با ساعت دیواری دکور منزل را مدرن کنید

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ساعت ديواری، خاطره‌انگيزترين آشنای قديمی است. همه آدم‌ها ازديوارهای خانه‌های قديمی آن‌ها، ياد ساعتی می‌افتند كه نگاهش می‌كردند و منتظر يک اتفاق بودند.
كاربردهای ساعت‌ ديواری در دکوراسیون منزل

امروزه کاربردهای متفاوتی از ساعت‌های دیواری وجود دارد. یک ساعت می‌تواند به جای نقاشی یا یک تابلو همانند یک قطعه هنری بر روی دیوار قرار گیرد. در این مطلب از مجله دلتا به بیان کاربردهای ساعت‌ دیواری در دکوراسیون می‌پردازیم.

ساعت، اعلامیه‌ای به دیوار

ساعت دیواری را می‌توان با طرح داخلی دیوار و با استفاده از همان رنگ یا تم دیوار طراحی کرد. یک ساعت بزرگ که مرکز قطعه یا نقطه کانونی آن بر مرکز دیوار قرار دارد و ساعت ‌شمارهایی که اغلب رنگی تیره و متفاوت با دیوار دارند و صفحه شیشه‌ای آن می‌تواند رنگ دیوار را به خوبی نشان دهد. این کار به بیننده القا می‌کند که  عقربه‌ها و نشانه‌های ساعت روی دیوار قرار دارند. این ساعت‌ها مخصوص کوچک‌ترین دیوار نشیمن هستند تا به اندازه کافی چشم‌نواز و بزرگ باشند و تابلوی دیگری بر روی آن دیوار نباشد. اگر هم به پایین دیوار آن مبل تکیه دهید بیشتر به چشم می‌آید و عالی است.

کاربردهای ساعت‌ دیواری در دکوراسیون منزل

ساعت‌های چکه‌ای رنگی، دیوار شما را شادتر می‌‌کند

این ساعت‌ها که به ساعت‌های چکه‌ای معروف بوده مخصوص اتاق‌هایی با دیوار سفید و کوچک هستند. یکی از  اتاق‌های کوچکی که وسایل ساده و دیزاینی طبیعی دارند، ساعت رنگی چکه‌ای می‌تواند آن را شادتر نشان دهد. شما می‌توانید این ساعت‌ها را بالای گلدان‌ها یا مجسمه‌های کوچک آویزان کنید و فضایی شاد برای خودتان ایجاد کنید.

کاربردهای ساعت‌ دیواری در دکوراسیون منزل

به‌روز شدن سریع با ساعت

می‌خواهید دستی به سر و روی اتاق خود بکشید اما دوست ندارید پول زیادی برای کاغذ یا لوازم جانبی و رنگ کردن دیوار صرف کنید؟ ساعت دیواری یک وسیله‌ کاربردی و ارزان برای رفع سریع این مشکل است. فورا با یک ساعت زیبا و طرح ساده و جالب گوشه و کنار خانه خود را می‌توانید تغییر دهید و رنگ ولعاب تازه ببخشید.

به‌روز شدن سریع با ساعت

ساعت‌های خانوادگی و شخصی

برخی از ساعت‌ها می‌تواند شخصی‌سازی شوند. درج نام خانوادگی یا نام خانه یا دست نوشته‌های شخصی بر روی ساعت‌های ساده کار جالبی است. یک ساعت خاص و منحصربه‌فرد مخصوص شما نشان دهنده این است که شما عاشق چیزهای شخصی هستید. این ساعت‌ها مخصوص قرار دادن در فضایی است که  لوازم شخصی در آن جا قرار می‌گیرد. برای دیدن ساعت‌های زیبا به مطلب زیباترین مدل‌های ساعت برای دکوراسیون منزل سر بزنید.

گالری ساعت‌ها بر روی دیوار

یکی از کاربردهای ساعت‌ دیواری در دکوراسیون منزل ایجاد گالری روی دیوار است. نمایش ساعت‌های مختلف از اشکال، اندازه و رنگ‌های متفاوت یک راه هوشمندانه و در عین حال ساده برای ایجاد دیواری زیبا است که ذوق و سلیقه هنری شما را برای طراحی خانه‌ شما نشان می‌دهد. با داشتن طیف گسترده‌ای از ساعت‌ها و گاها ترکیب آن‌ها با تابلوهای مختلف خانه شما به یک گالری زیبای هنری تبدیل می‌شود که برای میهمانان جالب و سرگرم کننده است.

گالری ساعت‌ها بر روی دیوار

توقف زمان در تاریخ

ساعت‌های دیواری را می‌توان برای نشان دادن رویدادهای خاص، به‌عنوان مثال زمان تولد کودکان و تاریخ عقد (ساعت در آن زمان زیبا متوقف شده) به‌کار برد. این ساعت‌ها را می‌توان در کنار عکس‌های‌ آن دوران زیبا و خاطره انگیز گذاشت و خانه شما را تبدیل به یک موزه شخصی و جالب کرد.

توقف زمان در تاریخ

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ گیاه خاص و بی‌نظیر برای اتاق خواب شما را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۴:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…