بهترین زمان برای رفتن کنار دریا

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینکه شما یک ویلا نزدیک دریا داشته باشید و یک شب را کنار دریا با سیب‌زمینی آتشی و شب‌نشینی کنار خانواده بگذرانید، بدون تردید سفر خوش‌تری را برای شما می‌سازد.
زیبایی های دیدنی رشت

استان گیلان بدون شک یکی از استان‌های برتر شمال کشور برای تماشای زیبایی‌ها شمال به شمار می‌آید. از میان شهرهای آن‌هم حرفی دیگر باقی نمی‌ماند وقتی صحبت از زیبایی های دیدنی رشت به میان می‌آید. تماشای دریا یکی از مهم‌ترین دلایل سفر به شمال یا جنوب کشور است. آب‌وهوای بکر در کنار آثار تاریخی تفریحی این شهر تا ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

پاییز رشت خیلی سرد نیست. کسانی که سفر اصلی‌ترین پارامتر زندگی آن‌ها است حتماً زمستان را برای سفر به شمال در نظر داشته باشند چون جاهای دیدنی آن بسیار زیاد است.

زیبایی های دیدنی رشت

زیبایی های دیدنی رشت در زمستان

اگر می‌خواهید قدم زدن زیر باران‌های بی‌نظیر رشت را تجربه کنید و در کنار دریا با ‌حال خوش ‌راه بروید، بهترین زمان برای سفر به شمال در روزهای بارانی زمستان است. هوا شاید قدری برای شما سرد باشد اما دیگر از گرما و هوای شرجی شمال در فصل تابستان خبری نیست. بارش برف و باران در این فصل از سال بدون شک آن روی دیگر از دیدنی‌های شمال کشور را به شما نشان خواهد داد.

قدم زدن در ساحل دریا در فصل سرد سال اگر بارندگی نباشد با مهیاکردن یک آتش و خوردن یک چای آتشی، هرگز تجربه این سفر را از سر شما بیرون نخواهد کرد. برای داشتن یک سفر زمستانی جذاب، مطلب تفریحات آبی و هیجان‌انگیز کیش کدامند؟ را بخوانید.

زمستان گیلان

بهار و زیبایی های دیدنی رشت

باید به شما بگوییم هیچ‌وقت سفری را شبیه به مسافرت در فصل بهار به رشت در زندگی‌تان تجربه نخواهید کرد. از اوایل اردیبهشت تا اواسط خردادماه استان زیبای گیلان زیبایی‌های بکر خود را برای تماشا به تصویر می‌کشاند. ازآنجایی‌که این فصل بچه‌ها به مدرسه می‌روند، برای کسانی که به شمال سفر می‌کنند مزیت‌هایی را به همراه دارد. کم شدن هزینه‌ها به دلیل کم بودن مسافرین و درنهایت نیز خلوت بودن جاده‌ها و داشتن یک سفر بی‌دردسر جزء این مزیت‌ها به شمار می‌آید.

پاییز رشت و بارندگی‌های رمانتیک

گشت‌وگذار در شمال کشور در هر فصلی از سال تماشایی است. شما می‌توانید پاییز را در نظر داشته باشید که علاوه بر سردی زمستان هنوز گرمای تابستان نیز هنگام ظهر برای شما وجود دارد. می‌توانید در پاییز زیر بارش باران به ماسوله بروید و از خانه‌های پلکانی و بالکن‌های چوبی آن دیدن کنید. یا اینکه به اسکله تالاب انزلی سری بزنید. نم باران و قدم زدن با خانواده در کنار دریا و تماشای طلوع و غروب دریا بدون شک یکی از زیبایی های دیدنی رشت به شمار می‌آید و اوقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد.

پاییز رشت

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری بهشتی بی‌نظیر به نام بندرعباس را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۱ در ۶:۰۹ ب٫ظ

  2. عاطفه

    ۱۱ دی ۱۴۰۱ در ۳:۲۳ ب٫ظ

    چقدر جالب بود مرسی ما همیشه شمال را عید وشهریور ماه میریم ولی با این اوصاف شما چقدر شمال زمستان هم قشنگه 😍😍

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۲ دی ۱۴۰۱ در ۹:۱۳ ق٫ظ

      بله درسته😍

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…