با ایده‌های جذاب دکور خانه خود را خاص کنید!

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب ایده‌های زیبا و جذاب برای دکوراسیون داخلی منزل را جمع آوری کرده‌ایم. این ایده‌ها بـه هزینه‌های بالا نیاز ندارند و منزل شـما را بهتر و زیباتر نشان می‌دهند.
ایده های جذاب دکوراسیون منزل

با صرف هزینه کم و کمی خلاقیت می‌توان تغییرات چشم‌گیری را در فضای دکوراسیون منزل به‌وجود آورد. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده های جذاب دکوراسیون منزل می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

گالری دیواری درست کنید

روی دیوارهای خالی، می‌توانید با ترکیب تابلوهایی در سایزهای مختلف، یک گالری زیبا ایجاد کنید. نیاز نیست که فقط از تابلو استفاده کنید. می‌توانید تابلوها را با بشقاب‌های تزئینی یا دیوارکوب‌های تزئینی نیز ترکیب کنید. توجه داشته باشید که همه دیوارکوب‌ها از نظر هارمونی کاملا با یکدیگر تناسب داشته باشند.

ایده های جذاب دکوراسیون منزل

از یک عنصر بصری بزرگ استفاده کنید

ترکیب یک عنصر بصری بزرگ روی دیوار مانند یک ساعت دیواری بزرگ روی دیوار پشت مبل، به همراه یک گلدان زیبا در کنار آن، جلوه بسیار زیبایی را به‌وجود می‌آورد. به جای گلدان می‌توانید از یک مبل یا صندلی خاص هم استفاده کنید. این چیدمان، فضای شما را بسیار زیبا و متفاوت جلوه خواهد داد. در حالت کلی با ایده‌هایی ساده و جذاب برای دکور کنار مبل می‌توان تغییرات زیبایی را ایجاد کرد.

عنصر بصری بزرگ

از گیاهان استفاده کنید

از ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌ها برای زیبایی بخشیدن به فضای منزل، استفاده از گیاهان آپارتمانی است. گیاهان هوای داخل خانه را مطبوع می‌کنند و انرژی بسیار خوبی را در فضا جریان می‌دهند. همچنین از نظر ظاهری فضای شما را بسیار زیبا جلوه خواهند داد. می‌توانید از گلدان‌های مختلف روی استند استفاده کنید یا آن‌ها را به کمک قاب یا بند‌های مکرومه به دیوار و سقف آویزان کنید.

استفاده از گیاهان

کمی رنگ بپاشید

اجازه دهید شخصیت شما از طریق رنگ‌هایی که برای دکوراسیون منزل خود انتخاب می‌کنید، بازتاب کند. اگر در انتخاب رنگ تردید دارید، کافی است کمی درباره رنگ‌شناسی، چرخه رنگ، رنگ‌های مکمل و هماهنگ تحقیق کنید. با کمی تلاش می توانید مناسب‌ترین رنگ را برای دکوراسیون منزل خود بیابید.

کمی رنگ بپاشید

پارچه‌ها را عوض کنید

یکی از ایده های جذاب دکوراسیون منزل تغییر پارچه‌ها است. با تغییر پارچه‌ها می‌توانید تحول بسیار زیادی را به‌وجود آورید. این پارچه‌ها می‌توانند شامل روکش مبلمان، کوسن‌ها، پرده‌ها و حتی فرش‌ها باشند. با انجام این کار جلوه و حال و هوای تازه‌ای را به فضای خود خواهید بخشید. می‌توانید با ترکیب بافت‌های مختلف از پارچه‌های متنوع، زیبایی خاصی در جلوه بصری فضای خود ایجاد کنید.

پارچه‌ها را عوض کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ رنگ محبوب و خاص برای اتاق نشیمن شما را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…