چگونه خانه لاکچری داشته باشیم؟

۳
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر از طرفداران سبک زندگی لاکچری هستید حتما خواهان یک خانه شیک و لوکس هستید.
نکات چیدمان لاکچری در منزل

یک خانه لاکچری را همه آرزو می‌کنند و به دنبال به‌روزترین دکوراسیون و وسایل می‌گردند تا بتوانند خانه خود را با آن‌ها تزئین کنند و خانه لاکچری برای خود درست کنند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات چیدمان لاکچری در منزل می‌پردازیم.

از رنگ‌های متنوع و شاد استفاده کنید

استفاده از رنگBهای شاد و زیبا می‌تواند تاثیر به سزایی در لاکچری شدن خانه شما بگذارد. سعی کنید از رنگ‌های متنوع اما هماهنگ با هم استفاده کنید به‌صورتی که هارمونی خوبی با یک دیگر داشته باشند.

نکات چیدمان لاکچری در منزل

نورپردازی را فراموش نکنید

نور و روشنایی که داخل خانه ایجاد می‌شود، منجر به بهتر دیده شدن اشیا زیبا و نور واقعی آن ها می‌شود. پس اگر قصد دارید تا خانه لاکچری داشته باشید بهتر است که نورپردازی را فراموش نکنید. نور خورشید و  نور طبیعی می‌تواند زیبایی بیشتر به فضای خانه شما هدیه کند.

کوسن‌های طرح‌دار

می‌توانید از کوسن‌های طرح‌دار جدید استفاده کنید تا رنگ و یکنواختی مبلمان را کم کنید و زیبایی خاصی به خانه خود بدهید.

نکات چیدمان لاکچری در منزل

گیاهان

این نکته را فراموش نکنید که همه از گیاهان حس خوبی دریافت می‌کنند پس میتوانید خانه تان را با گیاهان زیبا تزئین کنید. علاوه بر زیبایی که گیاهان دارند حس خوبی هم در هوا و اتمسفر خانه پخش می‌کنند. البته بهتر است که از گیاهان گلدار استفاده کنید.

پرده‌های رنگ روشن

پرده‌ها اهمیت بسیاری در لاکچری شدن خانه شما دارند. پرده‌های بسیار تیره، مانع نور طبیعی و خورشید می‌شوند و نورپردازی خانه خود را از دست می‌دهید. بهترین انواع و اجناس پرده، ابریشم، پنبه و کتان است که می‌توانید پرده خانه خود را به این سبک انتخاب کنید.

پرده‌های رنگ روشن

تابلوهای زیبا

یکی از نکات چیدمان لاکچری در منزل استفاده از تابلو است. نقاشی و تابلوهای زیبا می‌توانند تاثیر بسزایی در لاکچری کردن خانه شما بگذارند.

از چوب یا رنگ چوب استفاده کنید

چوب به علت حس طبیعی که می‌دهد، می‌تواند در لاکچری شدن خانه شما تاثیر بگذارد. پس تنها کافی است که برخی از اکسسوری‌های خانه خود را با چوب سفارش دهید.

از چوب یا رنگ چوب استفاده کنید

سقف خانه را بلندتر جلوه دهید

به منظور بلندتر جلوه دادن سقف خانه می‌توانید از ترفندهای بسیاری استفاده کنید. اما علت اصلی آن این است که، سقف‌های کوتاه حس خفگی و تنگنا را به انسان می‌دهند. برای بلندتر جلوه دادن سقف می‌توانید پرده را به‌طوری نصب کنید که بر روی زمین بریزد.

خانه را زیاد شلوغ نکنید

این که وارد یک خانه شوید که همه وسایل در یک جا وجود دارند و همه به هم چسیبده‌اند بسیار بد است و نه تنها زیبایی ندارد بلکه ذهن را خسته می‌کند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب کدام مدل کاغذ دیواری برای خانه شما بهتر است؟ سر بزنید.

استفاده از رنگ سفید

سعی کنید در طراحی و رنگ‌آمیزی خانه از رنگ قالب سفید استفاده کنید. رنگ سفید اگر رنگ قالب باشد بسیار راحت می‌توانید از رنگ‌های دیگر برای برخی دیگر از لوازم استفاده کنید.

استفاده از رنگ سفید

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی خانه شما را رنگی می‌کنند را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۵۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۳۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…