پارچه مبلمان خود را هوشمندانه انتخاب کنید

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما به تازگی به فکر تغییر دکوراسیون خود افتاده‌اید، یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌ها تغییر پارچه رومبلی منزل شما است.
انتخاب پارچه برای مبلمان استیل

بهتر است قبل از هر اقدامی برای تغییر مبلمان، انواع پارچه‌های رومبلی را بشناسید. شما نمی توانید فقط بر حسب سلیقه خود پارچه مبلمان را انتخاب کنید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات انتخاب پارچه برای مبلمان استیل پرداخته می‌شود.

چه جنسی مناسب مبل شماست؟

برای روکش مبل استیل پارچه‌هایی را انتخاب کنید که لوکس‌تر به‌نظر می‌رسند. پارچه‌هایی شبیه ساتن که در بازار مبل فروش‌ها به پارچه کریستال معروف هستند. پارچه مخمل و پوست اسبی هم با مبل‌های استیل با چوب منبت کاری شده، ظاهر زیبایی به دکوراسیون داخلی شما می‌بخشند.

انتخاب پارچه برای مبلمان استیل

پارچه پوست اسبی

پارچه مبلی پوست اسبی رنگ بندی متنوع دارد و انتخاب مناسب برای کسانی است که تنوع رنگ برایشان مهم است. پارچه‌های پوست اسبی از دیگر پارچه‌ها گران‌تر هستند.

پارچه چرم

اگر مبل استیل براق دوست دارید، پارچه مبل خود را از چرم خریداری کنید. چرم‌ها به راحتی قابل تمیز شدن هستند و با روغن مخصوص چرم کاملا نو می‌شوند.

انتخاب پارچه برای مبلمان استیل

انتخاب رنگ برای پارچه مبل استیل

اولین چیزی که برای پارچه مبل خود باید به آن توجه کنید، هماهنگی رنگ پارچه و رنگ چوب مبل است. چرا که یک انتخاب درست، جلوه مبل شما را دو برابر می‌کند. می‌دانید که مبل استیل دکوراسیون کلاسیک را در خانه شما می‌سازد. پس بهتر است یک رنگ لوکس هم انتخاب کنید.

انتخاب رنگ برای پارچه مبل استیل

اگر جنس مخمل برای پارچه مبل خود دوست دارید، یادتان باشد که نوع مات و بدون پرز آن را انتخاب کنید. اما اگر منزل شما کوچکتر است هرچه پارچه براق‌تر باشد فضا را بزرگتر نشان می‌دهد .

بعضی از افراد برای مبل پارچه مبل خود پارچه جیر را می‌پسندند. در واقع پارچه جیر از پوست حیوانی مانند بز به دست می‌آید. این پارچه از دیگر پارچه‌ها مقاوم‌تر است، اما تمیز کردن آن سخت است. زیرا اگر دستمال نم‌دار روی آن بکشیم سبب لک شدن می‌شود.

طرح پارچه مبل استیل

طرح‌های خاص و زیبایی برای پارچه مبل در بازار موجود است. مثل طرح‌های مشبک و گل برجسته. طرح‌های گل برجسته غالبا با پارچه کریستال تولید می‌شوند و طرفداران زیادی دارند. شما حتی می‌توانید برای پارچه مبل استیل خود از دو رنگ استفاده کنید، اما جنس پارچه‌ها حتما باید یکی باشد.

پارچه مبل در دو نوع موجود است، شما می‌توانید ترکیب این دو را انتخاب کنید. به‌عنوان مثال برای پشتی‌ها پارچه ساده و برای نشیمن پارچه گل‌دار انتخاب کنید. شما می‌توانید کوسن‌های آینه‌کاری شده و یا ساده انتخاب کنید.

مبلمان طرح دار و زیبا

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۹ چیزی که نباید در اتاق خواب خود نگه دارید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در ۶:۵۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۴۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…