۵ تغییر کوچک در دکور خانه که آن را لوکس‌تر می‌کند

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دکوراسیون منزل شما هم می‌تواند لوکس و شیک باشد فقط کافی است دست به کار شوید و کمی تغییر ایجاد کنید.
Downloader.la 61ef9b0b8be02 ۵ تغییر کوچک در دکور خانه که آن را لوکس‌تر می‌کند

با چند تغییر کوچک هم می‌توان دکور خانه را لوکس و به‌روز کرد و حتما لازم نیست برای این تغییرات متحمل هزینه‌های زیاد شوید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات تغییر چیدمان برای لوکس شدن منزل می‌پردازیم.

سراغ پرده‌های بلند و دراماتیک بروید

پرده‌های اتاق‌ها نقش مهمی در دکوراسیون منزل ایفا می‌کنند. اگر از پرده‌های ساده و معمولی برای تزیین اتاق‌ها به‌خصوص اتاق نشیمن استفاده کنید، دکور خانه شما کسل کننده خواهد شد. یک پرده شیک و دراماتیک تاثیر فوق العاده‌ای در زیبایی فضا ایفا خواهد کرد. لازم نیست تمام پرده‌های منزل را عوض کنید و متحمل هزینه‌های سنگین شوید بلکه عوض کردن پرده‌های نشیمن و پذیرایی برای این منظور کافی خواهد بود.

نکات تغییر چیدمان برای لوکس شدن منزل

چند پتو با کوسن شیک به دکور خانه اضافه کنید

چیزی که در اتاق نشیمن شما بیش از هر شی و وسیله دیگری خودنمایی می‌کند، مبلمان آن است. استفاده از پتو روی مبلمان یکی از جدیدترین ترندهای دکوراسیون منزل است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. استفاده از پتو، فضایی خودمانی و راحت در اتاق نشیمن به‌وجود می‌آورد که دعوت‌کننده است. درکنار این پتو از چند عدد کوسن پولیشی گرم و نرم در رنگ‌های دلخواه و متنوع نیز استفاده کنید.

نکات تغییر چیدمان برای لوکس شدن منزل

از ظروف و جزییات شیک‌تر استفاده کنید

جزئیاتی مثل ظرف و ظروف و اکسسوری‌های تزیینی تاثیر زیادی در دکور منزل دارند. استفاده از لوازم لوکس دکوری می‌تواند جلوه و جذابیت خاصی به فضای منزل شما بدهد به شرطی که در اندازه و تعداد آن‌ها زیاده روی نکنید.

پس اگر وقت و هزینه کافی برای ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون منزل خود را ندارید می‌توانید سراغ جزییات بروید. مثلا بوفه پذیرایی را از چیزهای شیک و زیبا پر کنید، آثار هنری کوچک و چشمگیری مثل مجسمه و گلدان را بر روی قفسه‌ها میزها بگذارید. برای اینکه چیدمان زیباتری در منزل داشته باشید به مطلب ۳ اشتباه ساده در چیدمان، که خانه شما را دلگیر می‌کند سر بزنید.

استفاده از ظروف و جزییات شیک‌تر

یک اثر هنری بزرگ و زیبا به دیوار بیاویزید

آثار هنری به‌خصوص تابلوهای نقاشی اثر فوق العاده‌ای در زیباتر کردن فضای منزل شما خواهند داشت. اتاق نشیمنی را تصور کنید که هیچ تابلویی بر دیوارهای آن نصب نشده است، حال اگر یک تابلوی بزرگ و زیبا بر دیوار اصلی اتاق نصب شود چه خواهد شد؟ با این کار نه تنها هنردوستی و خوش سلقیگی صاحب منزل بر همه روشن خواهد شد بلکه با ایجاد عمق و کشش در فضا، اتاق نشیمن بزرگ‌تر، روشن‌تر و جذاب‌تر به‌نظر خواهد رسید.

یک اثر هنری بزرگ و زیبا

نورپردازی را در دکور خانه جدی بگیرید

بیشتر افراد تصور درستی از نورپردازی منزل و تاثیر آن در فضای خانه ندارند. گاهی اوقات تفاوت یک خانه شیک و باکلاس با یک خانه معمولی و کسل کننده، در نورپردازی آن است. وقتی اتاق‌ها و همه فضاهای منزل نور کافی داشته باشند عمق و زیبایی فضا بیشتر به چشم خواهد آمد. اگر نور فضا خیلی کم باشد فضا دلگیر می‌شود و اگر از حد مناسب بیشتر باشد فضا تخت به‌نظر خواهد رسید و عمق و زیبایی آن مشخص نخواهد بود.

نورپردازی در دکور خانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب با فضاهای پرت خانه چه کنیم؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۲۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…