مدل‌های تخت‌خواب شیک برای اتاق خواب

۱۱
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تخت‌خواب‌ها با توجه به اندازه تشکی که می‌توان روی آن‌ها قرار داد، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.
معرفی انواع تخت خواب

وقتی که در مورد انواع تخت‌خواب فکر می‌کنیم اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند آرامش و راحتی در هنگام استراحت و خوابیدن ما است. ایجاد حس خوشایندی که ساعات خواب ما را لذت‌بخش‌تر می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم به معرفی انواع تخت خواب بپردازیم.

تخت‌خواب دونفره

تخت‌خواب‌های دونفره به‌طور معمول از دو قسمت جداشونده از هم تشکیل شده‌اند که به‌وسیله قلاب یا بست‌های مخصوص به یک‌دیگر متصل می‌شوند. در قسمت بدنه تخت، پایه‌ها معمولا از چوب ساخته شده و قسمت‌هایی که با زمین در ارتباط هستند از مقاومت بیش‌تری برخوردار هستند.

این تخت‌خواب‌ها از نظر جنس متریال نیز به انواع تخت‌خواب‌های چوبی، چرمی و فلزی تقسیم‌بندی می‌شوند و تنوع بی‌نظیر خود را در هر بخش به تکامل می‌رسانند.

معرفی انواع تخت خواب

تخت‌خواب کابین‌دار

هدف این تخت‌خواب بهینه‌سازی در استفاده از فضای اتاق و ایجاد یک هماهنگی و زیبایی بصری در اتاق است. این تخت‌خواب که در اتاق جوانان، پرکاربردتر از سایر اتاق‌ها خواهد بود، فضای بسیار زیادی به جهت نگه‌داری و یا پنهان کردن لوازم موجود در اتاق را در اختیار صاحب اتاق قرار می‌دهد. برای اینکه چیدمان خانه خود را زیبا کنید به مطلب ۹ عادت بدی که خانه را کثیف نشان می‌دهد سر بزنید.

تخت‌ خواب کابین‌ دار

تخت‌خواب سلطنتی

برای معرفی انواع تخت خواب به سراغ تخت‌خواب سلطنتی می‌رویم که جزو تخت‌های قدیمی و به نوعی آنتیک به‌حساب می‌آید. از چوب با کیفیت بسیار بالا در ساخت این نوع تخت استفاده می‌شود. این مدل تخت به دو دسته ستون‌دار و بدون ستون تقسیم می‌شود. بر روی بدنه و ستون‌های تخت، نقش‌های زیبایی کنده‌کاری شده و منبت‌های دست‌سازی که برای آن تهیه شده، نشان از اهمیت ساخت این نوع تخت می‌دهد.

تخت‌ خواب سلطنتی

 تخت‌خواب جک‌دار

همان‌طور که از عکس این تخت قابل مشاهده است، این نوع تخت تمرکز خود را بر روی ایجاد فضای کافی برای نگه‌داری و ذخیره‌سازی لوازم گذاشته است. تنوع مدل در این بخش به درون تخت باز می‌گردد که ممکن است چه فضاهایی در زیر بستر شما تقسیم‌بندی شده باشد.

رویه این تختخواب‌ها معمولا با تشک‌های استاندارد آماده می‌شود و قسمت زیرین با چرم یا پارچه‌های مقاوم پوشانده می‌شود تا محلی مناسب برای نگه‌داری لوازم شما باشد.

 تخت‌ خواب جک‌دار

تخت‌خواب تاج‌دار

این تخت که نیمی از طول تخت را با تاج و سقف خود در برمی‌گیرد، به‌عنوان یک تخت‌خواب ترکیبی شناخته شده است. تولیدکنندگان آن هدف از ایجاد این تخت‌خواب را ایجاد یک فضای باستانی و قدیمی در خانه‌های امروزی تعریف کرده‌اند.

تخت تاج‌ دار

پیشنهاد مطالعه: مطلب این ایده‌ها تراس منزل را دیدنی می‌کنند را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۳۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۱۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۰۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۷:۴۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۵۱ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۳۴ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۶ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۷ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۳ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۱۲ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۱۸ ق٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۰۰ ق٫ظ

  11. ناشناس

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…