این لوسترها آشپزخانه را لوکس و شیک می‌کنند

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مهم‌ترین ابزارها برای نورپردازی در هر مکانی بخصوص در آشپزخانه لوسترها هستند. شما می‌توانید با نصب لوسترها فضایی متفاوت را با نورپردازی ایده‌آل ایجاد کنید.
نکات انتخاب لوستر آشپزخانه

لوستر آشپزخانه وسیله مهمی در دکور این بخش از خانه محسوب می‌شود و انتخاب یک لوستر مناسب، می‌تواند ایده‌ای بسیار جذاب و کاربردی باشد. استفاده از این روش می‌تواند نمایی زیبا در آشپزخانه ایجاد کند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات انتخاب لوستر آشپزخانه خواهیم پرداخت.

استفاده از لوستر متالیک

وسایل روشنایی متالیک می‌تواند یکی از گزینه‌هایی باشد که می‌توانید در طراحی آشپزخانه و در جهت نورپردازی جزیره مورد استفاده قرار دهید. استفاده از وسیله روشنایی با این ویژگی می‌تواند به المانی غالب در طراحی آشپزخانه تبدیل شود.

به عنوان مثال می‌توانید از لوستری با رنگ‌های سفید و طلایی استفاده کنید. استفاده از وسیله روشنایی که از این دو رنگ در طراحی آن‌ها استفاده شده باشد، می‌تواند در ایجاد فضایی زیبا و لوکس به شما کمک کند.

نکات انتخاب لوستر آشپزخانه

استفاده از لوستر سیاه رنگ

رنگ سیاه از جمله رنگ‌هایی است که می‌تواند باعث ایجاد فضایی شیک در آشپزخانه شود. از جمله راهکارهایی که می‌توانید برای استفاده از این رنگ در آشپزخانه مورد استفاده قرار دهید، انتخاب وسیله روشنایی است که از رنگ سیاه در آن استفاده شده است. استفاده از لوستری با این ویژگی می‌تواند نمای متفاوتی در آشپزخانه ایجاد نماید.

نکات انتخاب لوستر آشپزخانه

استفاده از لوستر به رنگ رزگلد

اگر از رنگ‌های شاد و سرزنده در طراحی آشپزخانه استفاده کرده‌اید، استفاده از یک لوستر که از رنگ رزگلد در طراحی آن استفاده شده است، می‌تواند نمای زیبایی ایجاد کند. رزگلد از جمله رنگ‌هایی است که هیچ‌گاه قدیمی نشده و در انواع سبک‌های طراحی می‌توان مورد استفاده قرار داد.

استفاده از لوستر به رنگ رزگلد

استفاده از لوستر کریستال

از نکات انتخاب لوستر آشپزخانه این است که اگر به دنبال ایجاد فضایی مجلل و زیبا در آشپزخانه هستید، پیشنهاد ما استفاده از انواع لوستر کریستال مناسب فضای آشپزخانه است. این امکان وجود دارد که از یک سایز بزرگ یا به جای آن از دو سایز کوچک مشابه استفاده کنید. استفاده از این ایده در طراحی آشپزخانه‌های اپن می‌تواند تاثیرگذاری فراوانی داشته باشد.

استفاده از لوستر کریستال

استفاده از لوسترهای رنگی

از جمله راهکارهایی که می‌توانید با استفاده از آن از رنگ‌ها در طراحی آشپزخانه استفاده کنید، انتخاب مدل‌های رنگی است. استفاده از دو یا سه مدل که از رنگ‌های مشابه یا متفاوت در طراحی آن استفاده شده است، می‌تواند ایده‌ای مناسب برای طراحی آشپزخانه و نورپردازی باشد.

استفاده از لوسترهای رنگی

استفاده از لوسترهای فانوسی

آویزهای فانوسی، به خوبی می‌توانند با طرح چوبی کف آشپزخانه و جزیره آن، جفت شوند. در بالای سینک هم می‌توانید لوستر متفاوتی قرار دهید تا تضاد جذابی در فضا ایجاد کند.

استفاده از لوسترهای فانوسی

استفاده از لوسترهای سه شاخه

لوسترها به انواع تک شاخه ختم نمی‌شوند و انواع دو شاخه، سه شاخه و پنج شاخه نیز دارند. مدل سه شاخه، پرکاربردترین نوع است که به لوکس شدن فضا کمک بسیاری می‌کند.

استفاده از لوسترهای سه شاخه

پیشنهاد مطالعه: مطلب اتاق پذیرایی خود را به سبک کلاسیک دیزاین کنید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۴۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۲۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۴۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…