رپورتاژ آگهی

۸ وسیله ضروری برای اتاق خواب لاکچری

۶
6
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در این مقاله با نحوه چیدمان زیبا و مدرن و تجهیزات مورد نیاز یک اتاق خواب لاکچری آشنا خواهید شد.
چیدمان یک اتاق خواب لاکچری

اتاق خواب شما یکی از شخصی‌ترین فضاهای خانه است؛ جایی که استراحت می‌کنید و کارهای شخصی خود را انجام می‌دهید. در واقع اتاق خواب، پناهگاه شخصی شما در خانه است؛ بنابراین باید نسبت به چیدمان اتاق خواب توجه کافی را نشان دهید.

قبل از اینکه حتی به خرید لوازم برای ارتقاء اتاق‌خواب خود فکر کنید، این مقاله را مطالعه کنید تا ابتدا با وسایل مورد نیاز برای چیدمان یک اتاق خواب لاکچری آشنا شوید، سپس به خرید وسایل مورد نیازتان اقدام نمایید. با مجله دلتا همراه باشید.

چیدمان اتاق خواب با روش‌های مدرن و کارآمد

یک اتاق خواب با چیدمان زیبا و کاربردی، باعث آرامش جسمی و روحی شما می‌کند؛ بنابراین نهایت تلاش خود را به‌کار بگیرید تا اتاق خواب شما جذاب و زیبا باشد.

  • به سبک چیدمان منزلتان دقت کنید (ساده، کلاسیک یا نئوکلاسیک)؛ سعی کنید همه وسایل متناسب با سبک کلی اتاق باشد تا دکوراسیونتان ظرافت و زیبایی بیشتری داشته باشد.
  • رنگ­ها باعث آرامش یا هیجان می‌شوند: رنگ­های روشن و لطیف، آرامش اتاق‌خواب شما را تضمین می‌کنند و رنگ­های با کنتراست بالا به اتاق خوابتان هیجان می‌دهند.
  • تخت خواب از مهم­ترین لوازم موجود در اتاق‌خواب است. اگر اتاق‌خواب شما کوچک است و فضای کافی برای قرار‌دادن تخت ندارید، از انواع تخت کمجا و تخت باکسی استفاده کنید تا اتاقی زیبا و کاربردی داشته باشید.
  • یک فرش زیبا به بهبود ظاهر و کیفیت اتاق خواب کمک می‌کند. طرح‌های گل‌دار یا ساده تفاوتی نمی‌کنند، یک فرش شیک متناسب با سبک اتاق خواب شما، دکوراسیون اتاقتان را تا‌حد‌زیادی ارتقا می‌دهد.
  • اجازه ندهید انبوهی از لباس و وسایل کف اتاق را پر کند؛ یک اتاق خواب بهم ریخته هرگز مجلل به نظر نمی‌رسد.
  • با یک رو تختی زیبا، جذابیت اتاق خوابتان را دو­چندان کنید. ملحفه‌های تمیز، لحاف‌های نرم و مخملی، و بالش‌های بزرگ و پف­دار، ما را به داشتن یک خواب عمیق و عالی تشویق می‌کنند.
  • اثر هنری مورد علاقه خود را به دیوار متصل کنید و یا بر روی یک میز قرار دهید تا اتاقتان را زیباتر کند.
  • یک لوستر زیبا آویزان کنید تا علاوه بر تامین نور اتاق، به عنوان عنصری دکوراتیو نیز در اتاقتان جلوه نمایی کند.
  • از پرده‌های حریر استفاده کنید تا نور طبیعی خورشید وارد اتاق خوابتان شود و حس نرمش و راحتی را به شما القا کنند. البته پرده‌های ضخیم و بلند نیز حالتی سلطنتی به اتاق خواب شما می‌دهند و بسیار زیبا هستند.
  • یک کاناپه با بالش­های بزرگ و رنگی، یک نیمکت در انتهای تخت یا چند صندلی خلاقانه در گوشه اتاق باعث می‌شوند تا اتاق خواب شما از حالت عادی به جایی شبیه هتل­های مجلل تبدیل شود.
  • اکسسوری‌های اتاق خود را مدرن کنید. به این معنی که اگر فکر می‌کنید درب کمد یا حتی دستگیره‌های آن و… زیبایی اتاق شما را خراب می‌کنند، لوازم جدیدی متناسب با سلیقه و دکوراسیونتان تهیه کنید.
  • روی میز دراور و میز­های پاتختی را با انبوهی از وسایل پر نکنید.

