لاکچری‌ترین دوش برای حمام شما

۰
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
لذت دوش ‌گرفتن با دوشی که میزان آب خروجی آن قابل‌ کنترل است را درک می‌کنید؟ دوست دارید در هنگام حمام کردن زیر دوش ماساژ هم داده شوید؟ از دوش هوشمند یا دوش‌های مدرن ماساژور دار چیزی می‌دانید؟ این مقاله را از دست ندهید.
دوش هوشمند

دوش هوشمند یا شاور هوشمند، یک نوع دوش است که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و هوش مصنوعی طراحی شده است. هدف اصلی این نوع دوش افزایش راحتی، کنترل میزان آب خروجی و کارایی و بهره‌وری بیشتر در حمام کردن و دوش گرفتن است. همراه دلتا مگ با ویژگی‌های این دوش مدرن بیشتر آشنا شوید.

دوش هوشمند

تکنولوژی نه‌تنها در حیطه علم و صنعت که حتی در تمام ابعاد زندگی ما رسوخ کرده و ما ناگزیر از پذیرش آن، در همه ابعاد زندگی از آن استفاده می‌کنیم. معماری و دکوراسیون ساختمان تنها یکی از بخش‌های است که تکنولوژی روی آن بسیار تاثیر گذاشته است. در سال‌های گذشته به‌ندرت پیش می‌آمد که بشنوید وسایل خانه هوشمند شده‌اند؛ اما حالا در هر گوشه‌ای از خانه یک وسیله هوشمند دیده می‌شود. سرویس بهداشتی و حمام نیز بخش‌هایی از خانه هستند که استفاده از وسایل هوشمند و تکنولوژی‌های روز در آن‌ها رایج شده است. استفاده از دوش هوشمند در حمام یکی از وسایلی است که با استفاده از تکنولوژی مدرن و پیشرفته شده است.

یکی از انواع مختلف دوش حمام، دوش هوشمند است

ویژگی‌‌های دوش هوشمند

برخی از ویژگی‌ها و عملکردهایی که دوش هوشمند ممکن است داشته باشند را در ادامه خواهیم گفت:

کنترل دما و جریان آب

دوش هوشمند قابلیت کنترل دقیق دما و جریان آب را دارد. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد دمای آب را به‌دلخواه تنظیم کند و همچنین جریان آب را بر اساس نیاز خود تنظیم کند.

تنظیمات کاربری

برخی از دوش‌های هوشمند قابلیت ذخیره تنظیمات کاربری دارند. این به کاربر امکان می‌دهد تنظیمات مورد علاقه‌ خود را ذخیره و به‌راحتی استفاده کند.

سیستم‌های نورپردازی

بعضی از دوش‌های هوشمند مجهز به سیستم‌های نورپردازی هستند که به شما اجازه می‌دهند رنگ نور آب را تغییر داده و این تجربه‌ حمام گرفتن را متنوع‌ و جذاب می‌کند.

اسپیکرهای یکپارچه

یکی از جذابیت‌های دوش هوشمند داشتن اسپیکر یکپارچه است. این اسپیکرها به کاربر اجازه می‌دهند در هنگام دوش گرفتن موسیقی یا پادکست مورد علاقه خود را گوش کند.

دوش های مدرن توانایی شست و شوی اتصالات درونی خود را به صورت خودکار دارند

شست‌وشوی خودکار دوش

بعضی از دوش‌های هوشمند دارای سیستم‌های شست‌وشوی خودکار دوش هستند که به کاربر این امکان را می‌دهند تا دوش را با زحمت کمتر و راحت‌تر پاک کند. این سیستم باعث می‌شود که دوش شما همیشه تمیز باشد و نیاز به تعمیر دستی کمتری داشته باشد.

کنترل از راه دور

یکی دیگر از ویژگی‌های دوش هوشمند داشتن کنترل از راه دور است که کاربر می‌تواند به‌وسیله آن دوش را از راه دور خاموش و روشن کند یا تنظیمات آن را تغییر دهد.

صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی

با تنظیم دقیق دما و جریان آب و همچنین سیستم‌های شست‌وشوی خودکار، دوش‌های هوشمند می‌توانند به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی کمک کنند.

اجزای دوش هوشمند

  • دستگیره یا پنل کنترل: این قطعه بر روی دیوار نزدیک به دوش نصب می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد تنظیم دما، جریان آب، نورپردازی و سایر ویژگی‌های دوش را کنترل کند. ابعاد و اندازه این پنل‌ها متفاوت است؛ اما در کل دارای عرض ۲۵ تا ۳۵ سانتیمتر و ارتفاع ۱۵۰ تا ۲۰۰ هستند.
  • سرشاور: قسمتی از دوش که آب از آن جاری می‌شود و در ارتفاع مناسبی قرار می‌گیرد.
  • سردوش: قطعه‌ای است که آب از آن به‌صورت روان و منظم جاری می‌شود.
  • نورپردازی: برخی از دوش‌های هوشمند دارای سیستم‌های نورپردازی هستند که به کمک لامپ‌ها یا چراغ‌های  LED، رنگ نور آب را تغییر می‌دهند.

کنترل میزان دمای آب، فشار آب و ... از راه دور برای دوش های مدرن امکان پذیر است

مزایای استفاده از دوش هوشمند

  • قیمت مناسب نسبت به امکانات و قابلیت‌هایی که دارد.
  • ظاهر لوکس و لاکچری
  • صرفه‌جویی در مصرف آب با وجود فشار بالای آب

قیمت دوش هوشمند

طراحی و تولید پنل دوش‌های حمام به‌گونه‌ای بوده که بیشترین امکانات را در قالب یک وسیله کاربردی ارائه دهند و برای ساخت از بهترین متریال و آبکاری استفاده شده است؛ بنابراین نسبت به دوش حمام معمولی از قیمت بالاتری برخوردارند، و هر کدام از مدل‌های این نوع دوش بستگی به قابلیت و مارک آن قیمت متفاوتی دارند.

سخن آخر

دوش‌های هوشمند به‌عنوان یک انتخاب پیشرفته برای تجربه‌ حمام کردن و دوش گرفتن متفاوت و عالی بسیار موردتوجه قرار گرفته‌اند و تعدادی از آن‌ها قابلیت اتصال به اینترنت و کنترل از راه دور را نیز دارند. باتوجه‌به امکانات و ویژگی‌های مورد نظرتان، می‌توانید از دوش هوشمند برای ایجاد تجربه دوش گرفتن بهینه و متفاوت استفاده کنید. با انتخاب دوش هوشمند مناسب و استفاده از ویژگی‌های آن می‌توانید از صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، راحتی بیشتر، و تجربه‌ متفاوتی از حمام گرفتن لذت ببرید. برای انتخاب مناسب‌ترین دوش هوشمند به نیازها و سلیقه‌ خود توجه کنید.

دوش های مدرن زیبایی خاصی به حمام شما می بخشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…