این رنگ‌ها خانه را گران‌‌تر و لوکس‌تر نشان می‌دهد

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب رنگ مناسب نه تنها می‌تواند الهام بخش فضایی شخصی باشد و اثری طولانی مدت را ایجاد کند؛ بلکه می‌تواند یک اتاق لوکس‌تر و گران‌قیمت‌تر را نیز به‌وجود آورد.
رنگ های لوکس در دکوراسیون منزل

عناصر بسیاری در تزیین دکوراسیون خانه شما موثر است، اما تعداد اندکی از این عناصر و المان‌ها همچون رنگ‌ها دارای اهمیت و تاثیرگذاری هستند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی رنگ های لوکس در دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

رنگ عاجی

یکی از رنگ های لوکس در دکور منزل که باعث می‌شود اتاق‌های خانه گران‌تر و لوکس‌تر به نظر برسد، رنگ عاجی است. این رنگ، رنگی همیشگی است و هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود. به همین دلیل است که در طول تمام دوره‌ها به‌عنوان رنگی برجسته و تاثیرگذار شناخته شده است.

رنگ های لوکس در دکوراسیون منزل

به‌طور بنیادی در انتخاب‌های خود تجدید نظر کنید

قبل از شروع تزیین دکوراسیون، باید تجدید نظری بنیادی انجام دهید. بسیاری از فضاهای داخلی که با آن‌ها مواجه می‌شوید، دیوارهایی سفید یا کرم رنگ دارند، اما همین رنگ‌های ساده و خنثی احساس پویایی را می‌توانند به افراد القا کنند.

رنگ سفید کمک می‌کند بسیاری از رنگ‌های دیگر که موردنظر شما است در لایه رویی دکوراسیون کاربرد داشته باشند و همچنین باعث می‌شود که فضای داخلی اتاق‌ها کمتر دلگیر شود.

رنگ های لوکس در دکوراسیون منزل

انتخاب لایه‌های رنگی مختلف

اگر مبلمان و لوازم جانبی منزل دارای رنگی مثل رنگ عاجی باشند، انتخاب دیگر اجزای دکوراسیون کار خیلی سختی برایتان نخواهد بود. چنین رنگ هایی در هر نوع اتاقی جواب می‌دهد و برای هر شرایطی مناسب است.

کفپوش‌های رنگ روشن

یک راه‌حل سریع برای تعویض کفپوش قدیمی اتاق‌ها وجود دارد. می‌توانید از موکت‌ها، فرش‌ها یا کفپوش‌هایی با رنگ روشن مثل رنگ‌های کرمی، عاجی، یا خاکستری روشن استفاده کنید.

فرش‌هایی با رنگ روشن می‌تواند به بازتاب نور کمک کند، در نتیجه اتاق لوکس‌تر و دلبازتر و زیباتر به‌نظر می‌رسد. انتخاب رنگ روشن برای پوشش کف یا سطح وسیعی از آن، راهی عالی برای روشن‌تر کردن فضای داخلی خانه شما خواهد بود.

کفپوش‌های رنگ روشن

از مبلمان با پوشش شفاف استفاده کنید

کاناپه و مبلمان با رنگ روشن با وجود شیک بودن و زیبایی که دارند، در معرض کثیف شدن و چرک شدن هم قرار خواهند گرفت. بنابراین جنس پوشش مبلمان و پارچه مبلی که استفاده شده است بسیار مهم است. بهتر است که این نوع پارچه‌ها به‌گونه‌ای انتخاب شوند که برای شستشو و استفاده مجدد مناسب باشند. برای دیدن مبلمان شیک و مدرن به مطلب

شیک‌ترین مدل‌های مبلمان برای دکور منزل سر بزنید.

به مقیاس و اندازه اتاق توجه کنید

کلید داشتن دکوراسیونی لوکس و شیک، استفاده از عناصر مختلفی است که با ابعاد، ارتفاع، مقیاس فضا و بافت کلی اتاق‌ها متناسب باشد. اتاق‌هایی که رنگ تماما روشن و به‌طور غالب سفید دارند، تخت و یکدست به‌نظر می‌رسند و بنابراین بهتر است که از طیف‌های مختلفی از رنگ سفید، عاجی و کرمی، هم استفاده کنید تا ابعاد و اندازه‌های فضای داخلی خانه بهتر جلوه‌گر شود.

به مقیاس و اندازه اتاق توجه کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این فرش خاص دکور منزل را متحول کنید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۵۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۲۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۳۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…