اشتباهات پرتکرار در چیدمان اتاق خواب

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لازم است که دکوراسیون اتاق خواب بدون نقص باشد و به بهترین نحو ممکن چیده شده باشد تا بتوانید به هدف اصلی این اتاق یعنی حفظ آرامش و امنیت و داشتن خواب راحت برسید.
photo 1505692952047 1a78307da8f2 اشتباهات پرتکرار در چیدمان اتاق خواب

اغلب افراد به علت عدم آگاهی کافی در مورد دکوراسیون دچار اشتباهاتی می‌شوند. در این صورت با وجود هزینه‌ای که می‌کنند تا منزل زیبایی داشته باشند برعکس خانه آن‌ها زیبایی‌اش را از دست می‌دهد و تمام زحماتشان به هدر می‌رود. در این مطلب از مجله دلتا به اشتباهات چیدمان اتاق خواب پرداخته می‌شود.

کوسن و بالش روی تخت خواب

ممکن است فکر کنید که گذاشتن تعداد زیادی بالش بر روی تخت باعث زیباتر شدن اتاق خواب شما می‌شود. اما وقتی که بخواهید استراحت کنید مجبورید بالش‌ها را زمین بگذارید و باعث می‌شود که اتاق شلوغ شده و آرامش شما گرفته شود.

اگر به دنبال راه حلی هستید که فضای اتاق شما دلبازتر و بزرگ‌تر دیده شود مطلب ترفندهایی ساده برای اتاق خواب کوچک را بخوانید.

اشتباهات رایج چیدمان اتاق خواب

هماهنگی وسایل در اتاق خواب

اگر شما فکر می‌کنید که ست کردن وسایل اتاق خواب باعث زیباتر شدن آن می‌شود باید بگوییم که در اشتباه هستید. این کار باعث زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب شما نخواهد شد.

برای حل مشکلی که در مورد ست کردن تمام وسایل اتاق خواب گفته شد می توانید از ترکیب کردن متریال و مدل‌های مختلف در اتاق خواب خود استفاده کنید. از این که در کنار تخت مدرن خود جعبه‌ای که آنتیک است را قرار دهید نترسید. این ترکیب در عین اینکه پیچیده به نظر می‌آید می‌تواند آرام‌بخش هم باشد.

چیدمان اتاق خواب

لامپ فلورسنت در بالای تخت

از اشتباهات چیدمان اتاق خواب، استفاده از لامپ فلورسنت در بالای تخت است. شاید شنیده باشید که استفاده از لامپ‌های فلورسنت در بالای تخت باعث زیبایی و خواب آرام می‌شود. اما بهتر است در بالای تخت خواب خود از این لامپ‌ها استفاده نکنید. به جای آن بهتر است چراغ خواب دیواری و رومیزی داشته باشید که نور آن خیلی کم باشد تا محیط شما برای خواب فراهم شود.

قفسه کتابخانه در اتاق خواب

میزها و قفسه‌های کتابخانه جزو مهم‌ترین وسایل خانه هستند که نباید بهم ریخته باشند. پس سعی کنید از میزها و قفسه‌های کتابخانه در خارج از اتاق خواب استفاده کنید. حتی در صورت مرتب بودن هم حضور این قفسه‌ها در اتاق خواب باعث می شود که آرامش خود را از دست بدهید.

قفسه کتابخانه در اتاق خواب

وسایل اضافه در اتاق خواب

شاید فکر کنید هر چقدر وسایل زیباتر و بیشتری در اتاق خواب خود قرار دهید، بهتر است. باید بدانید هر چه اتاق خواب ساده‌تر باشد، آرامش بخش‌تر است. همچنین باعث می‌شود که شما حس بسیار دل‌پذیری در اتاق داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۴ ایده جدید برای پرده خانه شما را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…