رپورتاژ آگهی

سفر به ایتالیا با لیو پرواز

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این سفر لحظات شیرین زندگی برای هر گردشگر را می‌سازد و بازدید از زیباترین زیبایی‌‌های هنری جهان را به همراه دارد.
سفر به ایتالیا با لیو پرواز

سفر به ایتالیا امروزه مقصد بسیاری از گردشگران است. سفر به کشور چکمه که زیبایی آن مورد تحسین جهانیان است فرصتی مناسب برای بازدید از شکوه زیباترین شهرهای جهان پدید‌ می‌آورد. شهرهای رم، ونیز، فلورانس و ناپل را با هم ببینیم. پس در تور ایتالیا لیو پرواز با ما همسفر باشید برای بازدید از زیباترین شهرهای جهان. با مجله دلتا همراه باشید تا سفر به ایتالیا با لیو پرواز را تجربه کنید.

شهر رم

تور رم لیو پرواز فرصتی است برای تماشای خرابه‌‌های باستانی، شاهکارهای رنسانس، معماری مدرن که همه در میان ۷ تپه قرار دارند. هر شخصی حداقل یکبار باید به  شهر رم سفر کند. رم یک شهر منحصر به فرد است. به هر کجای آن نگاه کنید، تاریخ امپراتوری روم و تاریخ دین را‌ می‌بینید. بازدید از واتیکان مرکز جهانی مسیحیت که شما نمی‌توانید از دیدن آن غافل شوید. ندیدن مرکز تاریخی مانند ندیدن رم است.

منطقه مرکزی شهر پر از چیزهای قابل تحسین است. در اینجا ما همچنین‌ می‌توانیم بنای تاریخی را ببینیم که کل ایتالیا را در جهان نشان‌ می‌دهد: کولوسئوم یکی از دلایل اصلی بازدید هر توریستی از رم است. کولوسئوم بنای یادبود رم و همچنین یکی از عجایب هفتگانه جهان است. بازدید از پانتئون یک معبد تاریخی متعلق به سال ۲۷ قبل از میلاد است که تقدیم به همه خدایان رومی می‌شود. فواره تروی بزرگ‌ترین و مشهورترین آب‌نما در رم است که به دلیل زیبایی در سراسر جهان شناخته‌ می‌شود.

شهر ونیز

در تور ونیز لیو پرواز به شهری سفر‌ می‌کنید که یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران ایتالیایی و خارجی محسوب‌ می‌شود. یک شهر هنری روی آب و سرشار از جزایری است که از آب بیرون آمده‌اند. کانال‌های متعددش نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌نماید. در میان معروف‌ترین جاذبه‌‌های شهر رم،‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: Piazza San Marco، بسیار بزرگ و روشن، به‌خصوص در تابستان. Palazzo Ducale، مرکز زندگی سیاسی در دوره Doges و جمهوری ونیزی. گالری‌های آکادمیا، که آثار متعددی از نقاشی‌های مشهور جهانی از آثاری مانند تیتیان، تینتورتو، پیرو دلا فرانچسکا، جورجیونه و دیگر نام‌های درجه یک را در خود جای داده است.

ونیز

سفر به میلان

در تور میلان لیو پرواز سفر به شهری سفر‌ می‌کنید که‌ می‌تواند غافلگیرکننده باشد و جاذبه‌‌های آن بسیار و متنوع است.

مرکز میلان به سختی شما را بی تفاوت می‌گذارد؛ از شاهکار دومو شروع می‌شود و تا گالری ویتوریا امانوئل ادامه‌ می‌یابد. سپس به تماشای تابلوی شام آخر لئوناردو داوینچی در کلیسای سانتا ماریا بپردازید. میلان پایتخت مد است، عاشقان خرید در میلان امکانات بی‌نهایتی برای خرید لباس‌‌های شیک و مد روز دارند، تا جایی که می‌توانند یک کیف پول را کاملا خرج کنند. اگر پول کافی برای خرید ندارید، میلان یک ویترین فروشی بسیار محبوب و عالی است. مفهومی انگلیسی که با ضرب‌المثل «نگاه کن، اما لمس نکن» مرتبط است.

میلان

در پایان به شما توصیه می‌کنیم سفر به ایتالیا را با تورهای انفرادی آژانس مسافرتی لیو پرواز که نماینده آژانس مسافرتی پورتوانتیکو ایتالیا در ایران است تجربه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ تیر ۱۴۰۱ در ۶:۰۶ ق٫ظ

    شرایطش چیه

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۲ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۱۴ ق٫ظ

      لطفا به لینک داخل مطلب مراجعه کنید.

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۴۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱ در ۵:۵۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۲۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…