رپورتاژ آگهی

۶ اکسسوری که همیشه باید در کمد خود داشته باشید

۲
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
قسمت عمده‌ای از زیبایی پوشش و لباس‌هایی که می‌پوشید در گرو اکسسوری‌هایی است که استفاده می‌کنید. اکسسوری‌ها تاثیر بسیار زیادی بر خاص و جذاب‌تر شدن شما خواهند داشت.
اکسسوری های اصلی برای کمدتان

یک استایل بی‌نقص و از هر نظر تکمیل امروزه با داشتن اکسسوری‌های خاص ساخته می‌شود. با توجه به استایل سلبریتی‌ها متوجه می‌شوید اکسسوری‌ها تا چه اندازه در زیبایی یک استایل تاثیرگذار هستند. آن‌ها در بسیاری از مواقع لباس‌های ساده می‌پوشند و از چند اکسسوری گران‌قیمت و خاص استفاده می‌کنند. همین امر باعث جذابیت در پوشش این افراد می‌شود. شما هم می‌توانید این تفاوت را ایجاد کنید. همراه ما باشید تا اکسسوری های اصلی برای کمدتان را به شما معرفی کنیم.

۱.زیورآلات

این مهم‌ترین قسمت از لیست بلند بالای اکسسوری‌ها است. زیورآلات طلا به دلیل ارزش بالایی که دارند جدا از زیبایی بهترین سرمایه گذاری شما خواهند بود. البته شما می‌توانید با دریافت نرخ لحظه ای و خرید سکه طلا با قیمتی مناسب‌تر یک سرمایه گذاری بدون ضرر داشته باشید؛ این نکته را هم در نظر داشته باشید هیچ اکسسوری به اندازه اکسسوری‌های طلا زیبا و چشمگیر نیست.

  • دستبند: دستبند طلا را همیشه در کمد اکسسوری‌های خود داشته باشید. یک دستبند طلا برای بسیاری از استایل‌های شما مناسب است و نیازی نیست تعداد زیادی دستبند طلا بخرید. مدلی را انتخاب کنید که تا حد امکان ساده باشد و با بیشتر استایل‌های‌تان همخوانی داشته باشد. دستبندهای بدل یا مهره دار هم زیبا هستند اما نمی‌توانید آن‌ها را به همراه لباس‌های شب و استایل‌های رسمی استفاده کنید.
  • زنجیر طلا مردانه و زنانه: زنجیر طلا کمک می‌کند تا گردن شما موزون‌تر دیده شود. اگر تنها یک لباس شیک بپوشید و هیچ زنجیری نداشته باشید اینطور به نظر می‌رسد که چیزی در استایلتان کم است. یک مدل زنجیر طلا مردانه زیبا بخرید. مدل کارتیه یا ورساچه از ترندهای پرطرفداری هستند که می‌توانید از رنگ سفید یا طلایی آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید دستبند خود را با زنجیر ست کنید.
  • انگشتر: انگشتر از دیگر اکسسوری‌هایی است که خانم‌ها و آقایان شیک پوش از آن استفاده می‌کنند. مردان بهتر است تا مدل‌های ساده اما شکیل‌تر را امتحان کنند و خانم‌ها انگشتر‌های تک نگین را امتحان کنند. از ترندهای زیبا برای انگشتر زنانه انگشترهای تک نگین هستند که مدل‌های جواهر آن طرفدار بسیار زیادی دارد. انگشتر ترند دیگر این روزها انگشترهای کارتیه هستند. این مدل‌ را می‌توانید با تمام استایل‌ها بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید.
  • گوشواره: این روزها گوشواره تنها برای خانم‌ها یک اکسسوری ضروری نیست و بسیاری از آقایان خوش پوش هم از این اکسسوری استفاده می‌کنند. گوشواره‌های حلقه‌ای کوچک دوباره ترند شده‌اند. استفاده از گوشواره‌های حلقه‌ای به همراه کت و شلوار برای مردان توصیه جذابی است. مخصوصا اگر موهای بلندی دارید گوشواره را به اکسسوری دائمی خود تبدیل کنید. خانم‌ها بهتر است بدانند تا از چه مدل گوشواره‌ای با لباس‌های شب خود استفاده کنند. اگر لباس شب شما بند و دنباله دار است و یقه آن باز است بهترین انتخاب گوشواره‌های آویز هستند. برای یقه‌های پشت گردنی و بسته بهتر است مدل‌های کوچک و میخی را امتحان کنید.

