نشستن افراد شخصیت‌ آن‌ها را افشا می‌کند!

4
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شکل نشستن ما چه نکاتی را درباره شخصیت ما آشکار می‌کند؟
شخصیت افراد از نوع نشستن

نحوه نشستن شما نکات زیادی را درباره شخصیت شما آشکار می‌کند. حالتی که هنگام نشستن دارید و با آن راحت هستید، حتی بدون آنکه خودتان متوجه باشید پنجره کوچکی رو به شخصیت شما باز می‌کند. در این مطلب از دلتا به بیان نکات شخصیت شناسی از طرز نشستن افراد می‌پردازیم.

شخصیت شناسی از طرز نشستن افراد

در ادامه می‌خواهیم ببینیم شکل نشستن ما چه چیزهایی را درباره شخصیت ما نشان می‌دهد.

صاف نشستن

صاف نشستن مزایای زیادی دارد و اگر بدانید که این شکل از نشستن چه چیزی را درباره شما نشان می‌دهد، متوجه خواهید شد که چرا همیشه تاکید می‌شود اگر می‌خواهید دیگران دید خوبی نسبت به شما داشته باشند، صاف بنشینید. صاف نشستن نشان می‌دهد اعتماد به نفس دارید و قابل اعتماد و قوی هستید. شما با این نوع نشستن به دیگران نشان می‌دهید که آمادگی رویارویی با هر چالشی را دارید.

شخصیت شناسی از طرز نشستن افراد

ضربدری کردن مچ پاها از نکات شخصیت شناسی از طرز نشستن افراد

وقتی می‌نشینید باید به حالت پاهای خود دقت داشته باشید. البته اغلب ما ناخودآگاه و بدون آنکه حتی متوجه باشیم به شکل خاصی می‌نشینیم. اما اگر همیشه مچ یکی از پاهای خود را پشت مچ پای دیگرتان قرار می‌دهید، این نوع نشستن حرف‌های زیادی درباره شما برای گفتن دارد.

این شکل از نشستن نشان می‌دهد شما فرد متشخصی هستید و سعی دارید رفتاری مبادی آداب اما در عین حال فروتنانه داشته باشید. این نوع نشستن شکل نسبتا راحت‌تری از صاف نشستن است اما کماکان تصویر محترمانه‌ای از شما ایجاد می‌کند.

گذاشتن دست‌ها روی پاها

تنها پاهایتان نیستند که باید به حالت آن‌ها دقت کنید و حالت دست‌های شما هم سرنخ‌هایی از شخصیت شما به دست می‌دهد. وقتی دست‌هایتان را روی پاهایتان می‌گذارید، این حالت به دیگران نشان می‌دهد که فکرتان مشغول است اما احتمالا کمی هم احساس خجالت می‌کنید. این نوع نشستن معمولا تصویر آدم‌های دلسوزی را تداعی می‌کند که نسبت به موقعیت‌های عاطفی حساس هستند و اغلب متواضع و آرام می‌مانند.

مطلب پیشنهادی:  در مراسم خواستگاری، این سوالات را فراموش نکنید

قلاب کردن دست‌ها در یکدیگر از نکات شخصیت شناسی از طرز نشستن افراد

اینکه دست‌های خود را در هم قلاب کنید با اینکه آن‌ها را بی‌حالت روی پاهای‌ خود بگذارید تفاوت زیادی دارد. این حالت نشان دهنده اشتیاقی است که برخلاف بسیاری از مردم شما از آن برخوردار هستید و احتمالا به همین دلیل است که دیگران جذب شما می‌شوند. اشتیاق شما نسبت به دنیای پیرامون‌تان به دیگران هم انرژی می‌دهد، به ویژه زمانی که این شور و شوق با برخورد گرم و صمیمانه شما هم همراه باشد.

شخصیت شناسی از طرز نشستن افراد

پا روی پا انداختن

اگر همیشه یک پایتان را روی دیگری می‌اندازید، این حالت نشان می‌دهد شما شخص بسیار خلاقی هستید. شما مهارت زیادی در ایجاد تغییر دارید اما به دیگران سخت اعتماد می‌کنید. با این حال، اگر به کسی اعتماد کنید، می‌توانید با آن شخص وارد گفتگوی عمیقی شوید و از آن لذت ببرید و قادر هستید دیگران را به خوبی درک کنید.

نشستن در وسط کاناپه

اگر وقتی می‌خواهید روی کاناپه بنشینید وسط آن را انتخاب می‌کنید، این مساله نشان می‌دهد شما اعتماد به نفس خیلی زیادی دارید و در مورد انتخاب‌هایتان تردید نمی‌کنید. شما جسور و برونگرا هستید و همانطور که انتظار می‌رود دوست دارید در مرکز توجه باشید.

دست به سینه شدن از نکات شخصیت شناسی از طرز نشستن افراد

دست به سینه شدن نشان می‌دهد که شما در حالت تدافعی هستید اما از نه موضع ضعف بلکه از موضع قدرت. این روشی برای محافظت از بدن‌تان است و کسانی که اغلب اوقات به این شکل می‌نشینند آدم‌های جدی‌تری هستند و نگاه تحلیلی‌تری به مسائل دارند.

گرفتن دسته‌های صندلی

اگر وقتی روی صندلی‌های دسته‌دار می‌نشینید، دسته‌های آن‌ها را می‌گیرید، این حالت نشان می‌دهد که آدم بسیار دقیق و متعهدی هستید.

نشستن افراد و شخصیت شناسی

 

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    23 آبان 1401 در 0:01 ق.ظ

  2. ناشناس

    23 آبان 1401 در 9:56 ق.ظ

  3. ناشناس

    25 آبان 1401 در 8:50 ق.ظ

  4. ناشناس

    28 آبان 1401 در 6:20 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

این 6 گیاه برای تقویت حافظه معجزه می‌کند

برای تقویت حافطه از گیاهان استفاده کنید. زیرا در عین اینکه ارزان قیمت هستند برای سلامت بدن…