محبوب‌ترین چیدمان برای دکور آشپزخانه

۵
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا شما هم از شلوغی دکور آشپزخانه خود خسته شده‌اید؟ به دنبال دکوری ساده و خلوت برای آن هستید؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
نکات دکوراسیون مینیمال در آشپزخانه

یکی از بهترین راه‌ها برای ساده کردن چیدمان آشپزخانه استفاده از دکوراسیون مینیمال است. سبک مینیمالیستی یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین سبک‌های دکوراسیون داخلی است. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات دکوراسیون مینیمال در آشپزخانه می‌پردازیم.

ترکیب رنگی در دکوراسیون مینیمال

در طراحی داخلی مینیمال معمولا رنگی که پیشنهاد می‌شود با رنگ سفید ترکیب شود رنگ سیاه است. البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که در ترکیب رنگ سیاه و سفید در آشپزخانه مینیمال باید به‌گونه‌ای باشد که رنگ سفید غالب بر رنگ سیاه یا هر رنگ دیگری که در آشپزخانه خود ترکیب کرده‌ایم باشد. به‌گونه‌ای که در نگاه اول به آشپزخانه طراحی شده به سبک مینیمال اولین چیزی که به ذهن ما می‌رسد یک آشپزخانه طراحی شده با رنگ سفید باشد.

نکات دکوراسیون مینیمال در آشپزخانه

کابینت در آشپزخانه های مینیمال

یکی از نکات دکوراسیون مینیمال در آشپزخانه انتخاب مناسب و پیشنهاد شده از میان انواع کابینت، اجرای کابینت‌های توکار و جادار است که نمایی از داخل به بیرون ندارند. به این معنا که محتوای داخل این کابینت‌ها از بیرون قابل مشاهده نیست و در عین حال بسیار جادار است. به این ترتیب می‌توان با استفاده از این سبک و این نوع کابینت‌ها حس نظم و مرتب بودن را در تمام طول روز در آشپزخانه داشت. برای اینکه آشپزخانه خود را زیبا کنید به مطلب چه رنگی برای دکوراسیون آشپزخانه مناسب است؟ سر بزنید.

استفاده از سنگ مرمر و سنگ‌های ساده و صیقلی

استفاده از سنگ مرمر یکی از ایده‌های خیلی جذاب و زیبا در طراحی دکوراسیون‌های مینیمال به‌شمار می‌رود. سنگ مرمر در کنار سادگی خود اصالت و جذابیت فوق العاده‌ای را به آشپزخانه‌های سبک مینیمال می‌دهد. می‌توانیم از تنوع این سنگ‌ها در اطراف سینک یا هر سطح دیگری استفاده کنیم.

نکات دکوراسیون مینیمال در آشپزخانه

استفاده از چوب در آشپزخانه‌های مینیمال

چوب یک عنصر زیبا است که می‌توانیم از آن در آشپزخانه‌های مینیمالیستی خود استفاده کنیم و ترکیبی فوق‌العاده شیک و در عین حال ساده‌ را به‌دست آوریم. امروزه استفاده از چوب مخصوصا چوب‌هایی با رنگ روشن و طبیعی می‌تواند نشانگر ساده‌گرایی باشد و زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان کند. شما در بازسازی منزل و آشپزخانه خود در سبک مینیمال می‌توانید از میز غذا خوری چوبی یا کابینت‌هایی با رنگ یا طرح چوب استفاده کنید. البته اگر ازکابینت‌های چوبی استفاده می‌کنید حتما از کابینت‌هایی با رنگ ملایم استفاده کنید. کابینت‌های رنگ قهوه‌ای تیره با این نوع دکوراسیون سازگار نیستند.

استفاده از چوب در آشپزخانه‌های مینیمال

نور در آشپزخانه‌های سبک مینیمال

بهتر است در این نوع آشپزخانه‌ها از پرده‌های نازک و حریر سفید استفاده شود تا بهترین نور طبیعی را جذب کنیم. همچنین می‌توانید اصلا از پرده استفاده نکنید تا نور بیشتری را دریافت کنید. برای ایجاد نور مصنوعی هم می‌توان از لوسترهای ساده استفاده کرد. در آشپزخانه‌های سبک مینیمال بهتر است از نورهای سفید یا همان مهتابی استفاده کنیم.

نور در آشپزخانه‌های سبک مینیمال

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ روتختی که اتاق خواب شما را خاص و شیک می‌کند! را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۸:۴۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۶:۱۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…