زیباترین مدل‌های ساعت برای دکوراسیون منزل

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
می‌خواهیم رازی را با شما در میان بگذاریم. رازی که شاید وقتي آن را بشنويد کمی شگفت‌زده شوید و شاید اصلا باورتان نشود. می‌خواهیم یکی از بهترین لوازم دکوری خانه را معرفی کنیم. 
ساعت‌های مدرن و زیبا در دکور منزل

ساعت‌های دیواری و رومیزی همیشه در دکوراسیون نقش دارند و سال‌ها است که از آن‌ها به عنوان جزو ثابت در دکور خانه‌ها استفاده می‌شود. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی ساعت‌های مدرن و زیبا در دکور منزل می‌پردازیم.

ساعت‌های پاندول‌دار دیواری

خانه‌ای که واقعا کلاسیک باشد، قطعا روی یکی از دیوارهایش یکی از این ساعت‌ها پیدا می‌شود. ترکیب رنگی این ساعت معمولا قهوه‌ای با پاندول‌های طلایی است. همچنین دارای جلوه‌ای لوکس‌ و بسیار چشمگیر است. جذابیت این ساعت‌ها زمانی بیشتر می‌شود که سر هر ساعت صدای دنگ‌دنگ‌شان فضای خانه‌ شما را پر کند.

ساعت‌های مدرن و زیبا در دکور منزل

ساعت پاندول‌دار ایستاده

یکی از ساعت‌های مدرن و زیبا در دکور منزل ساعت پاندول‌دار ایستاده است. برای حضور این ساعت‌ها در دکور منزل فضای باز و بزرگی احتیاج است. پس اگر خانه‌ای کوچک دارید، بی‌خیال استفاده از این ساعت‌ها در دکوراسیون داخلی خانه‌ خود شوید. اما وقتی این ساعت‌ها را در خانه‌ استفاده کردید، مطمئن باشید یک نقطه عطف بسیار خاص خواهید داشت.

ساعت‌های مدرن و زیبا در دکور منزل

ساعت شماطه‌دار رومیزی

این ساعت‌ها حسابی خاطره در دلشان دارند. حتما پدربزرگ‌ شما یکی از اینها را داشته است. معمولا این ساعت‌ها را روی میز تحریرهای قدیمی می‌توانید ببینید. اینها چهره‌هایی آشنا دارند و اگر دلتان می‌خواهد در کتابخانه‌ خود از لوازمی با حس و حال قدیمی استفاده کنید، این ساعت‌ها بهترین گزینه هستند. اگر می‌خواهید خانه خود را به سبک قدیمی چیدمان کنید به مطلب خانه خود را به سبک سنتی و قدیمی چیدمان کنید سر بزنید.

ساعت شماطه‌دار رومیزی

ساعت‌های فانتزی دیواری

بد نیست کمی از سبک کلاسیک فاصله بگیریم و سراغ ساعت‌های فانتزی و مدرن برویم. این ساعت‌ها دارای ظاهری نامعمول و غیرمتعارف هستند که البته زیاد هم بد نیست. اگر دوست دارید متفاوت باشید حضور این ساعت‌ها می‌تواند به شما کمک کند.

ساعت‌های فانتزی دیواری

ساعت‌های دیجیتال رومیزی

این ساعت‌ها دارای صفحه‌های دیجیتالی هستند و معمولا می‌توانند تاریخ را هم همراه ساعت به شما نشان دهند. البته نمی‌توان گفت این ساعت‌ها فقط مدرن هستند چراکه از قدیم هم از آنها استفاده می‌شده است. بهتر است بدانید که مدل‌های جدید آن به نسبت قدیمی‌ترها کمی پیچیده‌تر هستند.

ساعت‌های دیجیتال رومیزی

ساعت‌های رومیزی مدرن

ساعت‌های مدرن رومیزی را تقریبا همه جا می‌توانید پیدا کنید، در هر مغازه‌ای و برای هر سلیقه‌ای. این ساعت‌های رومیزی از نظر شکل ظاهری خیلی شبیه ساعت‌های شماطه‌دار هستند. اما اگر کمی با دقت به آنها نگاه کنید، متوجه تفاوت‌های‌ بین آن‌ها خواهید شد. بارزترین تفاوت آن‌ها در رنگ و نوع فونتی است که برای نوشتن عددهای آن‌ها استفاده شده است.

ساعت‌های رومیزی مدرن

پیشنهاد مطالعه: مطلب پرطرفدارترین رنگ‌ها در دکور منزل شما را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۵:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…