راهکاری کم‌هزینه برای تزیین دکوراسیون آشپزخانه

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
البته از آنجایی که آشپزخانه‌های امروزی در بیشتر موارد اپن هستند، لازم است همخوانی بین فضای آشپزخانه و پذیرایی در نظر گرفته شود.
تزیین اپن آشپزخانه منزل

تزیین اپن آشپزخانه منزل راهکاری بسیار عالی برای زمانی است که نمی‌خواهیم دکوراسیون کل آشپزخانه را عوض کنیم ولی تمایل داریم کمی تغییرات جذاب ایجاد کنیم. با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید تا بررسی کنیم چه ایده‌هایی برای زیبایی اپن آشپزخانه کاربردی است.

سادگی اصلی برای تزیین اپن آشپزخانه امروزی

برای اینکه آشپزخانه‌ای با دکوراسیون امروزی و مدرن داشته باشید نباید این اصل را فراموش کنید که امروزه سادگی، بیشتر برای دکوراسیون در نظر گرفته می‌شود. معمولا برای پیش بردن این موضوع، بهتر است از شلوغی و به کار بردن لوازم تزیینی زیاد روی اپن خودداری کنید.

برای مواردی که کابینت‌ها طرح‌دار باشند لازم است که سادگی بیشتری را برای سایر سمت‌ها به کار برد. زیرا شلوغی بیش از حد با وسایل و دکوراسیون شلوغ، برای مواردی که افراد دائم در منزل هستند، خستگی دید و حالتی کلافه کننده یا حتی خسته کننده را به مرور ایجاد خواهد کرد.

تزیین اپن آشپزخانه منزل

از تضاد استفاده کنید

گاهی برای تزیین اپن آشپزخانه فقط باید رنگ‌ها را درست انتخاب کرد. انتخاب رنگ‌ها می‌تواند تاثیر به‌سزایی در زیبایی و جلوه بیشتر هر فضایی داشته باشد.
در اکثر دکوراسیون‌ها، یک یا دو رنگ برای تم یا زمینه انتخاب می‌شود. پیشنهاد و ایده کاربردی که برای تزیین اپن آشپزخانه داریم، استفاده از یک یا دو تک رنگ متضاد است.

در بسیاری از موارد توصیه می‌شود از دکوری‌های مناسب مانند ظروف میوه یا گل و گیاه برای دکوراسیون اپن استفاده کنید. اما ما پیشنهاد می‌کنیم از گل و گیاه یا ظروف میوه با رنگ متضاد برای این منظور استفاده کنید.

تزیین اپن آشپزخانه منزل

گل و گیاه طبیعی یا مصنوعی

در مواردی که اپن آشپزخانه طول زیادی داشته باشد، می‌توانید از دو گلدان به شکل قرینه استفاده کنید. البته همیشه قرینه بودن را نمی‌توان اعمال کرد.

توصیه می‌کنیم برای انتخاب گل و گیاه به ابعاد اپن آشپزخانه توجه داشته باشد. البته در صورت انتخاب گل و گیاه طبیعی باید به شرایط مورد نیاز برای رشد آن‌ها توجه داشته باشید.
گاهی چند گلدان ریز و کوچک از کاکتوس‌ها نیز می‌تواند ایده خوبی باشد و در برخی از موارد نیز انتخاب چند شاخه گل با رنگ‌های جذاب زیبایی چشمگیری را در پی دارد.

گل و گیاه طبیعی یا مصنوعی

انتخاب منابع نور مناسب

یکی از ایده‌های مدرن و امروزی که بسیار بر زیبایی اپن آشپزخانه تاثیرگذار است، استفاده از لوسترها یا منابع نور نقطه‌ای است که می‌توان انتخاب کرد.
انتخاب منبع نور مناسب برای اپن آشپزخانه علاوه بر اینکه به کاربردی بودن آن مربوط می‌شود، سبب زیبایی نیز خواهد شد. برای دیدن لوسترهای زیبا و کاربردی به مطلب این لوسترها آشپزخانه را لوکس و شیک می‌کنند سربزنید.

دکوری‌های کاربردی برای تزیین اپن آشپزخانه

با توجه به ابعاد اپن آشپزخانه، می‌توانید دکوری‌های مناسبی را انتخاب کنید. گل و گیاهان طبیعی یا مصنوعی طبق سلیقه، گزینه‌هایی هستند که معمولا به‌کار برده می‌شوند.

  • استفاده ازظروف مسی برای آشپزخانه‌های سنتی یا ایجاد تنوع با آنها در آشپزخانه‌های مدرن
  • به کار بردن شیشه‌های رنگی برای خوراکی‌ها
  • استفاده از ظرف میوه با رنگی جذاب
  • به کار بدن مجسمه‌های رنگی در ابعاد مختلف
  • استفاده از شمع و جاشمعی مناسب
  • قسمتی برای قرار دادن کتاب‌های آشپزی

دکوری‌های کاربردی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ نکته طلایی برای چیدمان گلدان در منزل را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۱۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۲:۰۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…