این ترفندها خانه شما را گران‌‌تر و لوکس‌تر نشان می‌دهد

۵
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شما می‌توانید بدون نگرانی از قیمت‌های گزاف با راهکارهایی که در این مطلب پیش روی شما می‌گذاریم به خانه شیک و لوکس خود برسید.
ترفندهای خانه شیک و گران

در این مطلب از مجله دلتا به بیان ترفندهای خانه شیک و گران می‌پردازیم و در نهایت به این نکته می‌رسیم که زیبایی و شکوه بی‌عیب و نقص را می‌توان حتی با تغییر جزئیات کوچک و ساده به‌دست آورد. به‌گونه‌ای که خانه معمولی شما تبدیل به بهشتی فوق لوکس شود.

دکوراسیون با رنگ‌های غنی و خنثی

رنگ‌ها این توانایی را دارند که فضای خانه را بسازند یا بر عکس آن را تخریب کنند. اغلب منازل لوکس تحت تاثیر رنگ‌های غنی مثل قرمز، بلوطی، زرشکی، آبی سلطنتی و بژ بوده‌اند. اما همیشه به یاد داشته باشید که این رنگ‌ها همانطور که می‌توانند فضا را اشرافی کنند، می‌توانند از سطح و ارزش آن هم بکاهند. بنابر این کلید درست، رسیدن به تعادل صحیح بین رنگ‌ها است. مثلا دیوارها را به رنگ بلوطی یا آبی سلطنتی در بیاورید و سپس آن را با مبلمانی خنثی به تعادل برسانید. رنگ دیوارها را همچنین می‌توانید با رنگ بالش و کوسن، فرش یا وسایل زینتی جایگزین کنید.

ترفندهای خانه شیک و گران

رگه‌های گرم متالیک

یکی از ترفندهای خانه شیک و گران  استفاده از رگه‌های گرم متالیک در رنگ‌های برنز، طلایی یا مسی بوده که منظره‌ای زیبا، جذاب و در هارمونی با استایل‌های کلاسیک ویکتوریا و معاصر خلق می‌کنند. زمانی که این رنگ‌ها به درستی انتخاب شوند و در جای مناسب قرار گیرند بسیار چشمگیر و در مرکز توجه خواهند بود و در نهایت منزل شما را به فضایی لوکس و گران قیمت تبدیل می‌کنند.

ترفندهای خانه شیک و گران

فرش مخمل

کلید رسیدن به اتاق شیک و اشرافی، جاری کردن احساسات در آن است. یک فرش نرم و مخملی که مابقی فضای اتاق را تحت تاثیر قرار می‌دهد بهترین راه برای آوردن آن حس لوکس به فضا است. به جای ولخرجی بی‌مورد برای فرش‌های ابریشمی یا قالی‌های گران قیمت دست بافت می‌توانید از انواع غیر اصل و فیک ابریشمی یا ابریشم بامبو و سایر الیاف سنتز شده استفاده کنید. همه‌ آن‌ها درست همانند مدل‌های اصل به همان خوبی و جذابیت دیده می‌شوند و همان تاثیر را در فضای اتاق دارند. فرش‌ها با الگوهای سنتی می‌توانند گزینه بسیار خوبی برای ارتقای فضا باشند.

فرش مخمل

نورپردازی

یک نورپردازی صحیح و اصولی می‌تواند در اکثر خانه‌های معمولی فضایی شیک و مدرن ایجاد کند بخصوص اگر در جایی قرار داده شود که نقاط کانونی را روشن کند. در نتیجه جدای از چراغ‌های سقفی، چراغ‌های دیواری دکوری نقش بسیار مهمی در شیک و مدرن کردن فضا دارند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این ۶ اصل بی‌نظیر را در چیدمان خانه از دست ندهید سر بزنید.

استفاده از قطعات زینتی

شما نیاز به تابلوهای نقاشی گران قیمت از گالری‌های هنری معروف ندارید تا بتوانید فضایی ما فوق لوکس خلق کنید بلکه انتخاب یکی دو وسیله هنری تزئینی چشمگیر مانند یک آینه طرح خورشیدی و یا یک شومینه شیک که نقطه کانونی خانه شما شوند کافی است. تعمیر مبلمان طرح کلاسیک و قدیمی‌ هم می‌توانند فضایی بیافرینند که هرگز از مد نمی‌افتد و در عین حال صرفه‌جویی بزرگی برای شما خواهد بود.

استفاده از قطعات زینتی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ساده‌ترین روش از بین بردن انرژی منفی در خانه را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. الهام دشتی

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۸ ب٫ظ

  2. امید

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۴:۲۹ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۳۵ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۱۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…