ایده‌هایی ساده و جذاب برای دکور کنار مبل

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در چیدمان اتاق نشیمن همیشه در کنار مبل فضا‌های خالی وجود دارد با استفاده از دکور کنار مبل می‌توانید زیبایی‌هایی به اتاق نشیمن اضافه کنید. با ما همراه باشید.
دکوراسیون کنار مبل

کاناپه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های مبلمان در چیدمان اتاق نشیمن یا اتاق خانوادگی شما است. این طبیعی است که بسیار به سبک، اندازه، پوشش و قیمت آن فکر شود. وقتی تصمیم گرفته شد و کاناپه مناسب خود را خریداری کردید و در جای مناسب در اتاق قرار دادید، وقت آن است که توجه خود را به نحوه تزئین فضاهای کنار آن معطوف کنید. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم به شما چند ایده برای دکوراسیون کنار مبل بگوییم تا بتوانید اطراف مبلمان خود را زیباتر تزئین کنید و از فضای اتاق نشیمن خود لذت ببرید.

میزهای انتهایی

رایج‌ترین راهکار برای تزئین محوطه کنار مبل، استفاده از میزهای انتهایی است. میزهای انتهایی میزهای کوچکی با سطح کافی برای قرار دادن یک لامپ و برخی لوازم جانبی هستند. ست مبلمان اغلب شامل یک کاناپه، میز قهوه و دو میز انتهایی است که هرکدام برای هر انتهای کاناپه است. این میزهای کوچک برای تکمیل سبک کاناپه شما طراحی شده‌اند.

دکور کنار مبل

کتاب‌های مختلف

ممکن است قفسه‌های کتاب شما پر شده است و دیگر فضای خالی برای قرار دادن کتاب‌های خود ندارید. در این صورت اگر فضای روی میز قهوه و یا زیر آن خالی است و جا برای گذاشتن چند کتاب روی آن را دارد، از این فضا برای دکور و تزئین روی میز استفاده کنید.

دکور کنار مبل

آینه و قاب عکس

اگر مبلمان خود را به‌گونه‌ای چیده‌اید که کنار آن دیواری خالی قرار دارد، می‌توانید از آن برای دکوراسیون کنار مبل نیز استفاده کنید. کافی است کمی سلیقه به خرج دهید و نسبت به علاقه خود روی دیوار را تزئین کنید. شما می‌توانید روی این قسمت از دیوار خانه خود را با عکس‌های خانوادگی و یا دوستان و عزیزان خود پر کنید.

آینه و قاب عکس

پیشنهاد دیگر این است که در این قسمت از دیوار آینه بزرگی را نصب کنید، چرا که یک آینه قدی مناسب هر اتاق نشیمنی است. شما می‌توانید هر زمان که لازم داشتید، چه روی مبل نشسته باشید چه ایستاده، خودتان را در این آینه نگاه کنید. دقت کنید که این آینه با توجه به سلیقه شما می‌تواند گرد و یا مستطیلی باشد.

اشیای قدیمی

اگر در اتاق نشیمن خود شومینه دارید، مبل خود را در کنار آن قرار دهید و روی شومینه خود را به عنوان دکوراسیون کنار مبل تزئین کنید. شما می‌توانید روی شومینه را با لامپ و یا شمع دکور کنید. می‌توانید روی آن را با چند دست کتاب قدیمی و یا سبدی پر از گلوله‌های نخی نیز بپوشانید.

اشیاء قدیمی یا سبک وینتیج

یک میزچوبی قدیمی را به عنوان میز کناری ترکیبی استفاده کنید. می‌توانید روی این میز را با جعبه‌های عتیقه و یا ظروف سفالی تزئین کنید. در مرحله بعدی می‌توانید در کنار مبلمان خود از وسایل صنایع دستی استفاده کنید. آن‌ها را در یک سبد بزرگ رنگی ذخیره کنید و با استفاده از یک چراغ مطالعه که دارای سایه شیشه رنگی است روی میز کنار مبل بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ایده‌های جذاب چیدمان نشیمن باریک را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…