تزیین آشپزخانه عروس با ارزان ترین روش ها

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آشپزخانه بعنوان قبل تپنده خانه نقش مهمی را در کارایی و زیبایی منزل ایفا می کند، بنابراین توجه به تزیین و چیدمان اصولی آن یک امر ضروریست.
تزیین آشپزخانه عروس

امروزه تزیین آشپزخانه عروس جزکارهایی محسوب می شود که با شکلی متفاوت تر از گذشته درحال انجام است. از گذشته در بین ایرانیان رسم بوده که به هنگام تشکیل زندگی یک زوج جوان خانواده عروس و داماد با کمک هم دست به تزیین خانه عروس و داماد می زدند، اما امروزه با ایجاد رسوم جدید در این حوزه کار از یک چیدمان ساده فراتررفته است و در این میان ذوق و سلیقه افراد سهیم در این کار بسیار مهم شده است.

طبیعی است که چیدمان تمام بخش های خانه برای شروع یک زندگی جدید حائز اهمیت است اما تزیین آشپزخانه عروس به عنوان یکی از فضاهایی که نقش عمده ای در زندگی هر فردی دارد اهمیت بیشتری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش مجله دلتا، برای انجام بهترین تزیین آشپزخانه عروس و داشتن خانه ای متفاوت از دیگران حتما باید از قوه خلاقیت بهره گرفت. شما می توانید با مشاهده موارد مشابه در تزیین و چیدمان خانه عروس و داماد ایده هایی را کسب و آنها را تقلید کنید اما اگر می خواهید تجربه متفاوت تری را از خود به نمایش بگذارید حتما باید نوآوری هایی را به ایده های قبلی اضافه کنید. قرار نیست همیشه برای تزیین آشپزخانه از یکسری کارهای تکرای استفاده کنیم گاهی با چند ترفند کوچک در عین سادگی بدون ریخت و پاش اضافی لوازم و وسایل خریداری شده در جهیزیه عروس هم می توانید این کار را انجام دهید.

تزیین آشپزخانه عروس

یکی از این ترفندهای خوب و مفید استفاده از گلهای طبیعی در چیدمان و تزیین آشپزخانه عروس است. هیچ لزومی ندارد که شما برای تزیین این بخش از خانه بصورت اغراق شده ای تمام وسایل را روبان بندی یا ریسه کشی کنید. تنها کافیست که با استفاده از چند دسته گل طبیعی و یا ربانهای بسیار ساده با رنگهای ملایم کار تزیین آشپزخانه خود را آغاز کنید و مطمئن باشید که بعد از اتمام کار، زیبایی ساده ای که آفریده اید چشم هر بیننده ی خوش سلیقه ای را نوازش خواهد کرد.

دومین شیوه در دستیابی به یک تزیین آشپزخانه زیبا استفاده از خود لوازم آشپزی است. اکثر عروس و دامادها در خرید لوازم کاربردی آشپزخانه برای اولین بار از رنگهای خاص ، روشن و شاد استفاده می کنند که این خود می تواند بخشی از نیاز ما برای چیدمان و تزیین آشپزخانه عروس را مرتفع سازد. شما می توانید با قرار دادن همین وسایل با رنگهای خاص در کنار هم آشپزخانه عروس را از سادگی رها کرده و زیبایی خاصی به آن ببخشید. برای این کار کافیست که آنها را به طرز شکیلی کنار هم بچینید.

آشپزخانه عروس و داماد

از سایر مدل و تزیین آشپزخانه عروس می توان به استفاده از برچسب های رنگی روی کابینت ها اشاره کرد. همانطور که قبلا نیز گفتیم برای داشتن دکوراسیون متفاوت نیازی به استفاده از وسایل اضافی نیست بلکه تنها با استفاده از یک سری روکش های برچسبی با رنگ ها و طرح های زیبا نیز می توان فضای خاصی را بوجود آورد. در این شیوه نیازی به پرداخت هزینه های زیاد نیست و تنها با خرید این روکش ها و چسباندن آنها به روی سطوح کابینت های آشپزخانه خود می توانید فضای شادی را در این بخش از خانه به وجود بیاورید و آن را از یک دستی و سادگی رها کنید.

مدل تزیین آشپزخانه عروس

آخرین روش پیشنهادی ما به شما استفاده از ست های دم کنی و دستمال های رنگی درآشپزخانه است. امروزه در بازار ست های بسیار زیبا با رنگ بندی ها و طراح های خاص بیشماری وجود دارد و شما می توانید با استفاده از اتصال این وسیله کاربردی روی دیوارهای آشپزخانه با از بین بردن سادگی دیوار ها در این بخش جلوه زیبایی را نیز به آن اضافه کنید. حتی در صورتی که دستی در دوخت و دوز وخیاطی دارید به راحتی با خرید چند متر پارچه و روبان با توجه به سلیقه خود می توانید با هزینه ای پایین تر این ست زیبا را برای خودتان بدوزید.

چیدمان آشپزخانه عروس

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…