای خشک کردن لباس‌ها استفاده کنید.

انواع رخت آویز در دکور منزل

رخت آویز تاشو

رخت آویز تاشو روی یک ریل حرکت می‌کند و در مقایسه با سایر چوب لباسی‌ها از سفت و سختی کمتری برخوردار است و فضای کمتری را اشغال می‌کند. نصب این رخت آویزها بسیار آسان است.

انواع رخت آویز در دکور منزل

رخت آویز کشویی از انواع رخت آویز در دکور منزل

مدل کشویی یا کابینتی نسل جدیدی از چوب لباسی است که جای خاص خود را دارد و در یکی از کشوهای آشپزخانه تعبیه می‌شود. تبدیل کشو به رخت آویز به این معنی است که نیازی نیست فضای اضافی به آن اختصاص دهیم و بنابراین فضای بیشتری برای استفاده داریم.

رخت آویز کشویی فقط برای کشوهای آشپزخانه نیست، اگر اتاق رختشویی دارید، بهتر است کشوهای مخصوصی برای آویزان کردن لباس در آنجا ایجاد کنید. این کشوها روی ریل حرکت می‌کنند و به سختی باز و بسته نمی‌شوند زیرا ریل‌ها تحمل بارهای سنگین و ضربه را ندارند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب نشستن افراد شخصیت‌ آن‌ها را افشا می‌کند! سر بزنید.

رخت آویز کشویی

رخت آویز سقفی

این رخت آویز از سقف را می‌توان به میله‌های بارفیکس که پشت سر هم قرار گرفته‌اند تشبیه کرد. استفاده از این نوع رخت آویز لباس بیشتر برای لباسشویی مناسب است که می‌توانید لباس‌های زیادی را روی آن پهن کنید. زیرا هوای گرم همیشه به سمت بالا حرکت می‌کند. استفاده از آویز سقفی باعث افزایش سرعت خشک شدن لباس می‌شود. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب هرگز این آیتم را در آشپزخانه به‌کار نبرید! سر بزنید.

رخت آویز سقفی

متحرک

جابه‌جایی و تکان دادن رخت آویز همیشه سخت و دشوار بوده است، به‌خصوص زمانی که لباس را پهن می‌کنید. برای مثال تصور کنید لباس‌ها روی چوب لباسی پهن شده و روی تراس قرار می‌گیرند. حالا اگر باران ببارد و در تراس حفاظ نباشد، لباس‌ها دوباره خیس می‌شوند، پس باید همه را جمع کنید و آن را داخل بیاورید.

رخت آویز کوچک از انواع رخت آویز در دکور منزل

شاید فکر کرده باشید چقدر خوب است که لباس‌های کوچک مانند جوراب، دستکش یا سایر وسایل چوب لباسی مخصوص به خود را داشته باشند. اما خانه‌های امروزی آنقدر کوچک هستند که حتی جایی برای آویزان کردن لباس هم ندارند، چه برسد به رخت آویز دیگری، در قسمت جلوی کمد، برای لباس‌هایی مانند جوراب، می‌توان رخت آویز کوچکی تعبیه کرد. پیراهن‌ها در قسمت دیگری از کمد آویزان می‌شوند.

رخت آویز کوچک

پیشنهاد مطالعه: مطلب این پرده‌ها خانه شما را گرم می‌کنند را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در ۸:۴۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در ۰:۰۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ آبان ۱۴۰۱ در ۲:۱۵ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در ۸:۴۵ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…