۵ رنگی که باید در دکور خانه خود داشته باشید

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
افزودن رنگ به ترکیب رنگی خانه یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تغییر دکوراسیون بدون اعمال تغییرات پرهزینه و سنگین است.
بهترین رنگ ها در دکوراسیون منزل

با افزودن بعضی از این رنگ‌ها به خانه می‌توانید دکور منزل خود را تغییر دهید. ممکن است تغییر رنگ در دکوراسیون منزل شما  از قبل برنامه‌ریزی نشده باشد و ناگهان رخ دهد. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی بهترین رنگ ها در دکوراسیون منزل پرداخته می‌شود.

رنگ سیاه

مهم نیست که سبک دکوراسیون شما چیست، می‌توانید نقاط سیاه رنگ را به آن اضافه کنید. سیاه بیشتر در سبک‌های تزیینی و کاملا مدرن کاربرد دارد و در خانه‌های قدیمی خنثی دیده می‌شود. راز تزیین خانه با رنگ سیاه در درخشش یا ترکیبی است که شما انتخاب می‌کنید. در یک خانه معمولی رنگ سیاه می‌تواند برای کابینت‌ها، مبلمان و حتی درها استفاده شود. با نورپردازی مناسب سیاه را می‌توان برای دیوار و اتاق غذاخوری هم انتخاب کرد.

بهترین رنگ ها در دکوراسیون منزل

سبز متمایل به آبی از بهترین رنگ ها در دکوراسیون منزل

آیا در خانه خود اتاقی به رنگ سبز مایل به آبی دارید؟ سبز مایل به آبی محبوبیت زیادی دارد. زیبایی این رنگ در دکوراسیون در آن است که رنگ آبی قدرتمندی در لایه زیرین خود دارد و در عین حال به دلیل سبزی بیشتر احساس گرما و صمیمت را منتقل می‌کند. اگر می‌خواهید رنگ آبی یا سبز دیوار را تغییر دهید رنگ سبز مایل به آبی بهترین گزینه خواهد بود.

سبز متمایل به آبی

رنگ خاکستری

در میان گزینه‌های مختلفی که در رنگ خاکستری وجود دارد، از خاکستری مایل به آبی گرفته تا بژ گرم را دربرمی‌گیرد، می‌توانید رنگی متناسب با دکور کنونی خود را انتخاب کنید. تمام ترکیب‌های رنگ خاکستری به زیبایی در اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری جلوه می‌کنند. اما خاکستری بیشتر در آشپزخانه و حمام محبوبیت دارد. آشپزخانه سفید هنوز هم ارجحیت دارید اما با رنگ‌های دیگر ترکیب شده است.

رنگ خاکستری

از داشتن رنگ خنثی مطمئن شوید

یکی از بهترین رنگ ها در دکوراسیون منزل رنگ خنثی است. در صورتی که پالت رنگ خانه شما مقدار زیادی رنگ خنثی داشته باشد، حتی ممکن است بر اساس یک رنگ خنثی باشد. رنگ خنثی اگر به درستی انتخاب شود آرامش‌بخش و پذیرا خواهد بود. اگر به نظرتان دیوارهای خنثی مشکل دارند بهتر است رنگ دیگری بزنید. احتمالا بژ برای دکورتان عالی است اما باید با همه چیز هماهنگ شود. در مورد ایده‌های جدید پذیرا باشید.یک رنگ روشن می‌تواند پالت رنگی شما را به‌طور کلی تغییر دهد. نکات بیشتر در مورد انتخاب رنگ منزل را در مطلب انتخاب بهترین رنگ برای دکوراسیون خانه بخوانید.

رنگ خنثی در دکوراسیون

افزودن رنگ برجسته

شاید خانه شما به رنگی برجسته و پرنقش نیاز داشته باشد. حتی دقیق‌ترین طرح‌های تزیینی نیز به هیجان و انرژی رنگ تند نیاز دارند. این راز رسیدن به تعادل در خانه است. ممکن است زیاد به آویزان کردن وسایل تزیینی علاقه نداشته باشید اما می‌توانید از رنگ‌های روشن بر روی بالش‌ها یا کاناپه استفاده کنید. حتی کمترین ترکیبات رنگ متمایز می‌تواند فضای کسالت بار اتاق را تغییر دهد.

رنگ برجسته در دکوراسیون

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ ترفند بی‌نظیر برای تزیین آشپزخانه شما را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۰۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…