زیباترین ایده‌ها برای دکوراسیون آشپزخانه شما

۳
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با آمدن فصل بهار می‌توانیم نو شدن را در گوشه گوشه شهر و خانه‌ها ببینیم.
ایده‌ های بهاری برای تغییر دکور آشپزخانه

در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم شما را با ایده‌ های بهاری برای تغییر دکور آشپزخانه آشنا کنیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

رنگ‌آمیزی دیوارها بارنگ‌های بهاری

یکی از بهترین گزینه‌‌ها برای تغییر دکور رنگ کردن است. با این حال نمی‌‌توان از نقش پررنگ آن غافل شد و راجع به آن صحبت نکرد. برای دکوراسیون بهاری لازم است از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنید. اگر دیوارهای شما رنگ روشن و خنثی دارد، می‌‌توانید به جای رنگ کردن دیوارها و دردسرهای فراوان آن، یکی از دیوارها را انتخاب کرده و همان تک دیوار را به رنگ مثلا سبز یا صورتی ملایم درآورید. نکات بیشتر در مورد رنگ‌آمیزی منزل را در مطلب چه رنگی را برای کجا استفاده کنیم؟ بخوانید.

ایده‌ های بهاری برای تغییر دکور آشپزخانه

کابینت و شلف دکوراسیون آشپزخانه بهاری

مهم‌ترین بخش هر آشپزخانه بخصوص آشپزخانه ایرانی کابینت‌ها هستند. نظم دادن به لوازم و وسایل متنوع در آشپزخانه و چیدن درست آن‌ها می‌تواند دلیل استفاده از کابینت و شلف باشد. انتخاب درست کابینت از لحاظ سبک، رنگ و اندازه، آشپزخانه­ای زیبا به‌وجود خواهد آورد و بودن و کار کردن در آن را لذت‌بخش خواهد کرد.

فضا را با گل و گیاهان طبیعی مملو سازید

می‌توانید گل و گیاهان طبیعی را در بخش‌های مختلف آشپزخانه قرار دهید. استفاده از گل‌های تازه و سبز برای ایجاد زیبایی و طراوت در خانه یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای خلق دکوراسیون آشپزخانه بهاری است. اگر یافتن گل‌های تازه دشوار است، می‌توانید از گل‌های مصنوعی ظریف و زیبا بهره ببرید.

ایده‌ های بهاری برای تغییر دکور آشپزخانه

صندلی اپن در دکوراسیون آشپزخانه بهاری

صندلی­‌های اپن از وسایلی هستند که در ذخیره فضا به ما کمک می­‌کنند. می‌­توانید از این صندلی‌ها در کنار کانتر آشپزخانه استفاده کنید. این صندلی‌ها هم در آشپزخانه‌های بزرگ و هم آشپزخانه‌های کوچک کارایی دارند. این صندلی‌ها را با دقت انتخاب کنید تا دکور آشپزخانه شما زیباتر شود.

ظروف دکوری بهاری

یکی از ایده‌ های بهاری برای تغییر دکور آشپزخانه استفاده از ظروف بهاری است. استفاده از ظروف دکوری در چیدمان منزل همیشه به‌عنوان ایده‌ای پرطرفدار برای زیبایی بیشتر دکور منزل شناخته می‌شود. بهتر است به‌منظور هماهنگی بین آشپزخانه و این وسایل، از ظروف دکوری با اندازه‌ها و انواع متفاوت استفاده کنید تا زیبایی آشپزخانه‌ شما دوچندان شود.

ظروف دکوری بهاری

جزئیات رنگی در دکوراسیون آشپزخانه بهاری

همیشه هم برای تغغیر لازم نیست وسایل آشپزخانه را عوض کنید. پیشنهاد ما به شما تغییر در جزئیات است. بدین منظور روکش‌های صندلی‌ها را عوض کنید. پرده‌ها را تغییر دهید و فرصت دید به بیرون را برای لذت بردن از فضای بهاری ایجاد کنید. این تغییرات دکوراسیون آشپزخانه، در روحیه همه اعضای خانواده تاثیر گذاشته و باعث می‌شود، بهار و تغییرات آن را در خانه لمس کرده و لذت ببرید.

پارچه‌ها بهاری در دکوراسیون آشپرخانه

برای دکوراسیون آشپزخانه بهاری برای دستمال سفره و پارچه‌های موجود از رنگ‌های جدید انتخاب کنید. استفاده از رنگ‌های شاد و باطراوت، به شدت در این فصل توصیه می‌شود. سرویس آشپزخانه، از پیش بند تا دم‌کنی‌ها را با رنگ گل‌های بهاری ست کنید.

پارچه‌ها بهاری در دکوراسیون آشپرخانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی به آب نیاز ندارند را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. عباسب

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۱۰ ب٫ظ

    ازنظرم مینیمال خشگله اماناهارخوری به صندلی اپن ترجیح ناهارخوری کم جا

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۳۳ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…