هر خانه‌ای با این وسیله دکوری، زیبا می‌شود

4
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زیباسازی فضای منزل، یکی از راه‌های داشتن روحیه‌ بهتر محسوب می‌شود. به همین دلیل، انتخاب لوازم و وسایل زیبا و درست در فضای کار و زندگی، از اهمیت بالایی برخوردار است.
هر خانه‌ای با این وسیله دکوری، زیبا می‌شود

اگر جزو طرفداران گیاهان سبز و زنده باشید، به خوبی می‌دانید حضور گیاهان در فضای خانه، می‌تواند فضایی سرزنده را به‌وجود بیاورد. گذاشتن انواع گیاهان در فضاهای مختلف خانه، به خوبی می‌تواند دکوراسیون شما را زیبا کند. در این مطلب از دلتا به معرفی استندهای مناسب در دکور منزل می‌پردازیم.

استندهای مناسب در دکور منزل

اگر بخواهید به کمک گیاهان دکوراسیون خود را متحول کنید، استفاده از یک استند گل متفاوت، می‌تواند به شما کمک کند. در ادامه چند مورد از این استندها را به شما معرفی می‌کنیم.

جا گلدانی پایه کوتاه رومیزی از استندهای مناسب در دکور منزل

اگر میز کارتان خلوت است، استفاده از یک گلدان کوچک روی آن می‌تواند علاوه بر زیبایی فضا، باعث ایجاد حس زندگی در شما شود. استفاده از یک جا گلدانی رومیزی به شما کمک می‌کند گلدان کوچک خود را به زیباترین شکل ممکن روی میز خود قرار دهید.
با استفاده از یک استند رومیزی می‌‌توانید ساده‌ترین گلدان‌ها را انتخاب کنید و درون آن قرار دهید. به‌طور مثال یک سانسوریای کوچک یا گیاه کاکتوس بدون خار می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاشت در درون گلدان سفالی و قرار دادن آن داخل استند فلزی باشد.

استندهای مناسب در دکور منزل

استند سه‌پایه

اگر بخواهید برای فضای نه چندان کوچک خود، یک گلدان کوچک تهیه کنید، می‌توانید با خرید یک استند سه پایه، آن را در ارتفاع قرار دهید تا تصویر زیبایی در فضای شما ایجاد کند.
یک استند گل بلند مانند استند گل سه پایه کشمیر، می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای قرار دادن یک گلدان سایز متوسط در دامنه‌ دید باشد. این نوع استند به دلیل فلزی بودن در صورتی می‌تواند در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرد که آن را زیر یک سایه‌بان قرار دهید و علت، احتمال زنگ زدن فلزهای استند در اثر باران‌های شدید خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:  در این جاده تنها یک قدم با مرگ فاصله دارید!

استندهای مناسب در دکور منزل

جا گلدانی رومیزی از استندهای مناسب در دکور منزل

برای آنکه یک گلدان کوچک ۲۵ سانتی را در دیدرس قرار دهید، گذاشتن آن روی میز احتمالا انتخاب خوبی خواهد بود. اما اگر بتوانید گلدان ساده خود را روی یک پایه کوچک فلزی بگذارید. سپس گلدان به همراه پایه را روی میز قرار دهید، می‌توانید جلوه آن را دو چندان کنید.

جا گلدانی رومیزی

 

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    24 مهر 1401 در 2:53 ب.ظ

  2. ناشناس

    25 مهر 1401 در 7:16 ق.ظ

  3. ناشناس

    2 آبان 1401 در 7:33 ق.ظ

    خیلی زیباست

    پاسخ

  4. ناشناس

    5 آبان 1401 در 7:24 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

ماکارونی با پنیر پیتزا بدون فر

ماکارونی با پنیر پیتزا یکی از روش‌های بسیار ساده و خوشمزه برای یک غذای خوشمزه و جدید است ک…