کدام کوسن مناسب مبلمان شماست؟

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کوسن‌ها مانند لباس فصلی برای مبلمان محسوب می‌شوند و مبلمان قدیمی‌تر را زنده می‌کنند.
ایده های چیدمان کوسن در دکور منزل

کوسن‌ها سبک دکوراسیون شما را تغییر می‌دهند و حتی می‌توانند یک مبل کاملا جدید را برای شما به ارمغان آورند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی ایده های چیدمان کوسن در دکور منزل می‌پردازیم.

ایده های چیدمان کوسن در دکور منزل

این سوال مطرح می‌شود که چیدمان کوسن‌ها بایستی طبق ضوابط معین و خاصی چیدمان شوند؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه همراه ما باشید.

جفت کوسن‌ها

این چیدمان برای مینیمالیست‌ها مناسب است برای حفظ سادگی، دو کوسن ساده و شیک و همسان را کنار هم در مرکز مبل قرار دهید و شکاف متناسبی نه خیلی چسبیده به هم و نه خیلی دور از هم  بین آن‌ها قرار دهید.

چیدمان بی‌قاعده و لایه‌ای از ایده های چیدمان کوسن در دکور منزل

در واقع هیچگونه دلیلی برای این نوع از استایل‌های چندلایه برای چیدمان کوسن‌ها وجود ندارد و تنها تابع روشی است که شما آن را دوست دارید. چاپ‌ها، بافت‌ها ،پارچه‌ها و اشکال متفاوت را طبق علاقه خود چیدمان کنید و مرزهای دکور را بشکنید. هنگام انتخاب پارچه، به مقیاس الگوهایی که قصد دارید کنار هم قرار گیرند، فکر کنید. ترکیب الگوهای بزرگ، متوسط ​​و کوچک، چیدمانی جالب و متعادل را ایجاد کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با این ۵ روش مبلمان کهنه خود را نو کنید سر بزنید.

ایده های چیدمان کوسن در دکور منزل

چیدمان استاندارد

گاهی اوقات روش استاندارد بهترین مدل چیدمان است. چیدمان متعادل کوسن‌ها یکی از بهترین آرایش‌ها است. با بازی با رنگ، الگوها و بافت‌های مورد علاقه خود  چیدمان را جالب کنید. یک چیدمان متعادل، پارچه‌های مختلف را به خوبی هماهنگ می‌کند. در واقع تقارن روشی ساده برای زیباتر کردن حتی کوسن‌هایی است که تناسب چندانی ندارند و عاملی تقویت کننده برای زیبایی و همچنین عاملی کمک کننده برای اصلاح کوسن‌هایی است که به اندازه کافی دوستشان ندارید.

چیدمان مرکزی کوسن‌ها از ایده های چیدمان کوسن در دکور منزل

چرا همیشه  باید کوسن‌ها تا انتهای مبلمان امتداد یابند؟ می‌توانید کوسن‌ها را کمی با فاصله از انتهای مبلمان قرار دهید در هنگام کار با این سبک، حداقل سه کوسن پیشنهاد می‌شود. برای این کار کوسن‌هایی یکسان و کوچک‌تر می‌تواند انتخابی ایده‌آل به ویژه برای مبلمانی باشد که کوچک‌تر هستند تا بتوانند چندین چیدمانی را برای انتهای باز این مبلمان انجام دهید.

چیدمان سه‌گانه جداگانه

چیدمان سه تایی کوسن‌های در هر گوشه چیدمانی محبوب و رایج در دکوراسیون محسوب می شود. برای داشتن ظاهری مناسب، به قرینه فکر کنید. بزرگ‌ترین کوسن را در قسمت عقب قرار دهید، آن را به‌صورت زاویه‌دار در کجی انتهای مبل بین بازو و پشتی قرار دهید. سپس کوسن متوسط و کوچک‌ترین کوسن را در جلوی یکدیگر قرار دهید و این کار را برای گوشه مقابل با همان کوسن‌ها تکرار کنید.

ایده های چیدمان کوسن در دکور منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب هر خانه‌ای با این وسیله دکوری، زیبا می‌شود  را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ آبان ۱۴۰۱ در ۶:۲۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۱ در ۳:۰۴ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۷ آبان ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۰ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…