با رنگ سبز شادی و طراوت را به خانه بیاورید

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ سبز رنگ شاد و پرطراوتی است که هر بار در فضای داخلی خانه استفاده شود سرزندگی و شادابی را در خانه ایجاد می‌کند.
رنگ سبز در دکوراسیون منزل

رنگ سبز در دکوراسیون منزل به دلیل اینکه ماهیت طبیعت را با خود دارد می‌تواند با سایر رنگ‌ها ترکیب شود و به فضای داخلی سرزندگی ببخشد. با این مطلب از مجله دلتا همراه شوید.

رنگ سبز و سفید ترکیبی روح افزا

دیوارهای خانه خود را سبز کرده‌اید؟ اصلا به آن فکر کرده‌اید اگر دیوارها را سبز کنید و مبلمان شما سفید باشد، می‌توانید در خانه تعادل فضایی ایجاد کنید. همچنین برای افزایش روح افزایی دکور خانه خود می‌توانید رنگ آبی تیره و قهوه‌ای را هم به آن اضافه کنید.

رنگ سبز در دکوراسیون منزل

ترکیب رنگ نارنجی و سبز

رنگ نارنجی هرکجا که به‌کار برود همراه با خودش انرژی می‌آورد و فضای خانه شما را از این رو به آن رو می‌کند. به سادگی شما میتوانید با انتخاب وسیله های جزئی به رنگ نارنجی انرژی بخش حال و هوای فضای منزل خود را دگرگون کنید . این ترکیب رنگی فضای شما را از حالت کسل کننده به حالت انرژی بخش تبدیل می‌کند.

ترکیب رنگ سبز و رنگ آبی

ترکیب آبی و سبز آرامش زیادی را به همراه می‌آورد. معمولا شما می‌توانید مبل آبی خود را با کوسن‌های سبز تزیین کنید و یا فرش خود را آبی انتخاب کنید و مبلمان سبز باشد.

رنگ سبز در دکوراسیون منزل

رنگ سبز و بنفش یک ترکیب جادویی

ترکیب رنگ سبز و بنفش یک فضای آرام بخش در خانه ایجاد می‌کند. ماهیت رنگ بنفش آرام بخشی و رمز آلودی است. همین رنگ را کنار رنگ سبز تصور کنید آرام بخشی فضا چند برابر می‌شود.

ترکیب صورتی و سبز

اگر می‌خواهید دکوراسیون منزل شما شاد و لذت بخش باشد. ترکیب رنگ صورتی و سبز گزینه‌ای است که باید آن را انتخاب کنید. یک مبل با پارچه‌های رومبلی سبز  و کوسن‌های صورتی یا برعکس با ترکیب با پرده‌های گلدار سبز برای فضای داخلی شما شادی به ارمغان می‌آورد. این ترکیب رنگی برای اتاق‌های دختران هم بسیار جذاب است.

ترکیب صورتی و سبز 

ترکیب سبز و سیاه

ترکیب رنگ سیاه با رنگ سبز در دکوراسیون منزل جلوه تازه‌ای به خانه شما می‌بخشد. رنگ سیاه را با سبز ترکیب کنید. رنگ سیاه ماهیت خنثی دارد و به خودی خود با همه رنگ‌ها ترکیب می‌شود. اما رنگ سبز و سیاه تکرار نشدنی است. و هیچ ترکیب رنگی دیگر اینقدر شیک و خاص نمی‌شود.

ترکیب قهوه‌ای و سبز

شما می‌توانید طبیعت جنگل را به خانه خود بیاورید . رنگ سبز و قهوه‌ای را با همدیگر ترکیب کنید و آن را در نشیمن اتاق خواب به‌کار ببرید. این فضا طبیعت را در ذهن شما تداعی می‌کند اگر امتحان کنید عاشقش می‌شوید.

ترکیب قهوه ای و سبز 

پیشنهاد مطالعه: مطلب کاور مناسب مبل، پیراهنی زیبا برای مبلمان شما را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۱:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…