دکوراسیون منزل خود را بدون هزینه به‌روز کنید

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
 برای تغییر دکوراسیون همیشه نیازی به ایجاد تغییرات اساسی و گران قیمت نیست بلکه می‌توانید با راهکارهای ارزان قیمت، خانه‌ای رویایی و دلخواه برای خود درست کنید.
کم هزینه‌ ترین ایده‌ها برای چیدمان منزل

برای ایجاد تغییرات جدید در ظاهر منزل خود می‌توانید از کم هزینه‌ ترین ایده ها برای چیدمان منزل استفاده کنید تا دکوراسیون به‌روز و مدرنی را داشته باشید. با مجله دلتا همراه باشید.

دیوارها را با قاب تزیین کنید

برای تغییر دکوراسیون خانه خود می‌توانید چند قاب ساده سفید با عکس‌های سیاه و سفید، به دیوارهای خود بیاویزید تا دیوارهای خالی شما زیباتر شود. به جای خریدن تابلوهای گران، می‌توانید تصاویر کتاب یا مجله محبوب خود را قاب کنید و از دیدنشان لذت ببرید.

کم هزینه‌ ترین ایده‌ها برای چیدمان منزل

به دیوارها یک قفسه بلند نصب کنید

برای بزرگ‌تر به‌نظر رسیدن فضای خانه خود یک قفسه بلند در یک اتاق باریک قرار دهید. با یک آینه اتاق خود را تغییر دهید. اگر اتاق شما کوچک است و این کوچک به‌نظر رسیدن شما را اذیت می‌کند، یک آینه بزرگ در اتاق نصب کنید تا تصاویر و رنگ‌ها را منعکس نماید و خانه شما بزرگ‌تر به‌نظر برسد.

کم هزینه‌ ترین ایده‌ها برای چیدمان منزل

یک قالیچه به خانه اضافه کنید

برای تغییر دکوراسیون منزل، کف خانه را فراموش نکنید و یک فرش یا گلیم رنگی هماهنگ با دکوراسیون منزل و اتاق پذیرایی به کف منزل خود بیندازید. رنگ گلیم و فرش را کاملا متضاد با رنگ پارکت یا سرامیک انتخاب کنید. اگر می‌خواهید خانه شما مدرن‌تر و زیباتر به‌نظر برسد، یک قالیچه بزرگ کنفی یا یک قالیچه پرزدار یا راه راه در خانه خود پهن کنید. برای چیدمان بهتر منزل مطلب نکات ضروری در چیدمان خانه که باید بدانید را بخوانید.

یک قالیچه به خانه اضافه کنید

با شیشه‌های مربا گلدان درست کنید

یکی از کم هزینه‌ ترین ایده ها برای چیدمان منزل اینکه شیشه‌های مربای کوچک را با نوارچسب‌های رنگی و طرح‌دار تزیین کنید تا گلدان‌های زیبایی درست کرده باشید. سپس این گلدان‌ها را در کنار هم بچینید و درون آن‌ها گل‌های زیبای بهاری قرار دهید.

گلدان شیشه ای تزیینی

با رنگ اسپری طلایی تغییراتی در دکور ایجاد کنید

برای افزودن اندکی زرق و برق به اتاق خود از رنگ اسپری طلایی استفاده کنید و لوازم جانبی کوچک مانند قاب عکس، گلدان‌ها و سینی‌های تزیینی و حتی دکورهای مهم‌تر مانند قفسه‌ها، صندلی جانبی یا قاب آینه را رنگ طلایی کنید. این رنگ خانه شما را لوکس و زیبا خواهد نمود.

رنگ طلایی در دکور منزل

روی مبلمان خود را با یک روانداز رنگی تغییر ایجاد کنید

برای تغییر در مبلمان، یک پارچه رنگی یا پتوی رنگی یا یک روانداز زیبای بافتنی یا قلاب بافی خوش نقش و نگار که با رنگ سایر اجزای دکوراسیون و مبلمان هماهنگ باشد روی مبل خود بیندازید و به سادگی در ظاهر مبلمان خود تغییر ایجاد کنید.

روانداز رنگی روی مبلمان

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ مدل روتختی شیک و زیبا برای اتاق خواب را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۳:۱۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…