۵ مبل خاص و شیک که چیدمان منزل را متحول می‌کند

۳
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که در دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت دارد، مبلمان است. مبل‌ها در زندگی روزمره ما نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.
مبلمان لوکس و شیک در دکور منزل

استفاده از مبلمان شیک و مدرن به شما این امکان را می‌دهد که یک دکوراسیون ایده‌آل در منزل داشته باشید. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مبلمان لوکس و شیک در دکور منزل می‌پردازیم.

مبلمان رنگی فانتزی

یکی دیگر از پارامترهایی که به زیباسازی بیشتر دکوراسیون داخلی منزل شما کمک می‌کند، استفاده کردن از مبل‌های تکی رنگی است. شما بدون اینکه از کاناپه‌های بزرگ و دست و پا گیر استفاده کنید با استفاده از مبل‌های تکی رنگی، علاوه بر دکوراسیون کردن فضای داخلی می‌توانید به خلوت‌تر شدن منزل خود نیز کمک کنید.

مبلمان لوکس و شیک در دکور منزل

مبلمان راحتی لوکس

یکی از مبلمان لوکس و شیک در دکور منزل مبلمان راحتی لوکس است. شما می‌توانید از این مبلمان برای دکوراسیون اتاق پذیرایی خود استفاده کنید. یک سرویس مبل شیک و لاکچری که به صورت راحتی طراحی شده است می‌تواند بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق پذیرایی شما باشد. مبل راحتی که در سه رنگ متضاد آبی، قرمز و سفید طراحی شده است و چشم‌ها را تا ساعت‌ها به خود خیره نگه می‌دارد. برای آشنایی با پارچه‌های مبلمان راحتی به مطلب کدام پارچه برای مبلمان راحتی مناسب است؟ سر بزنید.

مبلمان لوکس و شیک در دکور منزل

مبلمان چستر

مبلمان چسترفیلد که چند سالی است حضورشان در خانه‌های ایرانی پررنگ شده است. این مبلمان کاناپه‌های راحتی با دکمه‌های لمسه‌کاری شده هستند که با انواع متریال پارچه و چرم ساخته می‌شوند. مبل‌های چستر، معمولا از ابعاد نسبتا بزرگی برخوردار هستند. بنابراین استفاده از آن‌ها در فضاهای کوچک پیشنهاد نمی‌شود. برای اینکه خانه کوچک خود را بزرگ‌تر نشان دهید به مطلب این مدل فرش‌ها خانه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند سر بزنید.

مبلمان چستر

انواع مبل و صندلی چپندر

دوستداران مبلمان آنتیک، به احتمال زیاد با مبل چپندر (چیپندل) آشنا هستند. این سبک مبلمان، که به نام طراح و سازنده خود شهرت یافته، عموما از چوب ماهون و بعدها از افرا و گیلاس ساخته شده و حکاکی‌های بسیار ظریف و پیچیده در سراسر آن، اولین چیزی است که نظر بیننده را به خود جلب می‌کند.

در برخی مدل‌های چپندر، پشت مبل یا صندلی دارای پارچه و تکیه‌گاه پشتی است، اما اغلب تکیه‌گاه چوبی کار شده با نقوش پیچیده که فضای پر و خالی چوب را می‌سازند، نشانه یک مبل چپندر است. برای اینکه چیدمان زیبایی در منزل داشته باشید به مطلب این وسایل را هرگز در چیدمان منزل بکار نبرید سر بزنید.

انواع مبل و صندلی چپندر

مبلمان راحتی ال مانند

بهترین مبلی که برای اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می‌گیرد یک مبل راحتی به تمام معنا است. بیشترین زمان ما در اتاق نشیمن سپری می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از یک مبل ال شکل راحتی به آسایش بیشتر خود کمک کنید. همان طور که می‌دانید مبل های راحتی از پارچه و الیاف بیشتری در مقایسه با مبلمان استیل و کلاسیک بهره برده‌اند و همین امر به راحت بودن  این سبک از مبل‌ها، کمک می‌کند.

مبلمان راحتی ال مانند

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه دیوار پشت تلویزیون را جذاب‌تر کنیم؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۳۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۳۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…