بدون مبلمان، خانه‌ای شیک و زیبا داشته باشید!

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تا به حال با خودتان فکر کرده‌اید که آیا می‌شود هنوز هم منزل ایرانی خود را بدون مبلمان چیدمان کنید؟
دکوراسیون ساده منزل ایرانی بدون مبل

در این مطلب از مجله دلتا تصمیم داریم به دکوراسیون ساده منزل ایرانی بدون مبل بپردازیم و شما را با ایده‌ها و نمونه‌هایی از آن آشنا سازیم. پس این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید.

دکوراسیون ساده منزل ایرانی بدون مبل

استفاده مجدد از تختخواب‌های قدیمی

یکی از ایده‌های دکوراسیون ساده منزل ایرانی بدون مبل این است که اگر تصمیم ندارید که برای دکوراسیون نشیمن خود هیچ‌گونه مبلمانی خریداری کنید. می‌توانید به سراغ تختخواب‌های قدیمی خود بروید و کاربری آن‌ها را تغییر دهید. همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می‌کنید شما می‌توانید با قرار دادن یک تشک و کوسن‌های زیبا بر روی این تختخواب، دکوراسیون نشیمن خود را تکمیل نموده و زیبایی آن را دوچندان کنید.

دکوراسیون ساده منزل ایرانی بدون مبل

استفاده بهینه از سکوهای منزل

اگر در معماری منزل شما سکو، تورفتگی و یا حتی فرورفتگی‌هایی وجود دارند که نمی‌دانید با آن‌ها چه کنید، وقت آن رسیده که به چشم دیگری به آن‌ها بنگرید. شما می‌توانید از این بخش‌های منزل خود به‌عنوان فضایی برای نشستن استفاده کنید. به همین دلیل دکوراسیون منزل بدون مبل شما با وجود این ویژگی‌ها که شاید در نظر اول نقص به حساب بیایند، کامل می‌شود.

یک گوشه دنج حتی با چند کوسن

برای داشتن دکوراسیونی گرم و دنج لزوما نباید از مبلمان استفاده کنید. مطابق تصویر زیر یگ گوشه دنج با چند کوسن و تشک را ایجاد کنید. در این صورت افراد به‌راحتی می‌توانند بر روی آن‌ها بنشینند یا به آن‌ها تکیه دهند. توصیه ما این است که اگر در دکوراسیون منزل خود به دنبال تهیه مبلمان نیستید بهتر است که فرش‌های نسبتا ضخیم و نرم‌تر را جایگزین کنید. در چنین حالتی با زمین نشستن احساس خستگی نکرده و می‌توانید به راحتی استراحت کنید. برای اینکه خانه زیبایی داشته باشید به مطلب یکبار برای همیشه خانه خود را شیک کنید سر بزنید.

یک گوشه دنج حتی با چند کوسن

حتی یک صندلی

درست است که تصمیم داریم به چیدمان دکوراسیون منزل ایرانی ساده بدون مبل بپردازیم، ولی می‌توانیم حداقل از تعدادی صندلی نیز استفاده کنیم. علاوه بر فراهم کردن فضای نشستن بر روی زمین می‌توانید با قرار دادن یک یا دو صندلی راحت و ترجیحا کم ارتفاع، دکوراسیون بدون مبل خود را تکمیل کنید.

تشکچه‌های کاربردی

می‌توانید با تهیه تشکچه‌هایی با طرح‌ها و اندازه‌های مختلف دکوراسیون منزل ایرانی خود را چیدمان کنید. برای این کار سعی کنید نهایت سلیقه خود را به‌کار بگیرید تا بتوانید دکوراسیون منزل خود را به بهترین و زیباترین حالت ممکن چیدمان کنید.

تشکچه‌های کاربردی

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز این آیتم را در دکور آشپزخانه دست کم نگیرید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. سارا

    ۱۵ مهر ۱۴۰۱ در ۹:۲۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۴۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۲۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…