آبنمای موزیکال کیش، جاذبه هیجان‌انگیز

۴
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مجموعه آوای خلیج فارس با زیربنای ساحلی معادل ۲۰ هزار متر مربع و ۱۵ هزار متر مربع دریا و اسکله‌ای با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع، بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی – تفریحی کشور و بزرگ‌ترین آبنمای موزیکال خاورمیانه محسوب می‌شود.
آبنمای موزیکال کیش

فصل پاییز و زمستان بهترین فصل برای رفتن به جنوب کشور است و می‌توانید یک سفر با آب و هوای بهاری را در زمستان تجربه کنید. آبنمای موزیکال کیش یکی از جاذبه‌های دیدنی کیش است که در سفر به جنوب ایران باید آن را از نزدیک ببینید. آبنمای موزیکال کیش تنها یکی از تفریحات موجود در مجموعه آوای خلیج فارس کیش است. در ادامه با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا درباره این مجموعه دیدنی بیشتر بدانید.

آبنمای موزیکال کیش کجاست؟

مجموعه آوای خلیج فارس کیش مجموعه در شمال شرقی جزیره کیش و در یکی از بهترین نقاط نزدیک اسکله تفریحی کیش قرار گرفته است. شکل کلی این مجموعه به صورت یک ستاره دریایی طراحی شده است. برای دیدن این آبنما کافی است به بخش شمال شرقی جزیره کیش بروید.

مجموعه آوای خلیج فارس

امکانات آبنما

در این مجموعه علاوه بر نورپردازی‌های خاص می‌توانید از سینما چند بعدی، جنگ‌های شبانه، موسیقی زنده، اجرای کنسرت توسط هنرمندان مورد علاقه‌تان و همچنین معماری متفاوت و فضای سبز مجموعه استفاده کنید. برای تامین آب این آبنما، از آب شور دریا استفاده شده است. این کار برای حفظ و نگهداری محیط زیست انجام شده است. در این مجموعه رستوران‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید بعد از تفریح وقت خود را در آنجا بگذرانید.

جاذبه‌های نزدیک آبنما

در نزدیکی آبنمای موزیکال کیش جاذبه‌های دیگری مانند مراکز خرید و جاهای دیدنی وجود دارد.

مرکز خرید مریم کیش

بازار مریم یکی از دیدنی‌های نزدیک آبنمای موزیکال کیش است. این پاساژ از قدیمی‌ترین مراکز خرید جزیره کیش است و شما می‌توانید انواع سوغات کیش را از آنجا بخرید. اگر به مطالب گردشگری علاقه دارید، سفر یک روزه به اطراف تهران را بخوانید.

مرکز خرید ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بهترین مراکز خرید کیش است که در فاصله نزدیک به آبنمای موزیکال کیش قرار دارد. در بازار ونوس می‌توانید انواع پوشاک، چمدان و دیگر خریدهای خود را تهیه کنید. در مرکز خرید ونوس بخش ویژه‌ا‌ی برای بازی کودکان قرار دارد و خیال شما را از این بابت راحت می‌کند.

هتل های کیش

هتل‌های نزدیک آبنمای موزیکال کیش

شما می‌توانید از بین هتل‌های زیر، هتل محل اقامت خود را نزدیک آبنمای کیش انتخاب کنید.

  • هتل گراند
  • هتل ویدا
  • هتل میراژ
  • هتل آرامش

سخن پایانی

جزیره کیش به عنوان یک جزیره توریستی و دیدنی جاذبه‌های بسیاری را در خود جای داده است. آبنمای کیش یکی از مراکز پر بازدید این جزیره است. در این مجموعه می‌توانید انواع و اقسام تفریحات را با هم داشته باشید. مجموعه آوای خلیج فارس کیش میزبان توریست‌های داخلی و خارجی زیادی است و همه‌چیز برای داشتن یک شب رویایی مهیا است.

آبنمای کیش

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری در ایران دره آل، سفری پر رمز و راز نزدیک مشهد

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ دی ۱۴۰۱ در ۰:۱۲ ق٫ظ

  2. عاطفه

    ۲۰ آذر ۱۴۰۱ در ۴:۳۲ ب٫ظ

    در آبادان هم آبنمای موزیکال امسال عید به همت وزحمات مدیر وقت سازمان پارک‌ها دکتر شهرام شاکری در پارک هفده هکتاری راه اندازی شد به این آبنمای موزیکال واتراسکرین هم میگویند🙏

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۱ آذر ۱۴۰۱ در ۸:۵۷ ق٫ظ

      به‌به خیلی هم عالی ممنون از اینکه برامون نوشتید عزیزم🌹😍

      پاسخ

    • ناشناس

      ۲۲ آذر ۱۴۰۱ در ۳:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…