چیدمان یک اتاق خواب لاکچری

دکوراسیون مدرن با تجهیزات اتاق خواب

شما برای چیدمان اتاق خواب زیبا و مدرنتان به تجهیزات کارآمد و جذابی نیاز پیدا می‌کنید؛ با قرار دادن این وسایل در اتاقتان، اتاق خوابی لاکچری و بی نظیر خواهید داشت:

  1. افزودن چند گیاه به اتاق کمک می‌کند تا قدم بزرگی را به سمت لوکس شدن اتاق خواب طی کنید. گیاهان می‌توانند انرژی،طراوت و شادابی زیادی به اتاق خواب تزریق کنند. همچنین برگ­های نمایشی و شمشیری گیاه آلوئه ورا در شب اکسیژن زیادی منتشر کرده و خواب شما را به استراحتی فوق العاده تبدیل می‌کند.
  2. جواهرات وسایل با ارزشی هستند که باید در جای درستی نگهداری شوند. با خرید یک جای جواهرات و نصب آن داخل کشو یا کمد‌دیواری، فضای مناسبی را برای نگهداری از جواهرات و وسایل کوچکتان فراهم کنید. همچنین برخی از جاجواهری‌ها یک گاوصندوق مخفی هستند که دقیقا شبیه یک کشو نصب می‌شوند و امنیت زیادی را برای جواهرات شما ایجاد می‌کنند.
  3. با کمک تجهیزات نورپردازی مدرن مثل LED­های شاخه‌ای و سنسور­های خودکار، زیبایی اتاق خواب خود را تکمیل کنید و به جذابیت اتاقتان بیافزایید.
  4. با نصب یراق درب ریلی بر روی درب­های کمد، علاوه‌بر افزایش فضای مفید در اتاق، ظاهری مدرن و جذاب به اتاق‌خوابتان بدهید.
  5. اگر کمد­هایی جادار و بزرگ داشته باشید، احتمال کمتری برای بی نظم شدن اتاق شما وجود دارد، چرا که همه وسایل در کمد به اندازه کافی جا دارند. برای نظم دهی به کمد­ها از سبد لباس داخل کمد استفاده کنید. این سبد­ها به صورت ریلی در دسترس شما قرار می‌گیرند و فضای زیاد و تفکیک شده‌ای را برای قرار دادن وسایلتان فراهم می‌کنند.
  6. ساماندهی به کفش­ها یکی از چالش برانگیز ترین مراحل نظم دهی کمد و اتاق است. با نصب جاکفشی داخل کمد دیواری در کمد خود فضای کاربردی و ویژه‌ای را برای نگه داری از کفش­ها فراهم کنید. به این ترتیب تعداد زیادی کفش را در یک فضای کوچک قرار دهید و در هنگام استفاده به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.
  7. یک آینه پر زرق و برق، ایستاده و تمام قد به همان اندازه که زیباست، برای بررسی ظاهر شما کاربردی و ایده‌آل است، آینه‌ها اتاق خواب شما را جادار و بزرگ نشان می‌دهند.
  8. یک آباژور زیبا در کنار تخت مزایای زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

چیدمان یک اتاق خواب لاکچری

خرید تجهیزات اتاق خواب لوکس از تجهیز یراق

فروشگاه تجهیز یراق با ارائه تجهیزات مدرن اتاق خواب  و کمد دیواری به شما کمک می‌کند تا اتاقی لاکچری و راحت داشته باشید. شما می‌توانید از طریق مراجعه به سایت اینترنتی تجهیز یراق با تمامی محصولات این فروشگاه آشنا شوید؛ سپس از طریق سایت، تماس با ۰۲۱۷۷۳۴۳۵۵۶ و یا مراجعه حضوری به فروشگاه تجهیز یراق سفارشات خود را ثبت نمایید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ تیر ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۵۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ تیر ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۰ ب٫ظ

    مطالب مفید بود.

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۱۱ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در ۶:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…