۵ مدل روتختی شیک و زیبا برای اتاق خواب

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهتر است با بهترین نمونه‌های مدل روتختی جدید و اسپرت آشنا شوید تا بتوانید انتخاب هوشمندانه‌تری برای تغییر دکور اتاق خواب داشته باشید.
جدید‌ترین‌های مدل های روتختی اسپرت

روتختی یکی از مهم‌ترین عناصر در تغییر دکوراسیون به حساب می‌آید. شما چقدر به طرح و مدل روتختی خود اهمیت می‌دهید؟ آیا از میزان تاثیر آن در دکوراسیون اتاق خواب اطلاع دارید؟ در این مطلب از مجله دلتا به معرفی جدید‌ترین‌ مدل های روتختی اسپرت می‌پردازیم.

مدل روتختی جدید بافت‌دار

به تصویر زیر نگاه کنید، به نظرتان بی‌نظیر نیست؟ بافت به‌کار رفته در پارچه به اندازه‌ای اسپرت است که اگر رنگ آن را هم در نظر نگیریم، خواسته‌ ما را اجابت خواهد کرد. از طرفی رنگ انتخابی آن توانسته است حس آن را دو برابر کند و هماهنگی خوبی بین بافت و رنگ ایجاد شده است. پیشنهاد ما به شما این است که هنگام استفاده از رنگ تیره برای روتختی، ملحفه‌ زیرین را سفید در نظر گرفته تا فضا بیش از حد سنگین و گرفته به‌نظر نرسد. از طرفی با رعایت این نکته، نوعی تعادل بصری ایجاد خواهد شد.

جدید‌ترین‌های مدل های روتختی اسپرت

مدل روتختی جدید و اسپرت، طرح آبرنگی

طرح آبرنگی بسته به طرح و رنگ انتخابی، می‌تواند علاقه‌مندان به هنر و نیز طرح‌های اسپرت را راضی نگه دارد. از طرفی بسیاری از افراد از طرح‌های بسیار ساده استقبال نکرده و به دنبال روتختی‌های نقش‌دار هستند. این مدل روتختی‌ها طرح‌های بسیاری دارند و به دلیل حالت محو و آبرنگی خود، به جای اشاره‌ مستقیم به یک نقش و نگار، با ایجاد هاله‌ای از ابهام در ذهن بیننده، آن‌ها را خاص و زیباتر نشان می‌دهند.

مدل روتختی طرح آبرنگی

مدل روتختی جدید و اسپرت با رنگ‌های خنثی

با به‌کارگیری یک روتختی ساده در دو رنگ سفید و مشکی، یک نمونه‌ ایده‌آل از روتختی اسپرت خلق شده است. البته هنگام استفاده از رنگ مشکی باید طراحی سایر وسایل اتاق در هماهنگی با آن بوده و مهارت کافی استفاده شود. اگر نسبت به طراحی به این سبک شک دارید، ما شما را از آن منع می‌کنیم. بنابراین به سراغ یک طراح داخلی رفته یا سبک دیگری را انتخاب کنید. نکات بیشتر در مورد انتخاب رنگ منزل را در مطلب پرطرفدارترین رنگ‌ها در دکور منزل شما بخوانید.

جدید‌ترین‌های مدل های روتختی اسپرت

مدل روتختی جدید و اسپرت راه راه

یک از جدید‌ترین‌ مدل های روتختی اسپرت طرح راه راه است. این طرح از جمله طرح‌هایی است که هیچ‌گاه قدیمی نشده و همیشه روی مد خواهد بود و از همه مهم‌تر چشم شما را خسته نخواهد. بسته به ترکیب رنگ به‌کار رفته در فضا، در انتخاب رنگ آن دقت به خرج دهید. ریز یا درشت بودن راه راه‌ها نیز نکته‌ دیگری است که باید به آن توجه شود زیرا می‌تواند فضای شما را تحت تاثیر قرار دهد.

روتختی جدید و اسپرت راه راه

مدل روتختی جدید و اسپرت با طرح هندسی

به‌طور کلی طرح‌های هندسی جزیی از مدل‌های اسپرت به حساب می‌آیند. تنوع این مدل روتختی‌ها بسیار زیاد است. شما می‌توانید بسته به سلیقه و رنگ‌بندی به‌کار رفته در کل اتاق دست به انتخاب بزنید. پیشنهاد ما به شما جلوگیری از شلوغ شدن و ایجاد نوعی اغتشاش بصری است. در انتخاب خود نهایت دقت را به خرج دهید و فراموش نکنید اتاق خواب جایی برای استراحت و نیز مطالعه شما است. آرامش این فضا را تحت الشعاع قرار ندهید.

روتختی جدید با طرح هندسی

پیشنهاد مطالعه: مطلب با وسایل مسی دکور منزل خود را لوکس کنید را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۰:۰۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۳:۲۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۲:۰۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۴ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۹:۵۹ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۸:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…