این لوسترها خانه شما را به‌روز می‌کنند

۵
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لوستری را انتخاب کنید که با دکوراسیون و فضای منزل شما همخوانی داشته باشد و زیبایی را به خانه شما بیاورد.
مدل های شیک و لوکس لوستر در منزل

زمانی که نوبت انتخاب یک لوستر برای تکمیل دکوراسیون داخلی منزل شما می‌رسد، گزینه‌های بیشماری را در پیش روی خود می‌بینید. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مدل های شیک و لوکس لوستر در منزل می‌پردازیم.

سبک کلاسیک

در این سبک بیشتر از رنگ‌ها و اشیاهایی که دارای زرق و برق بیشتری است، استفاده می‌شود. برای این سبک می‌توان از لوسترهایی به جنس برنج و برنز نیز استفاده کرد.

لوستر برنجی

این لوستر به شکل تک آویز بوده و جنس بدنه آن از برنج است. به‌دلیل جنسی که دارد، از ارزش بیشتری برخوردار است و بدنه آن نیز مقاومت بالاتری خواهد داشت. ارتفاع این لوستر ۶۵ سانتی‌متر است و برای هال و پذیرایی می‌توان از آن استفاده کرد.

مدل های شیک و لوکس لوستر در منزل

سبک دکوراسیون مدرن

در این سبک به دنبال زرق و برق سبک کلاسیک نباشید. به دلیل این که سادگی، ایده اصلی در سبک دکوراسیون مدرن است.

لوسترهای مشبک یا چندوجهی

این روزها نوعی از لوسترها به بازار عرضه شده‌اند که فرمی چند وجهی دارند. لوسترهای مشبک یا چند وجهی یک گزینه ایده‌آل برای دکوراسیون منازلی با لوازم و مبلمان مدرن و امروزی هستند. اگر می‌خواهید یک انتخاب امروزی داشته باشید به سراغ لوسترهای چند وجهی بروید. این لوسترها با سبک‌های مینیمال و مدرن همخوانی خوبی دارند.

مدل های شیک و لوکس لوستر در منزل

لوستر با لامپ‌های آویزان

نوع دیگری از لوسترهای عصر جدید وجود دارد که به‌صورت یک صفحه با مجموعه‌ای از لامپ‌های آویزان شده، طراحی شده است. درخشندگی این لامپ‌ها به‌صورتی است که انگار فضای زیر سقف را ستاره باران کرده‌اید. این لوسترها ظاهر ساده‌ای دارند و شاید طراحی آن‌ها زیاد پیچیدگی نداشته باشد. اما وقتی آن‌ها را در فضای مناسب به‌کار ببرید و اجازه دهید روشنایی خود را به رخ بکشند، خواهید دید که چرا این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. دکوراسیون مدرن با چنین لوسترهایی تناسب بیشتری دارد.

لوستر با لامپ‌های آویزان

لوستر با سبک مینیمال

یکی از مدل های شیک و لوکس لوستر در منزل لوستر مینیمال است. یک لوستر مینیمال به سادگی هر چه تمام‌تر زیبایی خود را نشان می‌دهد. شما در ظاهر چنین لوستری هیچ تزیینات اضافه‌ای نمی‌بینید. به جرئت می‌توان گفت که نبود تزیینات در طراحی این لوسترها نه تنها از زیبایی آن‌ها نمی‌کاهد، بلکه راز منحصربه فرد بودن آن‌ها نیز هست. مطالب بیشتر در مورد چیدمان مینیمال را در مطلب خانه خود را به سبک مینیمال چیدمان کنید بخوانید.

لوستر با سبک مینیمال

سبک دکوراسیون روستیک

این سبک در واقع به نوعی از طبیعت الهام گرفته است و استفاده از عناصر طبیعی در این سبک مشهود است. به‌عنوان مثال از عناصر چوبی، سنگی، فلزی و غیره برای ساخت این لوسترها استفاده می‌شود.

لوستر چوبی روستیک

این لوستر نمای چوبی و روستیکی دارد و مناسب برای استفاده در دکوراسیون های مدرن و روستیک است. این لوستر یکی از بهترین مدل‌های لوستر است.

لوستر چوبی روستیک

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ ایده جدید و جذاب برای دکور دیوار تلویزیون را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵:۱۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۱۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۵۵ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۴ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۳۹ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…