جدید ترین صندلی ها برای استفاده در فضای باز

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استفاده از مبلمان مناسب دکوراسیون فضای بیرونی بسیار حایز اهمیت است. این مبل‌ها و صندلی‌ها علاوه بر زیبایی باید ویژگی‌های دیگری نیز داشته باشند.
فضای باز

با آمدن فصل بهار باز هم می‌توان بیرون از خانه و در فضای باز ساعاتی را گذراند. به‌همین سبب در این مطلب چند نمونه از صندلی‌های مدرن و مناسب فضای باز را به شما معرفی می‌کنیم. با استفاده از این صندلی‌ها دکوراسیون فضای باز بسیار خاص و البته زیبا خواهید داشت.

به گزارش اختصاصی مجله دلتا؛ در تهیه صندلی‌های مناسب فضای باز توجه به چند نکته ضروری است:

جنس و رنگ آن باید به‌گونه‌ای باشد که در برابر تابش نور خورشید، بارندگی و سرما و گرما مقاوم باشد.

از پشتی‌های متحرک در آن استفاده شده باشد.

از آنجاکه در طی  روز ممکن است این صندلی‌ها به دفعات جابه‌جا شوند، حتماً باید سبک باشند تا به بدن شما آسیب وارد نشود.

صندلی‌ها قابل شستشو باشند.

این صندلی‌ها در طرح‌ها و اندازه‌های متنوع طراحی و از جنس‌های مختلف ساخته شده‌اند تا همه افراد با سلیقه‌های متفاوت بتوانند صندلی مناسب خود را تهیه کنند. این صندلی‌ها با انواع سبک های دکوراسیون فضای باز و محوطه بیرونی به سادگی هماهنگ می‌شود.

صندلی فضای بیرون

این صندلی های زیبای فیروزه‌ای توسط شرکت آکاپولو طراحی و ساخته شده است. جنس آن از الیاف پلاستیکی با رنگ های گوناگون است.  این صندلی بیشتر مناسب تراس‌ها و ایوان‌ها است.

صندلی بیرونی

این صندلی‌ها توسط طراح معروف کلودیو فرانچسکو بلینی طراحی شده‌اند. سبکی و زیبایی  از ویژگی‌های مثبت آن است. این صندلی ها با دکوراسیون فضای باز مدرن بسیار همنشینی دارند.

صندلی محوطه سازی

در تصویر بالا یک صندلی ایتالیایی زیبا، سبک و مقاوم را می‌بینیم که از جنس پلی اتلین است. این صندلی نیز با دکوراسیون‌های مدرن بسیار هماهنگی دارد.

صندلی محوطه سازی

این صندلی‌های زیبا ضمن اینکه برای فضای بیرونی بسیار مناسب و مقاومند از موادی ساخته شده‌اند که کاملاً قابل بازیافت هستند. اگر قصد دارید برای خود صندلی تهیه کنید، توصیه می‌کنیم به حفظ محیط‌زیست خود نیز اهمیت دهید.

صندلی محوطه بیرون

در تصویر بالا یک ست زیبا از صندلی‌ و کاناپه های خاص را می‌بینیم که درکنار هم یک تخت‌خواب را تشکیل می‌دهند. این ست زیبا و سبک  سایبان متحرک نیز دارد.

صندلی محوطه بیرون

طراحی صندلی‌هایی که از حیوانات زیبا مثل طاووس، کبوتر و پروانه الگو گرفته‌اند همچنان متدوال است. یکی از بهترین طراحی‌های امسال صندلی هایی است که از روی پروانه‌ای با بال‌های گشوده طراحی و ساخته شده است.

صندلی محوطه بیرون

در تصویر بالا چه می‌بینید. در نگاه اول یک صندلی ساده و سفید که با دکوراسیون مینیمال بسیار همنشینی دارد. این صندلی که از جنس پلاستیک است درون خود لامپ‌هایی دارد که ۱۶ رنگ مختلف را از خود منعکس می‌کنند. جالب‌تر اینکه می‌توانید نور این لامپ‌ها را با کنترل از راه دور تنظیم کنید.

صندلی محوطه بیرون

این صندلی زیبا از جنس فایبرگلاس و برای استفاده در فضای باز بسیار مناسب است. به‌علاوه طراحی زیبای آن جلوه‌ای خاص به فضای شما می‌بخشد.

صندلی محوطه بیرون

صندلی‌هایی که از جایی آویزان می‌شوند همیشه مورد استقبال بوده و هرگز قدیمی نمی‌شوند. استفاده از این صندلی که یک کره تو خالی است برای کودکان ایمنی بالایی دارد.

صندلی محوطه بیرون

آخرین نمونه را به این صندلی‌ اختصاص می‌دهیم که شبیه صدف طراحی شده است. این صندلی از جنس پلی‌اتلین و بسیار سبک و کار آمد است.

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

منبع: Home designing

یک نظر

  1. شهین گلمحمدی

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در ۲:۳۳ ب٫ظ

    چقدرزیبا وعالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…