جمع کردن مو از روی فرش و موکت با ۴ وسیله در دسترس

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر از وجود مو ری فرش و موکت خانه خسته شده‌اید و به دنبال راهی برای پاک کردن آن‌ها هستید با ما همراه باشید.
جمع کردن مو از روی فرش و موکت

همه خانم‌ها به نحوه تمیز بودن خانه بسیار اهمیت می‌دهند و یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستند، وجود مو روی فرش و موکت است؛ بنابراین به دنبال راهی برای جمع کردن مو از روی فرش و موکت هستند؛ چرا که ممکن است روش‌های متفاوتی را امتحان کرده‌ باشند اما بازهم شاهد تجمع مو روی فرش و موکت هستند؛ به همین دلیل در این مطلب از دلتامگ قصد داریم نحوه جمع کردن مو از روی فرش را برای شما شرح دهیم بدون آن که حتی یک تار مو روی فرش باقی بماند با ما همراه باشید.

نحوه جمع کردن مو از روی فرش و موکت

برای جمع کردن مو از روی فرش و موکت می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. در ادامه چند روش را برای شما توضیح می‌دهم:

استفاده از جاروبرقی

استفاده از جاروبرقی یکی از روش‌های رایج برای جمع کردن مو از روی فرش و موکت، موکت و سرامیک است. با توجه به اینکه اغلب جاروبرقی‌های امروزی مجهز به سری‌های دیگری نیز هستند که با کمک آن‌ها می‌توان راحت‌تر مو را از روی فرش و موکت جمع کرد. برای جمع کردن موها بهتر است از جهتی که موها به سمت آن رفته‌اند حرکت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. توجه داشته باشید که برای جلوگیری از وارد آمدن هر گونه صدمه به جارو برقی، بعد از اتمام کار موگیری حتما کیسه دستگاه را تعویض کرده و سری آن را تمیز کنید.

جمع کردن مو از روی فرش و موکت

جمع کردن مو از فرش و موکت با استفاده از برس پلاستیکی

اگر دسترسی به جاروبرقی ندارد و می‌خواهید در مدت زمان کمی مو را از روی موکت یا فرش جمع کنید، به راحتی و تنها با استفاده از یک برس پلاستیکی می‌توانید موهای چسبیده به فرش و موکت منزلتان را جمع کنید. به این نکته توجه داشته باشید که برسی که الیاف بلندتری دارد را برای این کار انتخاب کنید.

 نرم کننده لباس برای جمع کردن مو از روی فرش

شید به نظرتان جالب بیاید اما با استفاده از مایع نرم کننده لباس می‌توانید تمام موهای سطح فرش را جمع کنید؛ برای استفاده از این ترفند به نصف استکان مایع نرم کننده به همراه یک لیوان آب نیاز دارید؛ در این مرحله لازم است این مواد را درون یک اسپری‌پاش بریزید و آن را به خوبی تکان دهید تا ترکیب شود؛ سپس مواد را بر روی تمامی قسمت‌های فرش و موکت اسپری کنید و در پایان با کمک تی و یا برس، به آسانی مو را از فرش و موکت جمع کنید؛ با به کار بردن این ترفند علاوه بر جمع شدن مو، در فضای اتاق نیز بوی بسیار مطبوعی پخش می‌شود.

جمع کردن مو از روی فرش و موکت

جمع کردن مو از فرش و موکت با استفاده از بادکنک

یکی از روش‌های راحت و کاربردی برای جمع کردن مو از روی فرش و موکت، استفاده از بادکنک است؛ الکتریسیته ساکن درون بادکنک کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید موهای روی فرش و موکت را جمع کنید. برای انجام این ترفند کاربردی، یک بادکنک را باد کرده و آن را بر روی فرش و موکت مالش دهید. با این کار مشاهده می کنید که بادکنک موها را به سمت خود می‌کشد.

پیشنهاد مطالعه: تمیز کردن سرویس بهداشتی در کمترین زمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…