لذت آرایش با این ۴ مدل میز توالت

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
میز رختکن که به آن میز توالت نیز گفته می‌شود، میز مورد استفاده برای آرایش بوده است. این اصطلاح ابتدا در قرن هفده میلادی برای میزهای کوچک با دو یا سه کشو استفاده می‌شد.
میز توالت

هر انسانی به طور متوسط دو سوم زمان خود را در اتاق‌خواب سپری می‌کند و برای خانم‌ها این زمان پشت میز توالت سپری می‌شود! این وسیله جذاب و کاربردی هرچه زیباتر باشد لذت نشستن پشت آن بیشتر است. همراه مجله اینترنتی دلتا چند نمونه میز آرایش جذاب ببینید.

میز آرایش

انواع میز توالت

میز توالت یا میز آرایش یک عنصر جدانشدنی از سرویس خواب خانم‌هاست. هرچه این میز جذاب‌تر باشد مبلمان و دکوراسیون اتاق‌خواب نیز جذاب‌تر دیده خواهد شد. بااین‌وجود برخلاف نام آن، کارکرد این میز تنها به آرایش‌کردن و نگهداری لوازم آرایشی محدود نمی‌شود. برای خانواده‌های امروزی، میز توالت مکانی برای نگهداری وسایل متفرقه است.

میز آرایش دیواری

اکثر آپارتمان‌های امروزی بسیار کوچک و نقلی هستند. این خانه‌های نقلی جایی برای میزها و تخت‌های بزرگ ندارند به همین دلیل مردم معمولا به دنبال میزهای آرایش و سرویس خواب‌های کوچکی می‌گردند که جای کمتری را اشغال کنند و درعین‌حال زیبایی و جذابیت اتاق‌خواب را هم حفظ کنند. میز آرایش دیواری می‌تواند گزینه مناسبی برای این خانه‌ها باشد.

میز آرایش ام‌دی‌اف

افزایش چشمگیر کیفیت ام‌دی‌اف‌ها در سال‌های اخیر و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر آن نسبت به چوب باعث شده که مردم رغبت بیشتری برای خرید ملزومات ام‌دی‌اف نشان دهند. بازار وسایل ساخته شده از ام‌دی‌اف نسبت به چوب این روزها گرم‌تر است. میز توالت ام‌دی‌اف را در تمام سبک‌های مدرن، مینیمال، کلاسیک و غیره می‌توانید خریداری کنید.

میزهای مدل مینیمال

سبک مینیمال، مدل طراحی دکوراسیونی است که امروزه بسیار محبوب و پرطرف‌دار شده است. به طبع آن وسایلی که به این سبک ساخته می‌شوند نیز از محبوبیت بالایی برخوردارند. میزهای آرایش مینیمال با سادگی و جذابیت خود جلوه آرامش‌بخشی به اتاق‌خواب شما می‌بخشند.

میز آرایش مدرن

میز توالت مدرن نسبت به سایر میزهای آرایش طراحی هوشمندانه‌تر و متفاوت‌تری دارد. این میزها در عین سادگی و زیبایی، در ابعاد مناسبی ساخته می‌شوند که هم مناسب خانه‌های کوچک و هم مناسب خانه‌های بزرگ هستند. همچنین به‌اندازه کافی فضا و محفظه برای نگهداری از وسایل شما نیز دارند.

میز ارایش ام دی اف

پیشنهاد مطالعه: مطلب آشپزخانه‌تان را با این کابینت‌ها لاکچری کنید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۰:۲۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۹:۴۳ ق٫ظ

  3. عاطفه

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۷:۵۲ ب٫ظ

    عالی وزیبا بود ولی بنظرم موادو وسیله آرایش مهمتره که همه چی باشه وکامل🤭

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۲:۲۵ ب٫ظ

      😍👍😁

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۲:۳۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…