۷ وسیله که دکوراسیون خانه شما کم دارد!

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهتر است در هنگام انتخاب این وسایل خانه بیشترین دقت و توجه را داشته باشید تا مناسب‌ترین آن‌ها را برای فضای خود انتخاب کنید.
وسایل دکوراسیون خانه

تا به حال دقت کرده اید که دکوراسیون داخلی خیلی از خانه ها و حتی خانه خودمان، با وجود وسایل و امکانات مدرن و به روز، باز هم آنطور که باید به نظر نمی رسند و گویا کم و کاستی دارند؟ وجود برخی از وسایل در دکوراسیون خانه برای داشتن دکوراسیون داخلی مناسب، امری ضروری است. با مجله دلتا همراه باشید.

صندلی راحتی

صندلی‌های راحتی بسیار پر طرفدار بوده و همیشه یکی از محبوب‌ترین محصولات چوبی بوده‌اند و این در حالی است که آرامش و راحتی بی‌نظیری را به شما منتقل خواهند کرد. بنابراین شما بعد از یک روز طاقت فرسا می‌توانید به راحتی هر چه بیشتر به صندلی خود تکیه کنید و لذت ببرید.

وسایل دکوراسیون خانه

کوسن‌ها

یکی از وسایل دکوراسیون خانه کوسن‌ها هستند. این بالشتک‌های رنگی کوچک در کنار کمک به راحت‌تر نشستن، به تکمیل کردن پالت رنگی دکوراسیون خانه شما کمک می‌کنند. کوسن‌ها دوست داشتنی‌ترین عنصر دکور و تزئینات خانه هستند و معمولا رنگی متضاد رنگ پارچه اصلی مبل دارند.

کوسن‌ ها

جاکفشی و استند

معمولا در همه خانه‌ها بعد از ورود با مشکل قرار دادن کفش، کیف و دیگر وسایل ضروری روبرو می‌شویم اما این مشکل به سادگی و با قرار دادن جاکفشی یا جاکفشی‌های دارای رخت آویز حل می‌شود. می‌توانید با خیال آسوده بعد از ورود به منزل، وسایل خود را در آنجا قرار داده و با آسودگی به فضای درون منزل خود بروید.

وسایل دکوراسیون خانه

آثار هنری

دیوارهای خانه همچون بومی سفید و خالی هستند که منتظر هنرنمایی ما نشسته‌اند. چیدمان خانه هر قدر هم که ساده باشد همه دیوارها نباید خالی بمانند. چیزی که در استفاده از آثار هنری جالب است این است که اغلب آن‌ها منحصربه‌فرد هستند و این به این معنی است که استفاده از آن‌ها خانه و چیدمان شما را منحصربه‌فرد می‌سازد.

وسایل دکور خانه

دست‌سازهای رزینی، مجسمه‌های سنگی، فلزی، چوبی، ‌آثاری ساخته شده از جنس پلی استر و … طرح‌های کشیده شده روی پارچه‌ها، همه و همه در دسته آثار هنری برای دکور تزئینات خانه قرار می‌گیرند.

کلکسیون شخصی

کلکسیون شخصی از آن دسته لوازم دکوری است که شاید وجود آن برای دیگران مفهوم خاصی نداشته باشد اما محل زندگی شما را به آنچه که آن را خانه می نامید، بدل می‌کند. این کلکسیون هرچه که باشد از ظرف و ظروف گرفته تا هر چیز می‌تواند جایگاه مخصوصی در خانه داشته باشد.

کلکسیون شخصی

آینه‌ها

آینه ها علاوه بر زیباتر کردن فضا به ایجاد خطای دید و بزرگ‌تر نشان دادن آن هم کمک می‌کنند. از ویژگی های مهم آینه‌ها می‌توان به تنظیم نور اشاره کرد.

آینه‌ ها

همچنین آینه از وسایل دکور و تزئینات خانه است که به تمامی چیدمان‌ها می‌آید. بسته به مدل خانه و چیدمان آن، آینه‌ها را می‌توان گوشه اتاق نشیمن، بالای مبل و… نصب کرد.

گیاهان

استفاده از گیاهان در دکوراسیون داخلی خانه از آن رو حائز اهمیت است که ظاهری زیبا به خانه می‌بخشد و هم حس خوبی به صاحب خانه خواهد بخشید.

گیاهان

نکته مثبت دیگر در مورد استفاده از گل و گیاه این است که مواد سمی موجود در خانه را هم به خود جذب می‌کنند و هوای خانه را پالایش خواهند کرد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب انتخاب فرش مناسب برای پذیرایی را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۵:۰۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۹ شهریور ۱۴۰۰ در ۸:۰۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…