رپورتاژ آگهی

آرایش مناسب برای دانشگاه چگونه است؟

۱
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دانشگاه از آن دسته مکان‌هایی است که باید همیشه آراسته و معقول در آن ظاهر شد. به همین دلیل برای اکثر دختر‌ها و خانم‌ها این سوال وجود دارد که چگونه برای دانشگاه آرایش کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که ترفند‌های خاصی برای آرایش مناسب این محیط وجود دارد.
مدل آرایش برای دانشگاه

در دوران دانشجویی با وجود کلاس‌های متعدد، زمان زیادی برای انجام آرایش ندارید. بنابراین باید میکاپی ساده اما زیبا داشته باشید. از طرفی محصولات آرایشی برای مدت بیشتری روی پوست شما قرار می‌گیرند، پس استفاده از لوازم آرایش با کیفیت نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. مدل آرایش برای دانشگاه مانند هر آرایش دیگری دارای نکات و ترفند‌های خاصی است که با دانستن آن‌ها می‌توانید همیشه زیبا و آراسته بر سر کلاس‌ها حاضر شوید. یکی از نکات مهم این است که روتین آرایش خود را ساده انتخاب کنید تا وقت‌گیر نباشد.

هنگامی که پوست شما خوب به نظر برسد، بقیه مراحل آرایش به آسانی انجام می‌شود. پس بهتر است قبل از شروع آرایش، آن را با شوینده مناسب بشویید تا آلودگی‌ها از سطح آن پاک شود. زیرا برای آرایش مناسب دانشگاه به پوست تمیز نیاز دارید.

چگونه برای دانشگاه آرایش کنیم؟

با توجه به این که شما زمان زیادی را در دانشگاه سپری می‌کنید، باید به سراغ لوازم آرایشی با کیفیت و ماندگاری بالا بروید. همچنین درباره این که چگونه برای دانشگاه آرایش کنیم می‌توان گفت که یک روال ساده و کاربردی وجود دارد که شامل چند مرحله آسان است.

این مراحل عبارتند از:

استفاده از کرم زیرساز مناسب

همانطور که گفته شد شما تایم زیادی را در دانشگاه هستید بنابراین باید کرمی را انتخاب کنید که به پوست‌تان آسیب نرساند؛ بنابراین به جای کرم پودرهای سنگین، کرم‌های ضد آفتاب رنگی با بافت سبک را جایگزین نمایید.

آرایش ساده دخترانه برای دانشگاه باید پوشش خوبی داشته باشد بنابراین برای پوشش بهتر، کرم را با کمک براش‌های مخصوص بر روی تمامی صورت پخش کنید. نکته دیگری که وجود دارد این است که باید در انتخاب رنگ کرم دقت شود تا کاملا مناسب رنگ پوست‌تان باشد.

استفاده از کانسیلر مناسب

پس از این که پوست‌تان را یکدست کردید، با استفاده از کانسیلر صورت مناسب، تمام نقاط تیره و لکه‌ها را پنهان کنید. علاوه بر آن اگر حلقه‌های تیره و مشهود در زیر چشم خود دارید، حتما آن‌ها را به خوبی پوشش دهید. برای نتیجه بهتر با مقدار کم شروع کرده و از یک براش مخصوص استفاده نمایید.

مدل آرایش برای دانشگاه

آرایش چشم‌ها

پس از این که از کانسیلر برای یکنواختی دور چشم استفاده کردید، اکنون نوبت سایه است. رنگ‌های خنثی و ملایم بهترین انتخاب برای آرایش ساده دخترانه برای دانشگاه هستند. متناسب با رنگ پوست‌تان از تناژ رنگی قهوه‌ای کمرنگ یا صورتی ملایم استفاده کنید.

ریمل یک مرحله ضروری برای تکمیل آرایش چشم است. حتی در روز‌هایی که فرصت کافی برای کشیدن خط چشم را ندارید، ریمل می‌تواند ظاهر چشم‌ها را زیبا و کامل کند چرا که مژه‌ها را پرپشت و بلند می‌کند. همچنین بهتر است از ریمل مشکی یا قهوه‌ای تیره استفاده کنید.

استفاده از رژگونه

برای داشتن مدل آرایش دانشجویی دخترانه، استفاده از رژگونه‌های ملایم و مات، جلوه خوبی به آرایش شما داده و ظاهرتان را زیباتر می‌کند. پیگمنت رژگونه‌های با کیفیت بالا بوده و فقط مقدار کمی از آن کافیست تا ظاهرتان را زیباتر کند.

همچنین بهتر است از رنگ‌های ملایم و مات استفاده نمایید. چرا که مدل آرایش برای دانشگاه متفاوت است، بنابراین نیاز به محصولاتی مانند هایلایتر ندارید.

مدل آرایش برای دانشگاه

استفاده از رژلب

هنگامی که به دانشگاه می‌روید باید آرایش مناسب دانشگاه را داشته باشید. برای رژلب نیز بهتر است رنگ‌های ملایم و مات را انتخاب نمایید. رنگ‌هایی مانند صورتی روشن می‌تواند لب‌ها را طبیعی‌تر جلوه دهد.

برای ماندگاری بیشتر می‌توانید از خط لب استفاده کرده یا رژلب‌هایی با ماندگاری بالا را تهیه نمایید. همچنین برای جلوگیری از خشکی لب‌ها نیز بهتر است از بالم لب یا تینت‌ها غافل نشوید. این محصولات را قبل از رژلب اعمال کنید تا بهتر عمل کنند.

آرایش ساده دخترانه برای دانشگاه

مدل آرایش برای دانشگاه به گونه‌ای است که در کنار زیبایی، سادگی نیز حفظ شود. بنابراین بهتر است به جای محصولات براق کننده، لوازم آرایشی مات را انتخاب نمایید. همچنین در استفاده از محصولات اغراق نکنید.

برای داشتن آرایش ساده و دخترانه، از کشیدن خط چشم‌های گربه‌ای و دنباله‌دار اجتناب کنید. برای کشیدن خط چشم، می‌توانید از سایه‌های تیره نیز استفاده کنید. زیرا استفاده از سایه‌های مشکی یا قهوه‌ای آرایش را ساده و طبیعی‌تر جلوه می‌دهند.

علاوه بر نکاتی که گفته شد، می‌توانید برای آرایش دانشجویی از پرایمر نیز استفاده نمایید. با توجه به قیمت پرایمر آرایشی این محصول برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار مناسب است. چرا که سطحی یکدست را بر روی پوست ایجاد می‌کند و ماندگاری آرایش را نیز بالا می‌برد.

برای داشتن آرایشی ساده و زیبا، ابرو‌های فوق‌العاده پررنگ بسیار زننده است. بنابراین می‌توانید از ژل ابروی رنگی برای پررنگ کردن آن‌ها استفاده کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۷ مهر ۱۴۰۱ در ۳:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…