رپورتاژآگهی

استایل مدرن و خاص مردانه؛ چطور تیپ کلاسیک و مدرن را با هم داشته باشیم؟

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یک ست چرمی مردانه مثل کیف، نیم‌بوت و کمربند می‌تواند با حضور یک کاپشن مردانه جذاب، از این رو به آن رو بشود! در این حالت شما تنها ظاهری جذاب نخواهید داشت، بلکه یک ظاهر جذاب با گرمایی ایمنی‌بخش در برابر روزهای سرد سال خواهید داشت.
انتخاب کاپشن مردانه مناسب

حالا اگر سؤال شما هم این است که چگونه با کاپشن، نیم بوت و کیف چرم استایل چرم مردانه داشته باشیم؟ با ما تا انتهای این مقاله از مجله دلتا همراه باشید تا با دو تا از بهترین ست‌های کاپشن، نیم بوت و کیف چرم مردانه آشنا شوید. در این مطلب به موضوع انتخاب کاپشن مردانه مناسب می‌پردازیم.

انتخاب کاپشن مناسب با توجه به نزدیکی فصل سرما

با خرید یک کاپشن خوب، تنها خود را برای یک سال در برابر سرما بیمه نکرده‌اید، بلکه اگر انتخابی دقیق و مناسب کرده باشید تا سالیان سال می‌توانید از آن استفاده کنید.

به عبارت دیگر اگر یکبار وقت و دقت بیشتری به خرید کاپشن مردانه اختصاص دهید، حداقل تا چند سال آینده، دیگر نگرانی بابت جای خالی کاپشن مناسب در استایل چرم مردانه خود نخواهید داشت.

کاپشن آدیداس

با این تفاسیر اگر بتوان برندی را پیدا کرد که کیفیت بالا اولین ویژگی محصولات آن باشد و ضمن اینکه بتوان هماهنگی مطلوبی بین کاپشن، نیم‌بوت و کیف چرم ایجاد کرد، همان انتخاب هوشمندانه‌ای است که تا سالیان سال می‌توان خود را در برابر سرمای زمستان بیمه کرد. هم‌زمان از خوش‌تیپی خود لذت برد. خرید کاپشن آدیداس مردانه (که از این لینک می توانید خریداری کنید) همان انتخابی است که دنبال آن هستید.

کاپش آدیداس

وقتی اسم خرید کاپشن adidas مردانه به میان می‌آید، ابتدا ترکیبی از کاپشن، کفش ورزشی و به‌طورکلی استایل ورزشی در ذهن نقش می‌بندد. کمتر کسی به ذهنش خطور می‌کند که حتی با کاپشن آدیداس مردانه بازهم می‌توان استایلی کژوال داشت. حتی می‌توان آن را با نیم‌بوت و باقی ست چرم مردانه استفاده کرد.

اگرچه برند آدیداس، یک برند کاملا ورزشی است اما ترندهای این روزهای دنیای مد و فشن به سمتی رفته‌اند که دیگر ترکیب پوشاک ورزشی با استایل کژوال و غیررسمی، اتفاق تعجب برانگیزی نیست. از طرف دیگر، برند مشهوری مثل آدیداس با تولید کاپشن‌های خود در رنگ‌های مشکی، سفید و به‌طور کل رنگ‌های خنثی سعی کرده است تا نیاز طیف وسیع‌تری از مصرف کنندگان خود را پوشش دهد.

کاپشن ارتشی

برخلاف باور عمومی که دوره سربازی را دوره‌ای سخت و طاقت‌فرسا می‌نامند، باید گفت که این دوره یکی از شیرین‌ترین بخش‌های زندگی هر مردی خواهد بود. به‌طوری که حتی پس از آن‌که سربازی اش تمام شد، تلاش می‌کند تا همواره نشانه‌ای از آن را همراه خود داشته باشد. شاید این گفته تاحدی اغراق‌آمیز، تبیین مناسبی باشد برای اینکه چرا ایده طراحی و تولید کاپشن ارتشی در ذهن طراحان شکل گرفت!

کاپشن ارتشی سبز

طرح خاص کاپشن ارتشی می‌تواند همان حس جسارت و هیجانی که یک مبارز حرفه‌ای دارد را در صاحب خود ایجاد کند. این دلیل کافی است که محبوبیت کاپشن طرح ارتشی یا چریکی بین جوانان و افراد ریسک‌پذیر هر دو جنس افزایش یابد. دلیل دیگر محبوبیت روزافزون کاپشن چریکی رنگ‌بندی کاربردی و قابلیت ست کردن با انواع استایل‌های کژوال و اسپرت است. دو رنگ سبز ارتشی و رنگ خاکی ترکیبی جذاب از کاپشن، نیم‌بوت و کیف چرم می‌سازد.

از این طرح خاص تنها محدود به مدل کاپشن نمی‌شود، بلکه در انواع کت‌ها، پافرهای بلند و کوتاه، ژیله یا وست‌های مردانه و زنانه به کار رفته است. همچنین استقبال از این طرح به گونه‌ای بوده است که علاوه بر کاپشن و بالاپوش، شاهد عرضه انواع شلوار چریکی یا ارتشی مردانه و زنانه، مدل‌های کفش و نیم بوت و حتی کیف و کوله‌هایی از طرح پارچه هستیم.

در نهایت باید گفت که اگر به دنبال خرید کاپشنی هستید که نشان دهنده توجه شما به مد و ترندهای روز باشد و از طرف دیگر، به راحتی بتوانید با انواع بوت، نیم بوت، کیف و سایر اکسسوری‌های چرمی مردانه آن را ست کنید، خرید اینترنتی انواع مدل های کاپشن ارتشی مردانه همان انتخابی است که می‌خواهید.

کاپشن ارتشی پلنگی

ست چرمی خود را با چه مدل کاپشنی می خواهید تکمیل کنید؟

این روزها همه به دنبال آن هستند که به نحوی بیش ازپیش خوش تیپ‌تر شوند. همراهی با ترندهای روز یکی از راهی‌هایی هست که می‌توان همواره خود را در بین افراد خوش‌تیپ ثابت نگه داشت. توجه به جزئیات همواره در دنیا مد و فشن مورد اهمیت بوده است. براین اساس استفاده از اکسسوری‌های چرمی مثل کیف، کیف پول، کمربند، بند ساعت یا پوشاک چرمی مثل بوت، نیم‌بوت و انواع کت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…