راهکارهایی برای زیباتر جلوه دادن دیوار پشت تلویزیون

۷
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طراحی دیوار پشت تلویزیون، کاری بسیار حساس و دقیق است. خالی بودن این دیوار باعث می شود نگاه کردن به صفحه تلویزیون کاری کسالت بار باشد.
طراحی داخلی دیوار پشت تلویزیون

اگر بخواهید زمانی خوش را در خانه و در کنار اعضای خانواده خود بگذرانید قطعا در اتاق نشیمن دور هم جمع می شوید. به احتمال زیاد پس از کمی گفت و گو، تلویزیون هم تماشا خواهید کرد. تمام اعضای خانواده در طول این مدت به تلویزیون و ناخودآگاه به دیوار پشت آن نگاه خواهند کرد. بنابراین انتخاب جای مناسب برای تلویزیون و طراحی داخلی دیوار پشت تلویزیون اهمیت بالایی پیدا می‌کند. با مجله دلتا همراه باشید.

ایجاد طرح دیوار پشت تلویزیون با کاغذ دیواری

آسان‌ترین روش برای طرح دیوار پشت تلویزیون چیست؟ قطعا استفاده از کاغذ دیواری است. الگو و رنگی را انتخاب کنید که با طراحی خانه هماهنگی داشته باشد. آن را پشت دیوار تلویزیون خود نصب کنید. کار به همین سادگی تمام می‌شود.

دیوار پشت تلویزیون

بتن، ابزار همه کاره مدرن

اگر از طراحان داخلی بپرسید برای طراحی یک خانه به سبک مینیمالیستی باید از چه مصالحی استفاده کنیم، قطعا خواهند گفت بهتر است از بتن استفاده کنید. دیوارهای خانه خود را با لایه نازکی از بتن بپوشانید. سپس تلویزیون را هم روی یکی از همین دیوارها نصب کنید. در این صورت ظاهر و بافت زیبای بتن، به تلویزیون شما هم جلوه زیبایی می‌بخشد.

طراحی دیوار پشت تلویزیون

طرح دیوار پشت تلویزیون به سبک روستایی

اگر سبک طراحی داخلی خانه شما روستایی باشد بهترین گزینه برای طرح دیوار پشت تلویزیون، یک دیوار چوبی است. لازم نیست کسی را برای نصب چوب‌ها استخدام کنید. خودتان این کار را انجام دهید. در هر صورت داشتن یک دیوار پوشیده از تخته‌های چوب، جذابیت روستایی مورد نظرتان را به خانه می‌بخشد.

طرح دیوار پشت تلوزیون به سبک روستایی

 

پانل‌های نورانی

بهتر است در اتاق‌های نشیمن و اتاق‌های بازی که بیشتر برای سرگرمی طراحی می‌شوند، تلویزیون را روی یک پانل نورپردازی شده نصب کنید. بعد از اتمام کار خواهید دید تلویزیون و فضای اطراف آن جلوه‌ای چشمگیر و بسیار زیبا پیدا خواهند کرد.

پانل‌های نورانی

بافت و رنگ متفاوت برای طرح دیوار پشت تلویزیون

مسلما این که تمام فضای پشت تلویزیون یک رنگ و یک بافت داشته باشد، چندان جالب نیست. حتی کمی کسالت بار به نظر می‌رسد. برای جلوگیری از این وضعیت باید تلویزیون خود را روی دو لایه با بافت و رنگ متفاوت نصب کنید. عمدتا برای جذاب‌تر جلوه دادن طرح دیوار پشت تلویزیون مجبور هستید از وسایل تزئینی یا تابلوها استفاده کنید. با ایجاد یک بافت دو لایه روی دیوار پشت تلویزیون، زیبایی این بخش از خانه شما دو چندان خواهد شد. در عین حال تلویزیون هم همچنان تنها مرکز توجه خواهد بود.

بافت و رنگ متفاوت برای طرح دیوار پشت تلویزیون

طرح سنگ مرمر هماهنگ با همه چیز

می توانید با داشتن یک دیوار شاخص مرمرین، فضا را بیشتر مدرن و معاصر نشان بدهید. تلویزیون را روی این دیوار مرمری نصب کنید. بعد از این دیگر مهم نیست که وسایل خانه شما چه رنگی داشته باشند. البته هر چند وقت یکبار آن‌ها را عوض کنید. دیوار تلویزیون شما همیشه با هر چیزی و هر رنگی هماهنگ خواهد بود.

طرح سنگ مرمر هماهنگ با همه چیز

پیشنهاد مطالعه: مطلب قوانین طلایی برای ست کردن وسایل منزل را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۲۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۲۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۵۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۷:۴۵ ب٫ظ

    عالیه

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۵ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…