دکور خانه شما این وسیله را کم دارد

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید حال و هوای خانه خود را تغییر دهید و انرژی مثبت فضا را زیاد کنید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
استند گلدان در دکور منزل

همه ما می‌دانیم که وجود گلدان‌ها در منزل جلوه‌ای بسیار زیبا به دکوراسیون آن می‌دهد. شاید بخواهید به گلدان‌های خود جلوه زیبایی ببخشید. خبرهای خوبی برایتان داریم. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی استند گلدان در دکور منزل می‌پردازیم.

کاربرد استند گلدان

این روزها استند گلدان به یک وسیله کاربردی در دکور منزل تبدیل شده که تقریبا مورد پسند اکثر افراد قرار گرفته است. استند گلدان یک ایده تقریبا جدید برای نمایش بهتر گلدان‌های شما است. در ادامه به معرفی انواع استند در دکور منزل می‌پردازیم.

استند سه پله‌ای عظیم

این مدل استند دارای طرحی سبک و ساده بوده و از نردبان‌ها الهام گرفته شده است. ابعاد این نوع استند بزرگ است و می‌توانید تعداد گلدان‌های بیشتری را بر روی آن قرار دهید. این مدل برای افرادی مناسب است که گلدان‌های بسیاری در خانه دارند. با توجه به اینکه طرح این استند ساده است بیشترین چیزی که بر روی آن جلب توجه می‌کند گلدان‌ها هستند. بهترین متریال برای این استند چوب است. چراکه چوب می‌تواند به راحتی با دکور منزل شما هماهنگ شود.

استند گلدان در دکور منزل

استند گلدان فلزی

شکل این نوع استند به‌صورت مدور بوده و گلدان‌ها بر روی صفحاتی که از پایه آن خارج می‌شوند قرار می‌گیرند. این استندهای فلزی را می‌توان به رنگ قهوه‌ای رنگ‌آمیزی کرد. بهترین گیاهان برای این استندها گیاهان آویز بوده که دارای برگ‌های پیچی باشند. این نوع گیاهان بیشترین هماهنگی را با طرح استندها دارند.

استند گلدان در دکور منزل

استند گلدان دو طبقه طرح فرفورژه

این مدل از استند به‌عنوان یک عنصر دکوری در فضا محسوب شده و تاثیر زیادی بر زیبایی فضا دارد. با انتخاب این استند با یک تیر دو نشان می‌زنید. بهتر است این مدل‌ها را در ابعاد کوچک‌تر انتخاب کنید. بنابراین به تعداد گلدان کمتری نیاز خواهید داشت. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاهان آپارتمانی به آب کمی نیاز دارند سر بزنید.

استند گلدان دو طبقه طرح فرفورژه

استند گلدان تکی

این استند با قرار گرفتن گلدان بر روی آن‌ها جذابیت بیشتری به منزل شما می‌دهد. این استند برای سبک مدرن و نو بسیار مناسب بوده و به تنهایی منزل شما را شیک و زیبا می‌کند. می‌توانید این استندها را در ابعاد مختلف استفاده کنید و در بخش‌های مختلف منزل قرار دهید. رنگ و متریال به‌کار رفته در این استند بهتر است با دکور منزل شما هماهنگ باشد.

استند گلدان تکی

استند گلدان دو پله‌ای چوبی

استفاده از چنین استندهایی برای زمان‌هایی است که احتیاجی به معرفی خود استند در فضا ندارید و بیشتر به نمایش و جلوه گیاهان خود علاقه‌مند هستید. می‌توانید این استندها را هر کجای منزل که دلتان می‌خواهد قرار دهید.

استند گلدان دو پله‌ای فلزی

یکی از محبوب‌ترین طرح های استند، همین مدل است. این مدل با ظرافت و ابعاد ظریف آن در هر منزلی می‌تواند قرار گیرد و زیبایی فضا را دو چندان کند. به نسبت گلدان‌ها نیز دقت کنید. ابعاد گلدان انتخابی شما باید متناسب با استند شما باشد.

استند گلدان دو پله‌ای فلزی

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیباترین ایده‌ها برای دکوراسیون آشپزخانه شما  را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۴:۲۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۲۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۵۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…