چیدمان اتاق خواب بدون کمد!

۳
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نظم‌دهی و جاسازی وسایل در خانه‌هایی که فاقد کمد هستند به شدت کار دشواری بوده و اکثرا موجب سر درگمی افراد می‌شود.
دکوراسیون اتاق خواب بدون کمد

کمد یکی از الزامی‌ترین وسایل هر خانه‌ای محسوب می‌شود، اما هستند آپارتمان‌های کوچک امروزی که به دلیل کمبود جا و مسائل دیگر این وسیله پر کاربرد برای آن‌ها تعبیه نشده است. اگر شما هم با معضل اتاق خواب بدون کمد مواجه هستید، با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

استفاده از فضای پشت تخت

وقتی اتاق خواب بدون کمد دارید بهتر است از فضاهای مرده دکوراسیون مثل فضای پشت تخت برای طبقه‌بندی و نظم‌دهی لوازم و وسایل خود استفاده کنید، توجه داشته باشید که برای این منظور بهتر است فضای اتاق‌خواب و رو تختی‌ شما را سفید در نظر بگیرید تا ظاهر اتاق‌خواب شما بیش از این شلوغ و گرفته نشود. البته که باید فضای کافی برای این کار در اتاق شما وجود داشته باشد.

دکوراسیون اتاق خواب بدون کمد

استفاده از تخت‌های جک‌دار

وقتی اتاق خواب بدون کمد و کوچکی دارید باید کمی هوشمندانه‌تر به خرید لوازم ضروری مانند تخت و سایر تجهیزات آن نگاه کنید. انتخاب تخت‌های جک‌دار به شما این امکان را می‌دهد که از فضای زیر تخت به‌عنوان یک کمد استفاده کنید و به لوازم خود نظم و ترتیب ببخشید. این مدل تخت‌ها امروزه برای بسیاری از آپارتمان‌های کوچک مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران بسیاری نیز دارند.

استفاده از قفسه‌های باز

برای دکوراسیون اتاق خواب بدون کمد استفاده از قفسه‌های باز، می‌تواند به سادگی به لباس‌ها و لوازم شما نظم ببخشد، اما حتما توجه داشته باشید که در چنین فضایی منظم بودن شرط اول شیک بودن دکوراسیون داخلی شماست.

همین‌طور ترتیب چیدمان لباس‌ها می‌تواند، تاثیر بسیار زیادی در فضا داشته باشد. به‌ّعنوان مثال می‌توانید، لباس‌ها را براساس سایز و یا رنگ‌بندی‌ آن‌ها مرتب نمایید.

استفاده از فضای زیر تخت

گاهی فضای پایین تخت‌ها گزینه مناسبی برای طبقه‌بندی و نظم‌دهی و سر و سامان دادن به فضای دکوراسیون اتاق خواب شما است. کافی است کمی متفاوت‌تر به اجزای اطراف خود نگاه کنید. با کمک سبدهای حصیری به سادگی به لوازم خود مانند کفش و یا لباس‌های فصلی نظم و ترتیب ببخشید.

استفاده از فضای زیر تخت

استفاده از رگال

برای دکوراسیون اتاق خواب خود یک رگال شیک تهیه کنید و به البسه خود نظم ببخشید توجه داشته باشید که همان‌طور که در بندهای قبل توضیح داده شد، بهتر است در چنین فضایی رعایت نظم در اولویت باشد تا ظاهر دکوراسیون شما به‌هم ریخته و کسل کننده نباشد.

 استفاده از شلف‌ها

در دکوراسیون اتاق خواب بدون کمد خود، می‌توانید در کنار استفاده از یک رگال، یک شلف را در نظر بگیرید و به سایر لوازم و البسه خود نظم و ترتیب ببخشید.

 استفاده از شلف‌ ها

استفاده از گوشه دیوار

می‌توانید از فضاهایی مانند گوشه دیوارها برای اتاق خواب خود کمد بسازید. حتی می‌توانید برای این فضا درب قرار دهید و به سادگی یک کمد لباس برای خود بسازید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ روش ست کردن رنگ‌ها در آشپزخانه را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…