خانه خود را مجلل کنید!

۴
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اکسسوری‌ها جنبه دکوری دارند و برای ایجاد تغییرات کوچک در فضا از آن‌ها استفاده می‌شود.
وسایل دکوری

اگر به دنبال این هستید که خانه‌ خود را مجلل کنید و از دیدنش لذت ببرید، تهیه وسایل دکوری لوکس که در این نوشتار از مجله دلتا راجع به آن‌ها می‌خوانید، شما را به هدفتان خواهد رساند.

فرش را دست کم نگیرید

یکی از بهترین وسایل دکوری لوکس که می‌توانید با اضافه کردن آن به محیط خانه‌، فضایی مجلل به‌وجود بیاورید، فرش است. فرش مثل یک تابلوی زمینی عمل می‌کند. با فرش می‌توانید دنیایی از نقش و نگار را به فضای خانه اضافه کنید. این نقش و نگارها نماینده سلیقه صاحب‌خانه است. نکات بیشتر در مورد چیدمان فرش را در مطلب چه فرشی خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد؟ بخوانید.

وسایل دکوری

توجه به مدل لوستر

انواع مدل لوسترهای مختلف در بازار وجود دارد. اما کسی که دوست دارد خانه‌اش را مجلل کند، بهتر است سراغ لوسترهایی برود که زیبایی منزل را بیشتر کنند. یکی از بهترین مدل‌ها برای خانه‌های بزرگ، لوسترهای چند شاخه کریستالی است که می‌تواند با انعکاس نور، فضایی رویایی و جذاب ایجاد کند. مدل‌های زیبا و جذاب لوستر را در مطلب این لوسترها خانه شما را به‌روز می‌کنند ببینید.

مبلمان کلاسیک

کافی است سری به فروشگاه‌های مبلمان بزنید تا با انواع مبلمان روبه‌رو شوید. اما کدام یک از این مدل‌ها برای خانه‌ای که دوست دارید شکوه بیشتری داشته باشد مناسب است؟ بهترین جواب مبلمان استیل است.

وسایل دکوری

اهمیت استفاده از تابلو فرش

از وسایلی که حضور آن در خانه به زیبایی و شکوه بیشترش کمک می‌کند، تابلو فرش است. نکته مهمی که خوب است موقع انتخاب تابلو فرش به آن دقت کنید، هماهنگی آن با تم کلی خانه، رنگ فرش‌ها و مبلمان است.

کدام ظروف مجلل‌اند؟

ظروفی که در خانه و آشپزخانه‌ به‌کار می‌برید، نقش اساسی در ایجاد احساس مجلل بودن ایفا می‌کنند.

  • انتخاب ظروف سیلور: ظروف سیلور یکی از بهترین جایگزین‌ها برای ظرف‌های نقره کلاسیک هستند. سرو غذا داخل این ظروف و گرم نگه داشتن آن‌ها با استفاده از وارمر می‌تواند میز شام شما را صمیمی و گرم کند.
  • توجه به رنگ‌ها: رنگ‌ها تاثیر زیادی روی احساسات انسان دارند. به خاطر داشته باشید استفاده از رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و ترکیب آن‌ها با رنگ سفید، می‌تواند ظروف شما را مجلل کند.

توجه به انواع اکسسوری‌ها

وسایل دکوری در ایجاد محیط زیبا نقش پر رنگی را ایفا می‌کند. به خاطر داشته باشید هر چه تعداد وسایل دکوری کمتر باشد اما ارزش بیشتری داشته باشد، بهتر است. به این نکته دقت داشته باشید که لوازم دکوری باید با کلاسیک یا مدرن بودن وضعیت خانه هماهنگ باشند.

توجه به انواع اکسسوری‌ها

استفاده از وسایل قدیمی

معمولا در هر خانه‌ وسیله‌ قدیمی پیدا می‌شود که به مرور زمان ارزش مادی و معنوی بیشتری پیدا کرده است. اما بسیاری به جای اینکه این وسایل را در معرض دید قرار دهند، آن‌ها را در نقاط کور دکوراسیون خانه می‌گذارند. برای مثال اگر یک گرامافون قدیمی دارید، آن را روی یک میز زیبا قرار دهید که مرکز توجه است و اطرافش را با وسایل دکوری لوکس، تزئین کنید.

استفاده از وسایل قدیمی

پیشنهاد مطالعه : مطلب اتاق پذیرایی را به روش حرفه‌ای چیدمان کنید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۰۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۴۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…