راز شیک بودن دکور خانه شما اینجاست!

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با ما همراه باشید تا ایده‌های جذاب و دوست داشتنی برای تمام قسمت‌های منزل خود را بیابید.
ایده های خاص و شیک برای دکور خانه

در این مطلب از مجله دلتا ایده های خاص و شیک برای دکور خانه را جمع آوری کرده‌ایم . این ایده‌ها ساده و قابل اجرا بوده و زمان و هزینه کمی برای شما دارند. ولی نتیجه آن چیدمان خانه شما را دچار تحول قابل توجهی خواهد کرد.

دکور خانه از درب خانه آغاز می‌شود

اگر در ورودی خانه‌خود  راهرو ندارید یا دارید اما به کمی محبت احتیاج دارد، ما یک ایده خوب برای شما داریم. از یک میز چوبی استفاده کنید. برای مثال یک میز آرایشی و در بالای آن یک قاب آبستره و در پایین از چند عکس کلاسیک یا پرتره استفاده کنید.  فضایی که این‌گونه عکس‌ها و میز به محیط القا می‌کند مانند یک گالری هنری است.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D9%87:_%D9%87%D9%86%D8%B1_%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C

سایبان در اتاق خواب

اگر می‌خواهید دکور خانه خود را رویایی کنید از اتاق خواب‌ها غافل نشوید. این‌گونه سایبان‌ها، اتاق شما را به فضایی سلطنتی تبدیل می‌کند. به‌گونه‌ای که انگار قصر شخصی خود را دارید. پارچه حریر مانند سفیدی که به زیبایی از سقف آویزان می‌شود و در حالی که جلوه اتاق را دگرگون می‌کند.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D9%87:_%D9%87%D9%86%D8%B1_%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C

به سادگی مرتب کردن

احتمالا این موضوع چیزی نیست که توقع شنیدن آن را داشتید. برای مثال آویزان کردن یک جارختی برای مرتب کردن کت‌ها و یا قرار دادن جند قلاب برای آن‌ها می‌تواند به در ورودی شما استایل خوبی ببخشد و در نهایت دکور خانه شما را ارتقا بدهد. در ادامه می‌تواندی یک صندلی تاشو در زیر آن قرار دهید تا برای در آوردن کفش بتوان روی آن نشست. این مهم می‌تواند از انباشته شدن لباس‌ها روی هم در گوشه اتاق نیز جلوگیری کند.

استفاده از رنگ‌های متضاد بر روی دیوار

برای افزودن یک جلوه گرافیکی به دکوراسیون منزل خود، از رنگ‌های متضاد بر روی دیوار خانه استفاده کنید. قسمتی از دیوار را با یک رنگ جلوه‌گر رنگ کنید یا از دو رنگ خنثی را کنار هم قرار دهید.

استفاده از رنگ‌های متضاد بر روی دیوار

دیوار گالری در چیدمان خانه

دیوار‌های راهرو ورودی خانه همیشه مظلوم‌ترین هستند. در حالی که ورودی خانه بسیار جلب توجه می‌کند و اهمیت زیادی دارد. پس از آن غافل نشوید. دیوار راهرو خانه خود را به یک گالری تبدیل کنید. می‌توانید از قاب‌های آنتیک و قدیمی بر روی آن استفاده کنید. اگر می‌حواهید خانه خود را لوکس کنید به مطلب این ترفندها خانه شما را گران‌‌تر و لوکس‌تر نشان می‌دهد سر بزنید.

تغییر چیدمان خانه با تغییر شدت نور

یکی از وسایل خانه که شما کمتر به فکر تغییر آن می‌افتید لوستر است. در حالی که لوستر جزو وسایلی است که شما تنها می‌توانید آن را عوض کنید و تغییر چشمگیری در دکور منزل ایجاد کنید.

تغییر چیدمان خانه با تغییر شدت نور

پارچه به چیدمان خانه خود اضافه کنید

از اضافه کردن پارچه‌های طرح‌دار با رنگ‌های شاد و روشن به خانه خود نترسید. از رومیزی گرفته تا سایر وسایل جذاب که دکوراسیون منزل شما را بوهیمن و سنتی می‌کند. در عین حال جلوه خود را سریع به محیط منتقل کرده و محیط را گرم و دلنشین می‌کند.

پارچه به چیدمان خانه خود اضافه کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ وسیله‌ که اتاق خواب شما کم دارد را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در ۸:۰۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۶:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…