۲.کلاه

کلاه از اکسسوری های اصلی

کلاه اکسسوری کلاسیک و زیبایی است. ما پیشنهاد می‌کنیم اگر موهای چندان پر پشتی ندارید از مدل‌های مختلف کلاه استفاده کنید. با توجه به فرم صورت خود می‌توانید بهترین نمونه از مدل کلاه را برای خود انتخاب کنید. کلاه‌های شاپو، لبه دار، مدل‌های اسپرت و کلاه کپ و برای فصل سرما کلاه خز دار و بافتنی مدل‌های مناسبی هستند. کلاه‌های لبه‌داری که برای فصل سرما مناسب هستند به همراه یک کت چرم مشکی استایل بی‌نظیری می‌شوند. شما می‌توانید از یک بافت کرم رنگ برای زیر کت خود استفاده کنید و بوت چرمی مشکی خود را با کت ست کنید.

۳.مینی اسکارف و دستمال سر

مینی اسکارف از اکسسوری های اصلی

مینی اسکارف‌ها بسیار ترند شده‌اند. این مدل‌ها برای استایل‌های مشابه بریتانیایی عالی هستند. اگر موهای شما تا روی شانه است، آن‌ها را فر کنید تا مقداری از مو دیده شود. از مینی اسکارف به همراه یک کت بلند خردلی یا شتری رنگ استفاده کنید و بوت بلندی تا بالای زانو بپوشید. فراموش نکنید پالتوی خود را باز بگذارید. پالتوی بلند و بسته چیزی شبیه به یک کیسه است. شلوار مشکی یا کرم رنگ را امتحان کنید و اکسسوری‌های طلا به همراه این استایل بپوشید. شک نکنید این استایل با مینی اسکارف بسیار زیبا است. دستمال سر هم به اندازه مینی اسکارف کاربردی است. مینی اسکارف بیشتر با استایل‌های کلاسیک و وینتج استفاده می‌شود و دستمال سر برای استایل اسپرت و ورزش مناسب است.

۴.دستمال گردن

دستمال گردن برای موزون نشان دادن گردن شما یک اکسسوری عالی است. اگر گردن کشیده‌ای دارید دستمال گردن اکسسوری ویژه‌ و مهمی برای استایل شما است. دستمال گردن طرح داری انتخاب کنید تا بتوانید با استفاده از رنگ‌های موجود در ترکیب این دستمال گردن سایر آیتم‌های استایل خود را بچینید.

۵.صندل‌های راحتی و مجلسی

این اکسسوری بسیار کاربردی برای جشن‌ها و مراسم‌های مختلف شما است. صندل مدل‌های بسیار متنوعی دارد. صندل راحتی و صندل‌های مجلسی دو نمونه از پرکاربردترین صندل‌هایی هستند که در کمد خود به آن احتیاج خواهید داشت. برای یک جشن مجلل و برای مهمانی پس از جشن به هر دو گزینه احتیاج خواهید داشت.

۶.کراوات و پاپیون

آقایان خوش پوش برای شرکت در جشن‌های مهم و حتی برای حضور در یک جلسه کاری نیاز به کراوات یا پاپیون خواهند داشت. کراوات، یک اکسسوری مردانه است که تا حد زیادی استایل شما را رسمی و جذاب می‌کند. این استایل برای یک مراسم مجلل یا یک قرار کاری مناسب است. پاپیون برای مجلس عروسی مناسب است. گیره کراوات و دستمال جیبی هم از دیگر آیتم‌های مهم برای استایل مردانه شیک و جذاب است. توصیه می‌شود این آیتم‌ها را در کمد اکسسوری‌های خود داشته باشید.

اکسسوری‌ها می‌توانند نقاط قوت استایل شما باشد و انتخاب صحیح اکسسوری برای هر استایلی به خاص بودن شما کمک می‌کند. اگر می‌خواهید چشم گیر و جذاب باشید به تعداد بیشتری اکسسوری نیاز دارید.

نویسنده: سارااقبالی

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در ۶:۵۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ آذر ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…